Camping Les Charmilles

Camping Les Charmilles

We hebben een aantal aanbieders voor Les Charmilles voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Les Charmilles in het Nederlands

2007

Zijn buiten seizoen geweest (laatste week Juni), heel dood, niks te doen in de camping. Winkel enz niet open, enkel brood in de morgend. speeltuin verouderd. enkele plaatsen zijn ok (achter in de camping), vooraan last van weglawaai, en nogal druk, alle wagens moeten erdoor. wij hadden goeie plaats via touroperator.

Zwembad niet zo speciaal

Omgeving is heel goed en leuk, mooi. Wel vrij dood buiten het seizoen en buiten het weekend. Veel te doen en te zien in omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Charmilles in Fouras (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Charmilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.