Camping En Campagne

Meer camping info
Tonen op kaart

65 reviews over Camping En Campagne

• 10Olav en Wendy05-09-2017

Gezellige kleine goed verzorgde camping

Hartelijke ontvangst, goede plekken, schoon sanitair; kortom een heel goede camoing!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9André Stolk01-09-2017

Gezellige, goede camping, gastvrij, ruime plaatsen

Je wordt ontvangen met een drankje door de zeer gastvrije en enthousiaste eigenaren Alex en Hester die je alles vertellen over het reilen en zeilen op en rond de camping. Ze kunnen je letterlijk alles over de omgeving te vertellen, wat er te zien en te beleven is, hebben veel tips en gaan zelfs met gasten mee op pad omdat ze zelf ook van het leven in Frankrijk genieten. Nette camping, goed sanitair, je kunt er ook een hapje eten en het brood wordt 's ochtends door Alex persoonlijk bij je tent of caravan bezorgd! De plaatsen zijn zeer ruim. Er is een centrale plek om te chillen bij het kampvuur. Er is Wi-Fi maar deze is door de wat gebrekkige telecommunicatie-infrastructuur ter plaatse van mindere kwaliteit en daarom ook het verzoek om het minimaal te gebruiken. In de omgeving is veel te zien en te beleven voor jong en oud, voor sportievelingen en cultuursnuivers en zeker ook voor bourgondiërs. Er is een klein zwembadje, zeer geschikt voor de kleinere kinderen of om even lekker af te koelen. Kortom, een leuke, grotendeels Nederlandstalige mini-enclave midden in de groene Franse Limousin. Wij waren op doorreis, zijn er 5 nachten gebleven maar komen zeker weer eens terug naar dit kleine paradijsje! Ga zo door Hester en Alex, bedankt voor de fijne tijd en ook de tips voor onze vervolgreis naar het zuiden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Fam. Oosterlaan09-08-2017

Fantastische camping

Een fantastische kleine camping. De velden voor de tent/caravan zijn super groot. Erg mooi aangelegd met mooie beplanting, waardoor de hele camping heel sfeervol aan doet.

Een leuke speeltuin voor de kinderen, er is speelgoed en boeken wat geleend mag worden, kinderfietsen die iedereen mag gebruiken, jeu de boules baan! Een niet zo''n groot zwembad, maar helemaal prima! Ook een kleiner badje voor de kleiner kinderen,

Twee keer per week is het mogelijk om mee te eten. Wij hebben meegegeten bij de pizza-avond en dat was super gezellig. Leert hierdoor andere vakantiegangers kennen. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, prettig en sociale controle bij de kleine kinderen.

Omgeving is ook leuk en genoeg te doen. Zijn wezen wandelen langs "soort hunnebedden" en zijn bij een kleine attractiepark geweest met modelgebouwen + "oud-hollandse" spelletjes.

De supermarkt is op 15/20 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Brenda27-07-2017

Tot volgend jaar!

Eigenaren Alex en Hester zijn bijzonder vriendelijk en hartelijk. De camping ligt heel erg rustig. De 3 huurtenten staan vlakbij de speeltuin. Kinderen kunnen ongestoord spelen. Fietsen en speelgoed is aanwezig. Andere kant van de camping is rustiger. Sanitair is schoon en wordt goed verzorgd. Er worden leuke avonden georganiseerd. Met z'n allen pizza eten, bbqen etc. Alex en Hester eten gezellig mee. Er wordt elke dag vers brood gebracht bij de tent. Soms is er wifi bij de receptie. Omgeving is mooi en rustig. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen. In de namiddag gezellig met de andere kampeerders even een borreltje drinken op het terras. Er heerst een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Jose Altena25-07-2017

