Camping En Campagne

Laatste review

Omarmd door rust.

Frans en Nanda,
3-10-2018

Het was weer heerlijk op de camping. We zijn hier nu voor de derde keer waarvan (nu de kinderen niet meer mee gaan) voor de tweede maal in een appartement (Glane). Rust, ruimte en gastvrije gezelligheid en de hond is ook erg welkom. Het apparement biedt alles wat nodg is, verwacht echter geen luxe. De privé tuin geeft privacy maar geef ook alle ruimte om contect met ander vakantiegangers te hebben.

In de omgeving is voldoende te doen. Prachtige natuur en omarm vooral de rust. Bezoek het indrukwekkende Oradour-sur-glane.

De gastvrijheid van Alex en Hester is bewonderingswaardig. Op ongedwongen wijze zeer toegankelijk en gezelig. Bij aankomst eerst een drankje en even bijkomen van de reis. Je vakantie is echt begonnen. Voor wie het iets zegt, dit is de enige camping waar wij in 30 jaar camperen naar terug verlangden en dus vaker komen. Dit is geen diskwalificatie van ander fijne campings maar wel een groot compliment aan Alex en Hester.

Kenmerken

Omarmd door rust.

Frans en Nanda,
3-10-2018

Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018
Beste Nanda en Frans, dank voor de lovende woorden. Graag tot een volgende keer!

Fantastische camping! Waren hier al in juni 2018 .

Astrid en jaap,
28-9-2018

Geweldige camping. Zijn niet voor niets weer in september terug gekomen om hier weer 3 weken te staan met onze caravan, een plaats met zon en schaduw.

Er is weer goed gekookt, oa paella, bbq met heerlijke salades, pizza, coq au vin, boeuf en nog veel meer.

Kamperen al meer dan 30 jaar en komen maar weinig campings tegen waar zoveel service wordt verleend als hier. Omdat het geen grote camping is, heb je snel contact met andere kampeerders, mocht je dat willen.

Waar wordt je bestelde stokbrood nog bij de caravan gebracht?! Ook het bruine bruin is erg lekker.

Fijne warme douches, zonder drukknop!

Hester en Alex, wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018
Het was weer een genoegen, graag tot volgend jaar!

Plus en minpunten

Marit,
23-9-2018

Leuke, gemoedelijke, overzichtelijke camping. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, ze maken snel vriendjes op deze camping. Wij hadden een tent van touroperator gehuurd en daar waren we minder blij mee. Er was veel kapot in/van de tent en daar kon de eigenaar van de camping geen oplossing voor bieden. Sowieso is de eigenaar zelf niet enthousiast over de tenten en lijkt zich niet echt betrokken te voelen. Wij sliepen op een bedbodem en volgens touroperator is dat normaal en noemen ze dat nog steeds een boxspring. Onze buurtent had ook alleen een bedbodem. Verder is het jammer dat ze afbakbroodjes s ochtends als stokbrood verkopen. Dan is het de moeite waard om naar een bakker te rijden voor ontbijt, dat is alleen wel min een half uur rijden.

Alex en Hester, eigenaar, 26-9-2018
Beste Marit, fijn om te lezen dat de kinderen zich bij ons goed vermaakt hebben. Voor zover wij weten hebben jullie inmiddels contact gehad met touroperator en is jullie klacht over de bedden naar tevredenheid geregeld. Wat betreft de "afbakbroodjes": zie onze reactie op de review van de heer Plender. Met hartelijke groet,

Top!!

Christie,
25-8-2018

Voor de 2e keer op doorreis vanuit Spanje hier een stop gemaakt. Wederom zeer goed bevallen! De ligging is niet enkel prima als tussenstop tussen Spanje en Nederland en/of België maar ook de omgeving heeft veel te bieden voor een langere tijd. Ook Orradour-sur-glane is vanuit de camping perfect bereikbaar. Het onderhoud van de standplaatsen, het ontvangst van Hester en Alex, de service die ze verlenen, het 'kleinschalige'/ 'liefelijke'/ 'persoonlijke' gevoel wat er door deze mensen gecreëerd wordt is precies de reden om hier volgend jaar weer terug te komen. Hopelijk wordt deze idyllische camping nooit een glamping ;-)....

niet voor herhaling vatbaar.

Harry Plender,
21-8-2018

Wij verbleven een week in een van de op de camping. de besproken plaats was niet beschikbaar, maar we moesten maar in de volle zon gaan staan. terwijl we duidelijk een plaats besproken hadden. Ook de (in andere reviews geroemde) service vonden wij niet echt een sterk punt. We kregen een drankje aangeboden maar dat stond later gewoon op de rekening ? bijzonder Twee keer per week wordt er "gekookt" (lees: een pizzaavond en een BBQ) maar niet om over naar huis te schrijven. De kampeerplekken zijn mooi en ruim, maar helaas houden ze zich niet aan de afspraak. het terrein ziet er goed uit, wel verdienen de gemeenschappelijke ruimtes een opknapbeurt. Al met al: op zich een aardige camping, maar helaas kregen we geen stokbrood bij de caravan maar afbakbroodjes. In Frankrijk wil je toch echt wel Frans stokbrood.

Alex en Hester, eigenaar, 26-9-2018

Beste Harry, jammer om achteraf te lezen dat jullie het niet zo naar je zin hebben gehad bij ons. We hadden graag de kans gekregen om tijdens jullie verblijf iets met deze feedback te doen. Voor de toekomst houden we deze punten zeker in gedachten! Behalve de opmerking over het brood; onze bakker in Saint-Junien zal het zeker niet waarderen dat zijn met zorg gebakken, echte Franse stokbroden als "afbakbroodjes" worden afgedaan.

Met vriendelijke groeten en dank voor de review,

Astrid en jaap,
12-7-2018

fijne camping, schoon sanitair, erg grote plaatsen

Er verschillende dagen gekookt.

Vriendelijke eigenaren.

Komen hier zeker terug.

Mooie rustige, gezellige camping! Een aanrader.

Brenda en Ton,
30-6-2018

Rustig gelegen camping. Zeer grote plaatsen. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Schoon sanitair. Gezellig. Gewoon geweldig. Een echte aanrader.

Heerlijke camping!

Van Rijsbergen,
14-9-2017

Een zalige camping in een prachtige wandelomgeving. Grote plekken en de mogelijkheid om savonds mee te eten. Voor ons 1 van de mooiste campings die we gezien hebben.

Gezellige kleine goed verzorgde camping

Olav en Wendy,
5-9-2017

Hartelijke ontvangst, goede plekken, schoon sanitair; kortom een heel goede camoing!

Gezellige, goede camping, gastvrij, ruime plaatsen

André Stolk,
1-9-2017

Je wordt ontvangen met een drankje door de zeer gastvrije en enthousiaste eigenaren Alex en Hester die je alles vertellen over het reilen en zeilen op en rond de camping. Ze kunnen je letterlijk alles over de omgeving te vertellen, wat er te zien en te beleven is, hebben veel tips en gaan zelfs met gasten mee op pad omdat ze zelf ook van het leven in Frankrijk genieten.

Nette camping, goed sanitair, je kunt er ook een hapje eten en het brood wordt 's ochtends door Alex persoonlijk bij je tent of caravan bezorgd!

De plaatsen zijn zeer ruim. Er is een centrale plek om te chillen bij het kampvuur.

Er is Wi-Fi maar deze is door de wat gebrekkige telecommunicatie-infrastructuur ter plaatse van mindere kwaliteit en daarom ook het verzoek om het minimaal te gebruiken.

In de omgeving is veel te zien en te beleven voor jong en oud, voor sportievelingen en cultuursnuivers en zeker ook voor bourgondiërs.

Er is een klein zwembadje, zeer geschikt voor de kleinere kinderen of om even lekker af te koelen.

Kortom, een leuke, grotendeels Nederlandstalige mini-enclave midden in de groene Franse Limousin. Wij waren op doorreis, zijn er 5 nachten gebleven maar komen zeker weer eens terug naar dit kleine paradijsje! Ga zo door Hester en Alex, bedankt voor de fijne tijd en ook de tips voor onze vervolgreis naar het zuiden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping En Campagne in Essubras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping En Campagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.