Camping En Campagne

61 reviews over Camping En Campagne in het Nederlands

Plus en minpunten

Marit
23-9-2018

Leuke, gemoedelijke, overzichtelijke camping. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, ze maken snel vriendjes op deze camping. Wij hadden een tent van Juliette tentvakanties gehuurd en daar waren we minder blij mee. Er was veel kapot in/van de tent en daar kon de eigenaar van de camping geen oplossing voor bieden. Sowieso is de eigenaar zelf niet enthousiast over de tenten en lijkt zich niet echt betrokken te voelen. Wij sliepen op een bedbodem en volgens Juliette tentvakanties is dat normaal en noemen ze dat nog steeds een boxspring. Onze buurtent had ook alleen een bedbodem. Verder is het jammer dat ze afbakbroodjes s ochtends als stokbrood verkopen. Dan is het de moeite waard om naar een bakker te rijden voor ontbijt, dat is alleen wel min een half uur rijden.

Top!!

Christie
25-8-2018

Voor de 2e keer op doorreis vanuit Spanje hier een stop gemaakt. Wederom zeer goed bevallen! De ligging is niet enkel prima als tussenstop tussen Spanje en Nederland en/of België maar ook de omgeving heeft veel te bieden voor een langere tijd. Ook Orradour-sur-glane is vanuit de camping perfect bereikbaar. Het onderhoud van de standplaatsen, het ontvangst van Hester en Alex, de service die ze verlenen, het 'kleinschalige'/ 'liefelijke'/ 'persoonlijke' gevoel wat er door deze mensen gecreëerd wordt is precies de reden om hier volgend jaar weer terug te komen. Hopelijk wordt deze idyllische camping nooit een glamping ;-)....

niet voor herhaling vatbaar.

Harry Plender
21-8-2018

Wij verbleven een week in een van de op de camping. de besproken plaats was niet beschikbaar, maar we moesten maar in de volle zon gaan staan. terwijl we duidelijk een plaats besproken hadden. Ook de (in andere reviews geroemde) service vonden wij niet echt een sterk punt. We kregen een drankje aangeboden maar dat stond later gewoon op de rekening ? bijzonder Twee keer per week wordt er "gekookt" (lees: een pizzaavond en een BBQ) maar niet om over naar huis te schrijven. De kampeerplekken zijn mooi en ruim, maar helaas houden ze zich niet aan de afspraak. het terrein ziet er goed uit, wel verdienen de gemeenschappelijke ruimtes een opknapbeurt. Al met al: op zich een aardige camping, maar helaas kregen we geen stokbrood bij de caravan maar afbakbroodjes. In Frankrijk wil je toch echt wel Frans stokbrood.

Astrid en jaap
12-7-2018

fijne camping, schoon sanitair, erg grote plaatsen

Er verschillende dagen gekookt.

Vriendelijke eigenaren.

Komen hier zeker terug.

Mooie rustige, gezellige camping! Een aanrader.

Brenda en Ton
30-6-2018

Rustig gelegen camping. Zeer grote plaatsen. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Schoon sanitair. Gezellig. Gewoon geweldig. Een echte aanrader.

Heerlijke camping!

Van Rijsbergen
14-9-2017

Een zalige camping in een prachtige wandelomgeving. Grote plekken en de mogelijkheid om savonds mee te eten. Voor ons 1 van de mooiste campings die we gezien hebben.

Gezellige kleine goed verzorgde camping

Olav en Wendy
5-9-2017

Hartelijke ontvangst, goede plekken, schoon sanitair; kortom een heel goede camoing!

Gezellige, goede camping, gastvrij, ruime plaatsen

André Stolk
1-9-2017

Je wordt ontvangen met een drankje door de zeer gastvrije en enthousiaste eigenaren Alex en Hester die je alles vertellen over het reilen en zeilen op en rond de camping. Ze kunnen je letterlijk alles over de omgeving te vertellen, wat er te zien en te beleven is, hebben veel tips en gaan zelfs met gasten mee op pad omdat ze zelf ook van het leven in Frankrijk genieten.

Nette camping, goed sanitair, je kunt er ook een hapje eten en het brood wordt 's ochtends door Alex persoonlijk bij je tent of caravan bezorgd!

De plaatsen zijn zeer ruim. Er is een centrale plek om te chillen bij het kampvuur.

Er is Wi-Fi maar deze is door de wat gebrekkige telecommunicatie-infrastructuur ter plaatse van mindere kwaliteit en daarom ook het verzoek om het minimaal te gebruiken.

In de omgeving is veel te zien en te beleven voor jong en oud, voor sportievelingen en cultuursnuivers en zeker ook voor bourgondiërs.

Er is een klein zwembadje, zeer geschikt voor de kleinere kinderen of om even lekker af te koelen.

Kortom, een leuke, grotendeels Nederlandstalige mini-enclave midden in de groene Franse Limousin. Wij waren op doorreis, zijn er 5 nachten gebleven maar komen zeker weer eens terug naar dit kleine paradijsje! Ga zo door Hester en Alex, bedankt voor de fijne tijd en ook de tips voor onze vervolgreis naar het zuiden!

Fantastische camping

Fam. Oosterlaan
9-8-2017

Een fantastische kleine camping.

De velden voor de tent/caravan zijn super groot. Erg mooi aangelegd met mooie beplanting, waardoor de hele camping heel sfeervol aan doet.

Een leuke speeltuin voor de kinderen, er is speelgoed en boeken wat geleend mag worden, kinderfietsen die iedereen mag gebruiken, jeu de boules baan!

Een niet zo''n groot zwembad, maar helemaal prima! Ook een kleiner badje voor de kleiner kinderen,

Twee keer per week is het mogelijk om mee te eten. Wij hebben meegegeten bij de pizza-avond en dat was super gezellig. Leert hierdoor andere vakantiegangers kennen. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk, prettig en sociale controle bij de kleine kinderen.

Omgeving is ook leuk en genoeg te doen. Zijn wezen wandelen langs "soort hunnebedden" en zijn bij een kleine attractiepark geweest met modelgebouwen + "oud-hollandse" spelletjes.

De supermarkt is op 15/20 minuten rijden.

Tot volgend jaar!

Brenda
27-7-2017

Eigenaren Alex en Hester zijn bijzonder vriendelijk en hartelijk. De camping ligt heel erg rustig. De 3 huurtenten staan vlakbij de speeltuin. Kinderen kunnen ongestoord spelen. Fietsen en speelgoed is aanwezig.

Andere kant van de camping is rustiger. Sanitair is schoon en wordt goed verzorgd. Er worden leuke avonden georganiseerd. Met z'n allen pizza eten, bbqen etc. Alex en Hester eten gezellig mee. Er wordt elke dag vers brood gebracht bij de tent.

Soms is er wifi bij de receptie.

Omgeving is mooi en rustig. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.

In de namiddag gezellig met de andere kampeerders even een borreltje drinken op het terras.

Er heerst een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping En Campagne in Essubras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping En Campagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.