Camping de la Rivière

Camping de la Rivière

8.7Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Exideuil

Op vakantie geweest naar de la Rivière?

8.7Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping de la Rivière

• 2018
    9LIesbeth Hasselbach24-11-2018

Gezellig en leuk!

Erg leuke camping, rustig gelegen in het idyllische Exideuil. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van leuke stadjes of activiteiten. Gastvrij ontvangst. We hebben genoten! Hier komen we zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2018

• 8Saskia11-08-2018

Kleinschalige sympathieke camping.

Charmante sympathieke kleinschalige camping. Van alle gemakken voorzien. Mooie beplanting. Plekje met merendeels schaduw voor onze tent. Klein restaurantje waar ook de locale bevolking komt, dus heel Frans. Helaas 24/7 gebrom van de fabriek aan de overkant van de rivier, behalve op zondag. In de tent 's nachts dus nooit helemaal stil. In het weekend last van de gasten gehad 's avonds laat.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Annemiek Pustjens14-08-2017

heerlijk rustige camping

-rustige kleine terrassencamping - camping wordt gerund door koppel: man is Frans, vrouw is Nederlands. -Rianne (nederlandse eigenares) helpt je overal waar mogelijk, heel vriendelijk en attent! - je kan kanooen op de rivier tegenover de camping. heel erg leuk! - leuk en gezellig restaurant - heel goede wifi - broodjes worden s ochtends bezorgd...op een mooi bord

we hebben het het heel fijn gehad met onze dochter. leuke omgeving. lekker zwembadje! heel goed betaalbaar! Sanitair ziet er beetje verouderd uit maar is goed gepoetst, ruim en heerlijke douche met thermostaat kraan!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Hans Willemsen19-04-2016

Heerlijk relaxed!

• aardige en behulpzame eigenaren
    • heerlijk restaurant
    • gezellige avonden in restaurant/bar(hoogseizoen vaak bandjes, optredens, mensen uit de buurt)
    • goede voorzieningen om je te vermaken (pooltafel, voetbaltafel, flipperkast)

kortom, een kleine gezellige camping waar je heerlijk tot rust komt en 's avonds een gezellig avondje kunt houden met een goed glas wijn, 'streekprosecco' of biertje.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6van der Dussen14-08-2015

Te klein ,maar wel verzorgd.

Wij hebben deze camping bezocht met wat oudere kinderen. Meestal zoeken wij ook wat kleinere campings op, vanwege de rust,maar deze is voor ons toch te klein gebleken.En te rustig. Deze terras camping is mooi aangelegd,maar als je hoger op de camping staat, heb je wel last van werkzaamheden uit de omgeving. Laag nauwelijks. De rivier was toch te breed en stroomde te snel om in te zwemmen. Mooie omgeving,maar er was te weinig te doen. Wij hebben ons verblijf op deze camping daarom ingekort tot drie dagen. Plus: zeer gastvrij! Brood wordt bij de tent gebracht ! Vriendelijke eigenaren, verzorgde camping. Voor kleine kinderen leuk, mijnes inziens voor kinderen vanaf 8 jaar minder. Veilige camping. Min: Erg klein zwembad,Sanitair te matig (wel weer heel goede warme douche) ,Kans op werkgeluiden uit de omgeving bij hoge standplaats. Overig: Het dorp aan de overkant van de rivier is goed te voet te bereiken (niet te ver),

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Emily van de Hoorn13-04-2014

Heerlijke vakantieplek!

In het voorseizoen lekker rustig. Mooi gelegen aan een riviertje. Aardige eigenaar die aandacht heeft voor zijn klanten. Fijn restaurantje waar je heerlijk kunt eten! En bovendien, absoluut niet duur!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden