Appartement Domaine En Campagne

3 reviews over Appartement Domaine En Campagne in het Nederlands

Gemoedelijk, ideaal voor kinderen tm 12

Annelies,
15-9-2018

Leuke, kleinschalige gemoedelijke camping. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, ook met marsmellows roosteren s avonds, pizza avond etc. Advies is om niet in een van de touroperator tenten te gaan, die zijn ons erg tegengevallen. Veel dingen kapot en het beloofde boxspringbed was alleen een bedbodem. Een andere tent had alleen een topper erop. Volgens touroperator tentvakanties zijn dat ook boxspringbedden. Het slaapt alleen voor geen meter. Onze buurvrouw had reuma en hield het niet uit op de bedbodem. Eigenaar van de camping is zelf ook niet enthousiast over de tenten en is er niet echt betrokken bij. Dus: camping zeker een aanrader, maar laat die touroperator tenten links liggen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Alex en Hester zorgen voor een leuke ontspannen sfeer, zijn heel gastvrij. Kennen de omgeving heel goed en hebben leuke tips voor activiteiten.

De gîte waarin ik verbleef was zeer ruim en schoon en had een lekker bed. Stel dat het geregend had, dan had ik me zeker niet opgesloten gevoeld. Ik vond het fijn dat het een kleine en sfeervolle camping is. Hou niet zo van dat massale.

Ook leuk dat je twee avonden per week kan aanschuiven in het restaurant Essubrasserie.

In de omgeving is genoeg te doen van mooie wandelingen, tot het bezoeken van pittoreske dorpjes en brocantes. In de zomerperiode zijn er 's avond ook veel festiviteiten als muziekfestivals en marché des producteurs. We hebben nog een middag een kanotocht gedaan erg leuk! *aanrader* en voor de historie mocht Oradour-sur-Glane ook niet ontbreken.

Kortom ik heb een heerlijke week bij Hester en Alex gehad op En Campagne en me prima vermaakt in de omgeving!

Gereisd met vrienden in juli 2016

super vakantie

Truus
17-7-2016

Met de kinderen een weekje een huisje gehuurd op de camping Encampagne. Dat was heerlijk.

Het huisje Marchadaine is knus, schoon en van alle gemakken voorzien. En heeft een eigen tuin, zodat je op jezelf kunt zijn als je wilt. En de broodjes worden in de ochtend bij je aan de deur gebracht!

De kinderen waren de hele dag met andere kinderen buiten: aan het ravotten in de leuke speeltuin of in het zwembad. Er is een groot zwembad en ook 2 aparte kinder zwembaden!

Op de camping hangt een relaxte sfeer en dat vonden wij als ouders heerlijk, en ook de kinderen hadden een top tijd. Vallei du singe (soort apenheul) MOET je gezien hebben. En ook het velo rail (fietsen over de treinrails) vonden de kinderen geweldig en ook wij hebben er van genoten.

's avonds hebben we heerlijk pizza gegeten: eigenhandig gemaakt door Alex, de beheerder.

Ook een aanrader is de zitkuil! Daar kun je 's avonds heelijk chillen en nakeuvelen bij het kampvuur met een goed glas wijn.

Deze zomer gaan we terug. Maar dan gaan we met de tent op de camping staan. De kinderen kunnen niet wachten...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine En Campagne in Essubras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine En Campagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.