Reviews over Etaules (Charente Maritime)

Fantastisch!

Familie Rensma,
    11-6-2017

De camping is parkachtig aangelegd, met mooie bomen. De plekken zijn ruim, sommige met uitzicht op de omliggende velden. We genoten van de rust, de orchideeën en de vogels. Iedere ochtend hoorden we de wielewaal,

's avonds de uil. Heerlijke plek!

Ook op de fiets is het schiereiland goed te verkennen. Er zijn fietsroutes en Thomas weet de kleine weggetjes te vinden.

Hij is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De toiletgebouwen worden zeer goed schoongehouden.

Kortom, een aanrader!!!

absolute aanrader!

Josje Boeve,
    30-7-2016

Het is een kleine camping die waar maakt wat ze zegt te zijn: rustig, kalm en met natuur. De plekken zijn groot, veel schaduw, prachtige bomen, planten en struiken. Dat geeft diversiteit aan vogels en andere dieren; echt genieten! Veel plaatsen hebben een prachtig ruim uitzicht over akkers en zonnebloemvelden.

Het sanitair wordt prima schoon gehouden, voldoet helemaal.

Je basisboodschappen zijn in het dorp te halen op 2 minuten loopafstand.

Verder is vanaf de camping de omgeving prima te verkennen per fiets of per auto: veel natuur en cultuur. Ook de eilanden Ile d'OLeron en Ile de Madame en Ile dáix zijn van hieruit goed te doen. Verder zandstranden of rotskust om langs te wandelen.

Er is geen animatie en vanaf 22.00 uur is het écht stil. Heerlijk!!

Wie voor kamperen en tot rust komen kiest, is hier aan het goede adres.

Last but not least: Thomas en zijn vrouw van de acceuil zijn uiterst behulpzaam, vriendelijk en gezellig! Een echte gastheer en gastvrouw. Dat voegt zeker toe aan een fijn verblijf!

Hans,
    23-8-2015

eigenlijk was alles goed! We hebben geen mindere punten kunnen ontdekken! Mooie kleine camping, rustige omgeving, ligt aan klein dorpje 2 minuten lopen naar de bakker, mooie omgeving, je kunt er prachtige fietstochten maken. Hele fijne, betrokken eigenaars die je vakantie tot een succes willen maken en daarvan ook genieten! Delphine en vooral Thomas kent de omgeving heel goed waardoor je bij de mooiste plekjes komt! Kortom geweldig!!

Zoals je wilt dat een Franse kleine camping is...

Krabbe,
    5-8-2014

Vriendelijke en zeer zorgzame beheerders!!!!!. Echt mensen die er alles aan doen om er voor te zorgen dat jij een heerlijke kampeervakantie hebt. Zelfs de was wordt, zo je wilt, voor je gedaan.... Grote plekken, schoon sanitair en een overdekte plek met meerdere picknicktafels waar je gebruik van kunt maken als het bijvoorbeeld regent..

De beheerder en zijn vrouw zijn zeer behulpzaam bij het verstrekken van informatie over de omgeving. Ook zijn zij 24 uur per dag bereikbaar voor hun gasten. Werkelijk een TOPPER!!!!

Klein maar fijn.

Theo Klarenbeek,
    4-8-2014

Kleine rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Mooi uitzicht over glooiende graanvelden. Sanitair heel schoon en ruim voldoende aanwezig.

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Camping is een echte aanrader. Goede uitgangspositie voor dagtrips en fietstochten. Ligt tegen een klein dorpscentrum voor de dagelijkse boodschappen.

Etaules (Charente Maritime) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews