Camping En Campagne

Tonen op kaart

65 reviews over Camping En Campagne

• 9Astrid kramer13-06-2017

Geweldig

Dit is een geweldige camping. Hester en Alex zijn fantastische eigenaren. Helpen je waar nodig is, geven veel informatie omtrent de omgeving. Ontzettend grote plaatsen, in de zon, schaduw voor elk wat wils. Er wordt een paar keer per week gekookt, erg lekker en gezellig met andere kampeerders aan tafel te zitten. Komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Aad en Nettie25-09-2016

Een van de heerlijkste plekjes om te kamperen!

Ruimte en rust: de relaxte sfeer die Alex en Hester uitstralen, de zeer grote plekken, de mooie omgeving en het uitstekende sanitair maken de camping tot een heerlijk plekje. Er zijn beschrijvingen van wandelroutes in de omgeving. Zijn de echte bergen je te steil maar hou je van een pittige fietstocht, dan kun je hier je hart ophalen. Verder zijn er leuke plaatsjes in de omgeving en kastelen. De camping heeft een flinke verzameling informatiemateriaal. In het zwembad met parasol-dak kun je heerlijk afkoelen op een hete dag. De pizza- en BBQ-avond zijn aanraders. Hier is het woord "vakantie" uitgevonden. Volgend jaar komen we zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9jolyn04-09-2016

heerlijk

heerlijke camping, mooi, grote plaatsen, rust en super gastvrije ontvangst! je word meteen een beetje verliefd op deze camping

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 9Irene26-08-2016

Heerlijk landelijke camping op t Franse platteland

De warme ontvangst door Hester en Alex - na ruim acht uur in de auto - was geweldig. We vonden het zwembad een fijne plek om te relaxen, met de Franse vlindertjes op de struiken af en aan vliegend. Dankzij de telescoop van Alex - die we mochten lenen - hebben we 's avonds naar de sterren kunnen kijken vanuit de tuin van onze gîte. Onze gîte (Tardoire) was heel ruim voor ons gezelschap (vier volwassenen en een kind). Ook onze auto's konden gewoon op de oprit staan, met eigen toegang. Volgend jaar zeker weer!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Familie Kamp25-08-2016

Voor 1 nacht of de gehele vakantie een aanrader!!

Kleine, eenvoudige, nette, klantvriendelijke en kindvriendelijke camping (oh er zijn ook gites!) Kinderen (5 en 8) hebben zich prima vermaakt. Beheerder niet te beroerd om even te helpen de caravan op de plek te zetten. Flinke duw en klaar! Kinderen kun je gewoon vrij laten lopen, alles is behoorlijk omheind en overzichtelijk. 99,9 % is Nederlander waardoor de kinderen gelijk aanspraak vonden en er ook een stukje sociale controle was. Leuke zwembadjes, leuk speeltuintje, mooie omgeving. Van de beschikbare fietsjes werd door de kinderen gretig gebruik gemaakt. Zeer grote plekken, zelfs als standaard plek, dat is zeker niet overal het geval in Fr. In eerste instantie dachten we dat er te weinig was qua sanitairvoorzieningen maar we hebben nooit hoeven wachten en veel belangrijker, het was schoon! De pizza-avond is iets wat je niet mag missen. Heerlijke pizza's geheel zelf gemaakt met heerlijk voorgerecht en natuurlijk een ijsje na. Helaas hebben wij de bbq-avond gemist, zeker weten dat we daar spijt van hebben. Voor zowel doorreis als langer verblijf een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8kampeerliefhebber22-08-2016

Heerlijke vakantie

Omgeving is mooi in zijn eenvoud. Echt karakteristiek frans landschap. Kastelen zijn er genoeg om te bezoeken. Ook Oradour sur Glane bezocht. Camping zelf is mooi in zijn eenvoud en gastvrijheid van eigenaren. Zeker een aanrader. Alex en Hester verwelkomen en zwaaien uit. Ze zijn ook erg flexibel. Pizza avond is aan te raden. De sfeer op de camping is prettig en liefelijk. Enige minpunt is dat er een ezel bij de buurman staat te balken zo af en toe, maar ook daar wen je aan. Als je van plan bent in het gebied carente limousin af te reizen, kan ik deze camping aanbevelen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Alex, eigenaar, 23-08-2016

Hallo kampeerliefhebber, dank je wel voor de mooie woorden! Kun je er nog bij vertellen waarom je het sanitair een 6 geeft? à la prochaine!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Patrick en Petra12-08-2016

GEWELDIG!!!!

