Camping Municipal le Cadoret

19 reviews over Camping Municipal le Cadoret in het Nederlands

mooi gelegen camping

I. Eding
25-8-2018

grote, schaduwrijke plekken met kraantje ,niet ver van de snelweg/ verwarmd mooi zwembad, simpel maar schoon sanitair. Geen wc- papier aanwezig, een paar minuten lopen van het strand en een paar minuten fietsen van het centrum Fouras, veel Fransen, je mag zelf een plek kiezen, 1 km van de Super U. jammer is dat het de zee 's avonds ver terugtrekt en pas de volgende dag rond 2 a 3 uur terugkomt. Dus er is elke dag lang eb. Dit was half juli. Mooi strand verder, leuk gezellig dorpje met een oude vesting, camping is rustig gelegen. c.a. 30 euro per nacht is een goede prijs voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeker te herhalen

yves_gosseye
25-7-2015

Zeer goed ontvangst door het receptie personeel. Plaatsje kiezen kon nog altijd, ook al hadden we op voorhand geboekt. Zeer ruime plaats, dichtbij de zee. Een nadeel daaraan is de wind natuurlijk. Sanitaire gebouwen zijn proper en worden verschillende keren per dag schoongemaakt. Ook de camping zelf is zeer goed onderhouden. Winkeltje stelt niet veel voor, wel vriendelijk personeel. Een aanrader !

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Grote camping gelegen aan een zandstrand

Susan
5-8-2014

Zeer grote camping gelegen aan een zandstrand. De camping heeft veel luxe, onder andere: - Wifi (code op te vragen bij de receptie) - Zwembad - Bar - Verkoop van heerlijke croissant en baguettes - Animatie.

Veel sanitaire voorzieningen, amper wachtrijen. Zowel zon- als schaduwplekken en veel activiteit op de camping (ook 's avonds).

Gereisd Met partner in juli 2014

prima!

Frank
30-7-2013

vriendelijke ontvangst; keuze met zon of schaduw; zeer grote camping, dus soms een eindje stappen naar het sanitair, dat prima onderhouden wordt; Fouras op wandelafstand; Fouras is een aangenaam stadje met autovrije winkelstraat en vishall, waar je oesters en langoustines kunt kopen en degusteren op het terras van de aanpalende bar; ook nog een mooi kasteel met zicht op eilanden en forten; begin juli erg rustig met voornamelijk Fransen en geen Nederlanders; aangenaam terras aan de bar;

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Goede plek

staal-drost
7-7-2013

Een enorme camping en wij waren er in het voorseizoen. Prima plekken zowel met zon als met schaduw. Heggen voor de privacy. De toiletgebouwen zijn fris en brandschoon. Wij vonden de sfeer er prima. Vlak bij het strand en het dorp. Ook het personeel allemaal even aardig.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed prijs/kwaliteit camping

Mydr
9-1-2013

Franse camping met een mooi zwembad en speeltuin voor de kinderen. Mooie locatie aan zee met mooi wandel /fietsroute achter de camping op het schiereiland. Strand is aan de rustige zijde, dit betekend tijdens eb een modderpoel. Maar aan de andere kant van het dorp is er een mooi strand met een afgezet bassin voor de kinderen waardoor je de hele dag water hebt. Campingplaats was prima, de ene plaats is wat groter als de andere, wij konden er prima onze caravan incl voortent en luifel kwijt incl auto. Sanitair is wat verouderd. Maar genoeg doucheruimte. Elke avond animatie en in het dorpje (op loopafstand) is ook altijd wel wat te doen. Leuke restaurantjes etc. Het restaurant op de camping is zozo.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ECHT VRESELIJK,GA ER NIET HEEN!!!!!!

Fam.Bobeldijk
31-8-2012

Camping is te goor voor woorden,sanitair ruik je al van ver. Kleine plaatsen en de kinderen zijn niet veilig voor de Franse mannen. Op de camping hangt een onveilige sfeer,zowel voor ouderen als kinderen. 1 nacht geweest, echt nooit meer! GEEN AANRADER!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

goed maar druk

michel tassignon
8-8-2012

Camping op wandelafstand van het strand van Fouras (Fouras is trouwens een leuk "stadje"). Grote camping dus in het hoogseizoen van het drukkere soort. Centraal gelegen voor uitstappen naar de eilanden en La Rochelle. Sanitair blok wordt regelmatig proper gemaakt en is degelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juli 2012

Vanwaar die 9/10? NOOIT meer

Sven De Wolf
2-8-2012

Hadden 9 nachten gereserveerd maar zijn er maar 6 gebleven. Kregen staanplaats met zicht op zee maar eigenlijk miniplaats waar helemaal geen zee zichtbaar was (of je moest met ladder over hoge haag kijken). plaats te klein om caravan met voortent te zetten. Uiteindelijk grotere plaats gekregen... . Sanitair dikwijls smerig en enorm basic. Oké is maar 3*, voor 9/10 had ik toch iets anders verwacht. Ligging tof, vlakbij strand maar nadeel is dat de zee er de helft van de dag 1km wegtrekt en er een modderbad overblijft. Niet echt mooi om aan te liggen zonnen. Deze camping zou ik aanraden voor max 3 dagen als doorreiscamping om het schiereiland eens gezien te hebben maar echt niet meer. Zwembad OVERbevolkt met wilde Franse jeugd waar redder niets durft tegen te zeggen (wel tegen de hele kleintjes die op hun buik van glijbaan komen) Nog nooit zo'n camping gehad. Zwembad ook dikwijls smerig ... . Te Frans, te vuil, echt niets voor ons.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Super! Gezellig!

Lars Kamphuis
16-6-2011

Echt een super camping. We zijn er 3 keer geweest en elke keer weer super. Afgelopen 3 jaar ergens anders geweest, maar dit jaar weer gezellig met vrienden er naar toe. De kinderen hadden genoeg te doen en altijd mooi weer.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 20 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal le Cadoret in Fouras (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal le Cadoret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.