Camping En Campagne

Tonen op kaart

65 reviews over Camping En Campagne

• 9Amber van liere17-07-2016

Mooie camping erg kindvriendelijk

Groote plekken, met zon en schaduw. Lekker eten van alec en hester. Leuke markjes in de omgeving

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9TRuus17-07-2016

Heerlijke plek voor ouders en kinderen

genoten van een fijne vakantie. De kinderen vonden bij aankomst al meteen vriendjes en waren continu aan het spelen in het zwembad en in de speeltuin. We stonden met onze tent op een hele grote plek. Heerlijk! veel privacy. We hadden de hele dag keuze uit zon en schaduw plekjes. alles ging er relaxt aan toe. Er was meer dan genoeg super schoon sanitair. De douches hadden thermostaatkranen. Erg fijn; dan kun je het zelf zo warm zetten als je maar wilt. 's avonds ook enkele keren mee gegeten op het terras. Gezellig met andere gasten gegeten. De kinderen vonden de pizza avond het leukst. Het kanoen over de Vienne was geweldig. Prachtige route. Ook zijn we een dagje gaan zwemmen bij het meer, hebben een dagje geshopt in Limoges. Het bezoek aan Oradour sur Glane was indrukwekkend. Kinderen vonden het top en we hebben nog lang niet alles gezien. Dus komen zeker een keer terug. De kinderen willen dan chillen met andere kinderen in de zitkuil!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7conny25-06-2016

gastvrij, ruimte, rust

Mooi verzorgd terrein met grote plaatsen, zeer vriendelijk ontvangst. Rustig (afgelegen) ligging voor rustzoeker, wandelaars , ook voor (jonge) kinderen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Rob Grashoff12-05-2016

ruim opgezette, landelijk gelegen camping.

Gastvrij onthaal, dagelijks brood afgeleverd bij de caravan. Gezellige gezamenlijke maaltijden voor wie dat wil. Leuke omgeving met authentieke dorpjes. Voldoende wandelmogelijkheden, ook vanaf de camping. Aantrekkelijk geprijsd.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Barry Hoogeveen26-04-2016

Rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Hartelijke ontvangst met heerlijk drankje. Waren hier voor de tweede keer. Komen zeker weer terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Familie Krouwel17-04-2016

Zeer rustige en fijne camping .hartelijke ontvangst met gezellig drankje .

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 7Martin10-08-2015

Rustige camping, veel kms rijden om wat te zien

Camping En Campagne is ruim opgezet met grote plaatsen. Sanitair is schoon maar wat verouderd, ook het zwembad en de speeltuin. De speeltuin heeft een grote trampoline, speeltoestel met glijbaan, (vrij nieuwe) schommels en een overdekte zandbak. Ons zoontje van 2,5 heeft zich super vermaakt, de ouders vinden dat e.e.a. wat opgeknapt mag worden. Dagelijks broodjes op bestelling en 2x per week mee eten met Alex en Cecile. Veel folders en boekjes/tijdschriften, ook voor kinderen.

Minpunt is de ligging; natuur is een beetje saai en je moet ver rijden om wat te zien. Hyper U supermarkt in St Junien is 30 minuten, een bakkertje in Nouic 10 minuten. Limoges is leuk, 45 minuten rijden. Angouleme was verrassend mooi op ruim een uur rijden. Bellac en Montmorrilon zijn ook aardige stadjes en het strandje bij een van de meren (klein uur rijden) is ook erg leuk. Prima naar onze zin gehad, volgende keer een andere regio waar iets meer op korte afstand te doen is.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Carol Renes06-08-2015

Fijne camping, op een prachtige afgelegen plek!

Wij hebben het prima naar ons zin gehad deze zomer op "en campagne". Voor ons op dit moment precies wat we nodig hadden.

De camping ligt afgelegen in een mooi landschap. Je moet wel rekening houden met je boodschappen want de supermarkt is een stukje rijden.

Het terrein zelf is ruim en de plaatsen zijn dat ook! Toch behoeft het wel wat aandacht, met name het zwembad en omgeving zou baat hebben bij onderhoud en vernieuwing. Losliggende tegels, sleets meubilair en brandnetels.Wij hebben er dan ook weinig gebruik van gemaakt.

Het sanitair is verouderd, maar schoon en dat is wat telt!

De campingeigenaar ontvangt zijn gasten erg hartelijk, en de pizza avond die hij verzorgd was erg gezellig en lekker. Ook de brood bezorgservice hebben wij zeer gewaardeerd!

Deze camping gaan wij hoogstwaarschijnlijk nog wel eens bezoeken in de toekomst!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Peter en Elly van der Kruys01-07-2015

Klein paradijs

Nooit eerder hadden wij een GGG camping bezocht, maar wat waren wij plezierig verrast. Gastheer Alex draagt deze kleine maar o zo fijne camping. Hij benadert je met een gastvrijheid en gemoedelijkheid waar je een beetje verlegen van wordt. De camping mag klein zijn, de plaatsen ziin ruim. Er zijn twee sanitairgebouwen. Het een is verouderd en b.v. Nog voorzien vanceen douchkop met trekketting, terwijl het nieuwe gebouw aan de moderne eisen voldoet. Het wordt overigens allemaal prima schoongehouden. Twee keer per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te eten en ook dat was een hele leuke ervaring. Enige nadeel is de ligging. (Geen dorp dicht in de vuurt voor boodschappen e.d.). Daarentegen schrijf je Rust, hier met een hoofdletter en zijn er genoeg bezienswaardigheden in de omgeving. Wij kwamen speciaal voor het plaatsje Oradour sur Glane waar wij erg van onder de indruk waren

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Lijsterbesje24-06-2015

Rust...rust...rust

Als je alleen van vogelgezang houdt, dan is deze camping beslist een goede plek om tot rust te komen. Zeer grote plekken en het nieuwe sanitairgebouw is ruimer als de douches en toiletten in de oude locatie. Goede uitgangsplek voor uitstapjes. Zwembad is erg klein, maar genoeg om verkoeling te zoeken. Alex, de eigenaar, is zeer makkelijk en je mag zelf bij aankomst een plek uitzoeken. Ook de gemeenschappelijke maaltijd was zeer gezellig en goed van kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2015

5 tips over Camping En Campagne

• Tentliefhebber, 08-08-2012

Mooie omgeving: kanoen, velorail, bezoek aan Oradour sur Glane, wandelen, fietsen.

• Alex, 30-01-2016

Op 5 en 6 juli 2016 is de Tour de France in de buurt. Kijk op http://www.touretappe.nl/tour-de-france-2016-parcours/etappe-4-route-tdf-2016/ voor meer info.

• Hietberg, 11-08-2014

Markt plaatselijke producenten in Confolence leuk om een avondje buiten te eten en te drinken.

0 vragen over Camping En Campagne

Camping En Campagne info