Heerlijk mooie plek voor de actieve rustzoeker

Een heerlijke knusse camping met grote afgescheiden plaatsen.Verder nog een chambre d'hotes in authentieke stijl maar van alle gemakken voorzien. Elke chambre d'hotes heeft zijn eigen afgesloten tuin, dus ideaal als de hond wordt meegenomen op vakantie. De eigenaren Hester en Alex zijn zeer vriendelijk en iedereen wordt vriendelijk welkom geheten. Ze kunnen een heleboel vertellen wat er in de omgeving te doen is. Van wandelen, fietsen en het bezoeken van dorpjes en markten. De wekelijkse barbeque was heerlijk en veel te veel vlees. Het zwembad is lekker verwarmd en voor de kleintjes is er een apart zwembad. Een aanrader voor de actieve rustzoeker.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Ton en Tera23-07-2017

Zeer prettig, gastvrij, belangstellend, behulpzaam

Welkomst drankje met Alex en Hester (eigenaren) Kenden meteen je naam.Zeer ruime plekken. Meer dan 200 vierkante meter. Verzorgd. Afgescheiden. Privacy. 2x per week de mogelijkheid om van een zeer verzorgde en gezellige avond maaltijd te genieten met eigenaren en andere camping gasten. Leuke contacten met andere gasten. (Geen verplichting!!) Door panne aan auto i.p.v. 3 nachten 18 nachten doorgebracht. Alex en Hester waren een enorme en prettige steun. Was totaal geen beproeving om wat langer van hun gastvrijheid gebruik te maken. Heeft onze vakantie beslist niet negatief beïnvloed. Elke ochtend werd vers brood op je plek bezorgd. Komen wij in de buurt, gaan wij zeker terug. Voor ons was er totaal niets negatiefs te vinden.

• 8Harrie en Miek Beckers.16-07-2017

Geweldige ontvangst met een drankje wat een welkom

Wat wij heel goed vonden is de ontspannen sfeer die er voor iedereen is. En een paar keer in de week samen eten met Hester en Alex en de mede kampeerders fantastisch . Hele grote kampeerplaatsen, rustige omgeving,veel wandel en fiets mogelijkheden. Een echte aanrader voor mensen die van rust en gezelligheid houden. Voor grotere kinderen niks te doen ,maar kleintjes zullen het er erg leuk hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Monique en Sjors07-07-2017

Super leuke plek

We hebben twee weken heerlijk genoten op deze prachtig aangelegde camping. Enorme kampeerplekken. Voor rustzoekers een whalhala. Alex en Hester bedankt voor de mooie ervaring en het heerlijke eten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Fred en Adri de Kok06-07-2017

fantastisch en we komen hier zeker terug!

Leuke ontvangst, wij waren hier van maandag 15 mei tot donderdag 18 mei. Grote plaatsen is wat ons direct opvalt en de rust is geweldig. De plaats St. Junien bezocht aan de rivier de Vienne. Jammer dat de ateliers voor handschoenen niet open waren. Woensdagavond nemen we deel aan de door Alex en Hester georganiseerde pizza-avond. Helaas binnen moeten eten, omdat het wat regenachtig was. Speciaal voor Fred een pizza zonder kaas klaar gemaakt. Klasse!

• 8J Smulders25-06-2017

fantastisch

De ontvangst is heel vriendelijk met een kopje koffie .Dat maak je niet veel mee.Het bijzondere is dat ze ook nog een overdekte Jeu de boule baan hebben.Ook zwembad en zwembadje eetgelegenheid en keurig sanitair.Zoek je een rustige leuke camping ga dan naar Alex en Hester

5 tips over Camping En Campagne

• Tentliefhebber, 08-08-2012

Mooie omgeving: kanoen, velorail, bezoek aan Oradour sur Glane, wandelen, fietsen.

• Alex, 30-01-2016

Op 5 en 6 juli 2016 is de Tour de France in de buurt. Kijk op http://www.touretappe.nl/tour-de-france-2016-parcours/etappe-4-route-tdf-2016/ voor meer info.

• Hietberg, 11-08-2014

Markt plaatselijke producenten in Confolence leuk om een avondje buiten te eten en te drinken.

0 vragen over Camping En Campagne

Camping En Campagne info