Camping En Campagne

Meer camping info

Contact

67 reviews over Camping En Campagne

• 10Jelle en Melanie16-07-2020

Leuke camping van super vriendelijke eigenaren

Heerlijke camping. We werden hartelijke ontvangen door Hester en Alex, behulpzame en warme mensen. Lekkere broodjes en ‘S avonds maaltijden in aangenaam gezelschap. We hadden een ontspannen en leuke vakantie op En Campagne.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Monique10-07-2020

Een plek om naar terug te keren

Een heerlijke camping van gezellige Nederlandse eigenaren, Alex en Hester. Enorm ruime kampeerplaatsen, het sanitair is schoon. Bij voldoende animo kookt Alex, dat kan zijn hamburgers of pizza uit de houtgestoofde oven. Wij stonden deze vakantie met pech onderweg terug naar de tent. Alex heeft ons en auto opgehaald met een trailer. Dat is toch uniek, waar maak je dit nog mee. Voor vogelaar is deze plek geweldig, de wielewaal, groene specht, uilen, er is veel te ontdekken

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Rinus meijer09-09-2019

Mooie en schone camping die heel goed door Alex en Hester worden bijgehouden Alle twee staan ze altijd klaar voor hun gasten als er problemen zijn Ook dit jaar weer fantastisch geholpen door Alex onze dank hiervoor Groetjes Rinus en Jannie Meijer

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nel Schoon14-06-2019

fantatisch

Och zeg Alex geef ons maar een 6, nou julle krijgen een 9, prachtige camping, grote plaatsen.en heel veel groen, mooi zwembad, s"morgens een lekker vers broodje word prrsoonlijk bezorgd, en jullie zijn altijd vrolijk of nou de zon schijnt of dat het regent.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Frans en Nanda03-10-2018

Omarmd door rust.

Het was weer heerlijk op de camping. We zijn hier nu voor de derde keer waarvan (nu de kinderen niet meer mee gaan) voor de tweede maal in een appartement (Glane). Rust, ruimte en gastvrije gezelligheid en de hond is ook erg welkom. Het apparement biedt alles wat nodg is, verwacht echter geen luxe. De privé tuin geeft privacy maar geef ook alle ruimte om contect met ander vakantiegangers te hebben. In de omgeving is voldoende te doen. Prachtige natuur en omarm vooral de rust. Bezoek het indrukwekkende Oradour-sur-glane. De gastvrijheid van Alex en Hester is bewonderingswaardig. Op ongedwongen wijze zeer toegankelijk en gezelig. Bij aankomst eerst een drankje en even bijkomen van de reis. Je vakantie is echt begonnen. Voor wie het iets zegt, dit is de enige camping waar wij in 30 jaar camperen naar terug verlangden en dus vaker komen. Dit is geen diskwalificatie van ander fijne campings maar wel een groot compliment aan Alex en Hester.

• 8Eetgelegenheden

Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018

Beste Nanda en Frans, dank voor de lovende woorden. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Astrid en jaap28-09-2018

Fantastische camping! Waren hier al in juni 2018 .

Geweldige camping. Zijn niet voor niets weer in september terug gekomen om hier weer 3 weken te staan met onze caravan, een plaats met zon en schaduw. Er is weer goed gekookt, oa paella, bbq met heerlijke salades, pizza, coq au vin, boeuf en nog veel meer. Kamperen al meer dan 30 jaar en komen maar weinig campings tegen waar zoveel service wordt verleend als hier. Omdat het geen grote camping is, heb je snel contact met andere kampeerders, mocht je dat willen. Waar wordt je bestelde stokbrood nog bij de caravan gebracht?! Ook het bruine bruin is erg lekker. Fijne warme douches, zonder drukknop! Hester en Alex, wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Alex en Hester, eigenaar, 10-10-2018

Het was weer een genoegen, graag tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Marit23-09-2018

Plus en minpunten

Leuke, gemoedelijke, overzichtelijke camping. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, ze maken snel vriendjes op deze camping. Wij hadden een tent van touroperator gehuurd en daar waren we minder blij mee. Er was veel kapot in/van de tent en daar kon de eigenaar van de camping geen oplossing voor bieden. Sowieso is de eigenaar zelf niet enthousiast over de tenten en lijkt zich niet echt betrokken te voelen. Wij sliepen op een bedbodem en volgens touroperator is dat normaal en noemen ze dat nog steeds een boxspring. Onze buurtent had ook alleen een bedbodem. Verder is het jammer dat ze afbakbroodjes s ochtends als stokbrood verkopen. Dan is het de moeite waard om naar een bakker te rijden voor ontbijt, dat is alleen wel min een half uur rijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Alex en Hester, eigenaar, 26-09-2018

Beste Marit, fijn om te lezen dat de kinderen zich bij ons goed vermaakt hebben. Voor zover wij weten hebben jullie inmiddels contact gehad met touroperator en is jullie klacht over de bedden naar tevredenheid geregeld. Wat betreft de "afbakbroodjes": zie onze reactie op de review van de heer Plender. Met hartelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Christie25-08-2018

Top!!

Voor de 2e keer op doorreis vanuit Spanje hier een stop gemaakt. Wederom zeer goed bevallen! De ligging is niet enkel prima als tussenstop tussen Spanje en Nederland en/of België maar ook de omgeving heeft veel te bieden voor een langere tijd. Ook Orradour-sur-glane is vanuit de camping perfect bereikbaar. Het onderhoud van de standplaatsen, het ontvangst van Hester en Alex, de service die ze verlenen, het 'kleinschalige'/ 'liefelijke'/ 'persoonlijke' gevoel wat er door deze mensen gecreëerd wordt is precies de reden om hier volgend jaar weer terug te komen. Hopelijk wordt deze idyllische camping nooit een glamping ;-)....

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Harry Plender21-08-2018

niet voor herhaling vatbaar.

Wij verbleven een week in een van de op de camping. de besproken plaats was niet beschikbaar, maar we moesten maar in de volle zon gaan staan. terwijl we duidelijk een plaats besproken hadden. Ook de (in andere reviews geroemde) service vonden wij niet echt een sterk punt. We kregen een drankje aangeboden maar dat stond later gewoon op de rekening ? bijzonder Twee keer per week wordt er "gekookt" (lees: een pizzaavond en een BBQ) maar niet om over naar huis te schrijven. De kampeerplekken zijn mooi en ruim, maar helaas houden ze zich niet aan de afspraak. het terrein ziet er goed uit, wel verdienen de gemeenschappelijke ruimtes een opknapbeurt. Al met al: op zich een aardige camping, maar helaas kregen we geen stokbrood bij de caravan maar afbakbroodjes. In Frankrijk wil je toch echt wel Frans stokbrood.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Alex en Hester, eigenaar, 26-09-2018

Beste Harry, jammer om achteraf te lezen dat jullie het niet zo naar je zin hebben gehad bij ons. We hadden graag de kans gekregen om tijdens jullie verblijf iets met deze feedback te doen. Voor de toekomst houden we deze punten zeker in gedachten! Behalve de opmerking over het brood; onze bakker in Saint-Junien zal het zeker niet waarderen dat zijn met zorg gebakken, echte Franse stokbroden als "afbakbroodjes" worden afgedaan. Met vriendelijke groeten en dank voor de review,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Astrid en jaap12-07-2018

fijne camping, schoon sanitair, erg grote plaatsen Er verschillende dagen gekookt. Vriendelijke eigenaren. Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping En Campagne info