Camping de la Rivière

• 2.8Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over de la Rivière

• 1Mr Robert Kimber24-08-2021

DO NOT STAY HERE, YOU HAVE BEEN WARNED!

DO NOT STAY HERE, YOU HAVE BEEN WARNED!The owner sits and drinks at the bar most of the night blasting out loud music keeping everyone awake.When I confronted him at 3am he said it was his campsite he could do what he liked and then when I complained further he threatened to fight me. We left the next morning after after only our 3 night of 7 refusing to pay for the pitch (but paid for bread and the use of the washing machine).Having spoken to other some campers (mostly Dutch) they agreed that they would not pay for the nights they had been kept awake too. Several others cut their stay short and left before they had planned to!The owners lovely Dutch wife seems to be trying to run the site single handedly as well as look after to very small children! I feel sorry for her.VERBLIJF HIER NIET, U BENT GEWAARSCHUWD!De eigenaar zit en drinkt het grootste deel van de nacht aan de bar en blaast luide muziek om iedereen wakker te houden

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Fam Stevense10-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Hele vriendelijke camping eigenaresse, vriendelijke ontvangst. De camping heeft potentie, maar is het net niet. Zwembad klein en erg koud. Sanitair oud/kapot niet schoon en geen warme douche. Verder overlast tot 5.15 uur vanwege feestje in het restaurant.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Elly Legerstee23-09-2019

Wat een gezellige en leuke camping, helaas waren we op de terugreis en moesten op tijd in Nederland zijn. Anders hadden we zeker een paar dagen langer gebleven. Een erg gezellig restaurant met hele leuke sfeerverlichting en Rianne doet alles om haar gasten het naar de zin te maken. Volgend jaar blijven we zeker langer op de camping. Ook de WiFi is uitstekend, op de plaats zelf en niet aan de bar.

• 10Eetgelegenheden
  • 9LIesbeth Hasselbach24-11-2018

Gezellig en leuk!

Erg leuke camping, rustig gelegen in het idyllische Exideuil. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van leuke stadjes of activiteiten. Gastvrij ontvangst. We hebben genoten! Hier komen we zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Saskia11-08-2018

Kleinschalige sympathieke camping.

Charmante sympathieke kleinschalige camping. Van alle gemakken voorzien. Mooie beplanting. Plekje met merendeels schaduw voor onze tent. Klein restaurantje waar ook de locale bevolking komt, dus heel Frans. Helaas 24/7 gebrom van de fabriek aan de overkant van de rivier, behalve op zondag. In de tent 's nachts dus nooit helemaal stil. In het weekend last van de gasten gehad 's avonds laat.

• 8Annemiek Pustjens14-08-2017

heerlijk rustige camping

-rustige kleine terrassencamping - camping wordt gerund door koppel: man is Frans, vrouw is Nederlands. -Rianne (nederlandse eigenares) helpt je overal waar mogelijk, heel vriendelijk en attent! - je kan kanooen op de rivier tegenover de camping. heel erg leuk! - leuk en gezellig restaurant - heel goede wifi - broodjes worden s ochtends bezorgd...op een mooi bord

we hebben het het heel fijn gehad met onze dochter. leuke omgeving. lekker zwembadje! heel goed betaalbaar! Sanitair ziet er beetje verouderd uit maar is goed gepoetst, ruim en heerlijke douche met thermostaat kraan!

• 8Hans Willemsen19-04-2016

Heerlijk relaxed!

• aardige en behulpzame eigenaren
    • heerlijk restaurant
    • gezellige avonden in restaurant/bar(hoogseizoen vaak bandjes, optredens, mensen uit de buurt)
    • goede voorzieningen om je te vermaken (pooltafel, voetbaltafel, flipperkast)

kortom, een kleine gezellige camping waar je heerlijk tot rust komt en 's avonds een gezellig avondje kunt houden met een goed glas wijn, 'streekprosecco' of biertje.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6van der Dussen14-08-2015

Te klein ,maar wel verzorgd.

Wij hebben deze camping bezocht met wat oudere kinderen. Meestal zoeken wij ook wat kleinere campings op, vanwege de rust,maar deze is voor ons toch te klein gebleken.En te rustig. Deze terras camping is mooi aangelegd,maar als je hoger op de camping staat, heb je wel last van werkzaamheden uit de omgeving. Laag nauwelijks. De rivier was toch te breed en stroomde te snel om in te zwemmen. Mooie omgeving,maar er was te weinig te doen. Wij hebben ons verblijf op deze camping daarom ingekort tot drie dagen. Plus: zeer gastvrij! Brood wordt bij de tent gebracht ! Vriendelijke eigenaren, verzorgde camping. Voor kleine kinderen leuk, mijnes inziens voor kinderen vanaf 8 jaar minder. Veilige camping. Min: Erg klein zwembad,Sanitair te matig (wel weer heel goede warme douche) ,Kans op werkgeluiden uit de omgeving bij hoge standplaats. Overig: Het dorp aan de overkant van de rivier is goed te voet te bereiken (niet te ver),

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Emily van de Hoorn13-04-2014

Heerlijke vakantieplek!

In het voorseizoen lekker rustig. Mooi gelegen aan een riviertje. Aardige eigenaar die aandacht heeft voor zijn klanten. Fijn restaurantje waar je heerlijk kunt eten! En bovendien, absoluut niet duur!

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar