Camping En Campagne

Camping En Campagne
8,5

5 tips over Camping En Campagne

Alex, 30-1-2016
Op 5 en 6 juli 2016 is de Tour de France in de buurt. Kijk op http://www.touretappe.nl/tour-de-france-2016-parcours/etappe-4-route-tdf-2016/ voor meer info.
pvdkruys, 6-1-2016
Oradour sur Glane. De ruïne van een heel dorp, dat in WO II door de Nazis in brand is gestoken, nadat alle inwoners, mannen, vrouwen en kinderen, zijn vermoord.
Fam. Verbraak, 15-8-2014
Als je met meer dan drie bent, is een grotere gite wel aan te raden !. Verder zeker de Velorail doen, en leuke dorpjes als Confolens, en Motrol Senard bezoeken. En museum dorp Oradour is wel een must !

Hietberg, 11-8-2014
Markt plaatselijke producenten in Confolence leuk om een avondje buiten te eten en te drinken.
Tentliefhebber, 8-8-2012
Mooie omgeving: kanoen, velorail, bezoek aan Oradour sur Glane, wandelen, fietsen.