Reviews over Gardes-le-Pontaroux

leuke rustige plek

guus groen ,
    30-7-2012

Dit vakantiepark is ruim opgezet en kleinschalig. De huisjes zijn lekker ruim en het park is best mooi en gezellig. Alles in het huisje is compleet en alles werkt maar is wel wat sleets en zou eigenlijk een goede opknapbeurt nodig hebben. Ga je met kleine kinderen en /of je hond dan zit je hier echt goed. De kinderen kunnen zich veilig vrij bewegen en ook je hond is welkom. De beheerders zijn vriendelijk en erg informeel. De borg hoefden we niet te betalen en de bij de receptie zie bijna nooit iemand. Als je een beetje goed zoekt is er in de omgeving genoeg te doen. Het gemeentelijke zwembad is 500 mtr verderop, brandschoon en het water is in het hoogseizoen 26 graden. Op diverse plaatsen kun je in de rivier zwemmen maar dat is minstens 40 km verderop. Mede gezien de lage huurprijs een leuke vakantieplek. Bij Villebois lavalette is een grote supermarkt. Jammer dat de boodschappen in Frankrijk echt een heel stuk duurder zijn dan in Nederland.