12 vragen over Vakantiepark Village Le Chat

• I.B. van Beek, 07-12-2018

Tieners 11 en 14 zomer 2019

Ik lees er niet heel veel over, maar zijn er ook oudere kinderen op het park te vinden en deze kunnen zich goed vermaken? Voor hun ook genoeg plek om te hangen, voetballen etc? Zeker voor deze gasten de opblaasboot meenemen begrijp ik?

• PRoselle, 10-08-2016

blauwalg en huisje 112 en 128

wij willen over een paar dagen hier op vakantie gaan. Weet iemand of er blauwalg zit in het meertje? En heeft iemand ervaring met huisje 112 of 128? gr Petra

• Cynthia, 20-06-2016

meertje goed zwemwater ?

Dacht dat ik wel eens las dat het meertje blauwalg heeft. Is dat ieder jaar zo? Weet niet zeker of we het rubberbootje meenemen namelijk. Als je ieder jaar er niet in kunt zwemmen heeft dat niet zoveel zin. De kinderen spelen altijd zwemmend met het bootje.

• vSchaik, 18-01-2016

Kinderen 11 en 13 Jaar.

Zijn er veel kinderen tussen de 10 en 15 jaar? Is er ook animatie voor deze leeftijd? Alvast bedankt, Rene van Schaik

We hebben een aantal aanbieders voor Village Le Chat voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Quintin, 06-04-2015

huisje 108 of 113

Heeft iemand ervaring met huisje nummer 108 en 113. Hoe zijn ze, wij twijfelen nog?

• Marloes, 04-03-2014

Wie weet waar de modern ingerichte huisjes staan?

Wij gaan met 3 kinderen. Welk huisje is aan te bevelen?

Robin, 13-03-2014

Beste Marloes,

Huisje 150 ligt direct aan het meer (zie de foto's op de website). Dit huis heeft 3 slaapkamers, waarvan 1 grote met eigen badkamer, 1 met stapelbed en 1 met 2 losse bedden. Alle bedden hebben extra lange matrassen. Er is ook nog een aparte badkamer. Het huis ziet er zowel van binnen als van buiten fris uit en is van alle gemakken voorzien. Zoals een wasmachine, Senseo apparaat, Nederlandse tv en elektrische verwarming. De woonkeuken sluit aan op een groot terras dat is voorzien van een groot elektrisch zonnescherm. Ook staan hier 2 mooie ligbedden. Op het terras ligt een oude surfplank waarmee de kinderen lekker mee op met meer kunnen spelen. Dit huis ligt op een van de beste plekken in het park. Je loopt de heuvel op (1min) en je bent bij het restaurant, de winkel, tennisbanen, 2 verwarmde zwembaden, enz. Je hebt een prachtig uitzicht over een groot zwemmeer met een strandje. Als je op het terras zit heb je vrijwel de hele dag zon en om het binnen koel te houden kan je gewoon de luiken dicht doen.

• Lucie, 08-12-2013

hond

Mag de hond ook rond het meer lopen en evt. met zijn pootjes het water in? Geschikt voor dochter van 15 jaar? Ze is alleen!

robin, 13-03-2014

Beste Lucie,

Honden mogen op zich overal komen op het park, dus ook bij het meer. Het is wel de bedoeling dat alle uitwerpselen meteen worden opgeruimd. Honden mogen ook gewoon in het water (zwemmen) zolang de eigenaar er maar op let en ze geen overlast veroorzaken voor zwemende kinderen.

Verder is het voor Jongeren, zoals uw dochter, ook een leuk park. Er zijn altijd genoeg leeftijdsgenoten.

Fam. Löwik, 03-08-2014

Wij hadden ook een hond bij maar deze mag ABSOLUUT NIET IN HET WATER/MEER! Dit werd ons direct vanaf de overkant toegeschreeuwd. Park was bijna verlaten, voorseizoen.

• Johan, 20-05-2013

Supermarkt en marktjes

1. Waar in de buurt is een goede supermarkt?
    2. Is er ook een goede bakker dichtbij?
    3. Waar zijn leuke marktjes (welke dagen)

Inge, 10-06-2013

Op 10 minuten rijden van het dorp was een plaatsje met tenminste 2 supermarkten. In hetzelfde plaatsje was een goede bakker. Maar wij kochten ons brood gewoon op het park zelf. Je kon de dag ervoor je bestellen en 's ochtends lag het heerlijk vers in het winkeltje op je te wachten.

• Hubert, 08-04-2013

30 april

Wat is er te doen met Koningnnedag

Bart, 09-04-2013

Met Koninginnedag is er s'avonds een groot buffet diner waar heerlijk kan worden gegeten.

• Hetty, 09-01-2013

oudere kinderen

Onze kinderen zijn 15 en 17 jaar oud. Is er een ontmoetingsplek voor de oudere kinderen of iets van animatie?

Bart, 09-04-2013

De bar is tot vrij laat open, hier kunnen ze gezellig onder genot van een Heineken biertje en gezellige muziek 'chillen'. Ook is er naast de bar een ruimte waar oa een pooltafel en racesimulatie spel staat.