Vakantiehuis Rhétaise (Le Bois Plage)

8Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Ile de Re (Charente Maritime)

Op vakantie geweest naar Rhétaise (Le Bois Plage)?

8Fantastisch

• 8.3Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Rhétaise (Le Bois Plage)

• 9Iris, Daan, Nikki en Fleur24-07-2015

Huis met lekker veel buitenruimte

Net vakantiehuis met veel buitenruimte. Wij vonden het fijn dat er zoveel ruimte om het huis was. Zo was er altijd wel een schaduwplek te vinden. Kinderen hebben veel ruimte om te spelen. Qua inrichting is alles te vinden. Wij hebben niet veel gekookt maar wel vaak de bbq gebruikt. De ligging van het huis is ook prima, het strand is een paar minuutjes fietsen. Het strand is met eb heel breed en de zee is rustig. In het dorp is elke ochtend markt. Op het eiland moet je wel een fiets hebben. Wij hebben de fietsen gebruikt die in de garage stonden, en voor de kinderen een fiets gehuurd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Lennart18-05-2011

Aan de rotonde

Dit huis ligt aan een rotonde aan de doorgaande weg, waardoor het erg lawaaierig is en er maar weinig privacy is. Toen wij aankwamen lagen er nog glasscherven onder de bank, gelukkig zagen we dat voordat onze baby ging kruipen. Het kinderbed was erg smerig en ook op het rek van de barbecue zaten nog de vleesresten van de vorige huurders of van die daarvoor. Strand is een stukje fietsen en door is te lopen,wel erg uitgestorven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9D. Verstege07-07-2008

Dit huis van Realux overtrof al onze verwachtingen. Het is van alle gemakken voorzien en heel schoon en gezellig ingericht. In de grote tuin hadden de kinderen alle ruimte op te spelen en ook de satelliet tv met de Nederlandse kanalen viel bij onze kinderen in goede aarde. Het voordeel is dat het huis op loopaftand van het strand is gelegen en ook het dorp met alle winkels en supermarkt is op kleine loopafstand. Ideaal! En de prijs is ook zeer redelijk. (vorig jaar een bungalowtent voor hetzelfde bedrag)

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Maddy04-07-2008

Vakantiehuis Rhetaise

Het huis Rhetaise heeft ons aangenaam verrast. Een schoon en gezellig huis op een super locatie. Het huisje is van alle gemakken voorzien en heeft zelfs satelliet tv zodat we het Nederlandse journaal konden zien. Het dorp en het strand zijn op loopafstand. De tuin is groot en de kinderen hadden alle ruimte om te spelen. De barbecue is door ons veel gebruikt. Vorig jaar hadden we een bungalow tent voor het zelfde geld als dit fantastische huis dus de prijs is echt gunstig!

Gereisd met familie in juni 2008

Vakantiehuis Rhétaise (Le Bois Plage) info