Mijn man en ik hebben samen een GEWELDIGE vakantie gehad op camping En Campagne. Wij kwamen donderdag eind van de middag aan, Alex (de eigenaar) hielp ons gelijk de caravan op zijn plaats te zetten, de plaatsen zijn zeer groot! We konden gelijk aanschuiven aan tafel en Hester (de eigenaresse) had lekker gekookt. We waren zeer verrast over deze gezellige en gastvrije ontvangst, onze vakantie was begonnen en elke dag hebben we genoten. Het is een mooie omgeving, een gezellige camping met vriendelijke eigenaren en het weer was fantastisch. Er zijn leuke dorpjes in de omgeving die je kunt bezoeken. We hebben op deze camping leuke mensen ontmoet waar een gemoedelijke sfeer vanuit ging. Een échte aanrader!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam. Ursinus03-08-2016

Perfecte camping met grote plaatsen en prima sfeer

Hele relaxte sfeer, grote plaatsen en Alex en Hester koken ook nog een paar keer per week. Mooie kastelen in de buurt, Oradour-sur-Glane is goed aan te rijden en er zijn vaak brocantes etc.. in de buurt, deze worden op het bord geschreven. Kanoën is heel tof maar als je er niet zo bedreven in bent dan kun je beter even uitstappen op 3 plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Frans Hameslag01-08-2016

Terugkomen!

Ken je dat? Van de plekjes waar ook ter wereld waar je helemaal blij van wordt. Waarvan je dat gevoel altijd vast wilt houden. Wat je eigenlijk het liefst ook helemaal voor jezelf wilt houden. Een herinnering die je jarenlang vast kan houden en terugkerende vreugde geeft. De kinderen hebben het na 5 jaar nog steeds over die leuke camping bij Alex, en natuurlijk Alex zijn Pizza’s. Dit jaar, na 5 jaar, zonder kinderen een weekje in een van de Gites. Het warme gevoel en de fijne herinnering heeft ons niet bedrogen. De camping is nog steeds zo’n plekje. Alex en Hester geven je het gevoel helemaal vakantie te hebben. Geen gedoe eerst een welkoms drankje na de lange reis. Op zo’n moment ben je de file al weer vergeten en valt alles van je af. Alex en Hester vinden het fijn dat je er bent en laten je dat weten. Ruime campingplaatsen in een leuk aangeklede camping. De bloemen die veel vlinders aantrekken en een vrolijk tintje geven aan de camping. Het zwembadje om heerlijk af te koelen. Alles wat je nodig hebt is er en is prima. Sanitair is goed en in voldoende aantal. Geen kampeerfabriek maar een fijne plek om te zijn voor jong en oud. Ieder avond kan je “aanschuiven” voor een lekkere maaltijd tegen zeer geringe vergoeding. Het ontbijt kan in het restaurant maar de broodjes kunnen ook gewoon bij de tent, caravan of Gite bezorgt worden. De Gite geeft een gevoel van warmte. Geen “center parcs” luxe maar een plek waar je vakantie kunt houden. De aankleding en meubilair past bij het gebouw en geeft in positieve zin een beetje het retro gevoel van bij oma thuis komen. Een functioneel badkamertje en een keukentje met kooktoestel. Alles wat je nodig hebt is er. Prima zo. Voor ieder Gite (op de eerste etage)is er zelfs een privé tuintje op de begaande grond.

De omgeving is prachtig, landelijk Frans. Leuke dorpjes en knusse stadjes. Geen grote Franse steden. Maar gemoedelijke gezelligheid. Regelmatig marktjes en mooie historische plekjes. Bij het ontdekken van de omgeving via de kleine weggetjes op de terugweg langs de grote Franse supermarkt en in 20 minuutjes ben je weer op de camping. Bij de camping lange wandelingen met de hond, want die is natuurlijk ook gewoon welkom op En Campagne.

Ik heb zo maar het idee dat het geen 5 jaar meer duurt om weer terug te komen op En Campagne.

• 10fam Schreuder20-07-2016

Heerlijke gastvrije camping

Heerlijke camping met extreem ruime plaatsen en bijzonder gastvrij beheerderspaar (Alex & Hester). Op de dag van aankomst wordt door hen met een drankje verwelkomd. Voor franse begrippen een kleine maar uitzonderlijke camping in een heel mooie landelijke omgeving. Weg van alle drukte met alleen het "lawaai" van de natuur. Ook geschikt voor gezinnen met kinderen. Speelplaats en zwembad aanwezig. Vanaf de camping worden diverse dingen georganiseerd en ook worden interessante uitstapjes bij de receptie aangegeven. Ook de inwendige mens komt er goed aan zijn trekken, Alex & Hester organiseren regelmatig gezellige diners voor een bescheiden vergoeding. Verder een vermelding waard: douches met thermostaatkranen die jezelf op jouw temperatuur kunt afstellen en tevens bij de vaat heb je echt héél warmwater tot je beschikking. Kortom een camping die echt de moeite waard is.

• 10Eetgelegenheden

5 tips over Camping En Campagne

• Tentliefhebber, 08-08-2012

Mooie omgeving: kanoen, velorail, bezoek aan Oradour sur Glane, wandelen, fietsen.

• Alex, 30-01-2016

Op 5 en 6 juli 2016 is de Tour de France in de buurt. Kijk op http://www.touretappe.nl/tour-de-france-2016-parcours/etappe-4-route-tdf-2016/ voor meer info.

• Hietberg, 11-08-2014

Markt plaatselijke producenten in Confolence leuk om een avondje buiten te eten en te drinken.

0 vragen over Camping En Campagne

Camping En Campagne info