Vakantiepark Village Le Chat

Volgend jaar weer!

Yvonne
22-8-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad met twee kinderen onder de 3 jaar. Veilig en gemoedelijk. Elk huisje ziet er anders uit. Bakker, snackbar, restaurantje, bar op het park. Veel Nederlanders verblijven hier.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Babs
12-8-2018
  • Onderkomen8

Schitterende omgeving en een heel mooi park. Het groen wordt goed bijgehouden en je kunt er heerlijk eten. Zwembad was superfijn ! In de omgeving is genoeg te doen en een prachtige golfbaan om de hoek. Huisje 93 lag heel centraal vlakbij alle gelegenheden zoals het restaurant en het zwembad. Dat was erg fijn. We hebben vele mooie wandelingen kunnen maken in de omgeving en veel hertjes gezien nog.

Heerlijk vakantiepark voor het hele gezin

Familie van Dalen
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is een heerlijk vakantiepark voor het hele gezin. Zeker het (zwem)meer was een succes. Er worden veel activiteiten georganiseerd en de receptie is erg behulpzaam. Ze hebben ook leuke eettips buiten het park. De huisjes zijn van verschillende eigenaren, daarom vooraf navragen of het huisje “actueel” is. Huisje #48 was prima, alles netjes met een (af)wasmachine en een lekkere tuin. We willen elk jaar naar een nieuwe plaats, maar ze maken het ons dit jaar erg moeilijk. Zeker omdat op de route ook een fantastisch overnachtingskasteel ligt (http://www.epilly.com/Chambres_d'hotes/1_welkom_chambres_d'hotes.html) van Nederlandse eigenaren met heerlijk eten.

Geweldig mooi park.

Anja
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig park voor gezinsvakantie. Familiepark. Huizen Iris geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding (nr. 131 aan het water!). Rustige omgeving, auto nodig om dingen te zien. Tulipe huisje nr. 37 zeer kleine slaapkamers. In kinderkamer met kinderstapelbed kan geen campingbedje staan. Wel alles ruim aanwezig in de bungalows. Nederlands animatieteam voor kinderen vanaf 6 jaar. Onze kleinkinderen zijn 1 en 3, dus hadden daar niets aan.

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad.

Het klopt dat de bungalows La Tulipe een stuk kleiner zijn, maar in 37m² is het ook moeilijk om grotere slaapkamers te maken ;-)

Wij zullen zeker rekening houden met uw opmerking over de animatie voor hele kleine kinderen. We gaan kijken hoe wij leuke activiteiten voor deze leeftijdscategorie toe kunnen voegen aan het programma.

Vast nog wel eens keer terugkomen

Marcel van Roekel
3-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooi park, rustig,ruime,schoonheid.wij hadden de bungalow nummer 66.Deze bungalow heeft veel privé grond,waardoor het daar prima vertoeven was.

Bonjour!

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Village Le Chat.

Het is inderdaad heerlijk om in de vakantie in een goed uitgeruste bungalow met veel ruimte erom heen te vertoeven :-)

Misschien tot een volgende keer!

Fantastich

Sandra sloep
19-7-2018
  • Onderkomen9

Een mooie camping met hele vriendelijke eigenaren. Niets is te veel. Goed eten. Heel schoon. En supergastvrij. Mooie schone accommodatie . Mooi en schoon sanitair. Mooie omgeving

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018
Wat leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Village Le Chat!

Huisje 58: erg goed!

Annelies
14-7-2018
  • Onderkomen9

We hebben genoten van huisje 58. We gaan al 4 jaar naar dit huisje en het bevalt erg goed. Vanaf dit huisje heb je een mooi overzicht over het strandje maar nog wel genoeg privacy. De kinderen kunnen heerlijk spelen op het strandje en in het water terwijl wij op het terras zitten. Het water is daar ondiep.

In het huisje genoeg ruimte voor ons 4en. Badkamer is nieuw en er is een apart toilet. Genoeg kastruimte en 2 slaapkamers.

Ik heb in andere reviews gelezen over de animatie. Onze jongens vinden het wel leuk, jammer dat je daar apart voor moet betalen als je bij de eigenaar boekt.

Contact met de eigenaar was verder heel goed.

In de omgeving zijn onder andere kastelen, kano mogelijkheden, een (buiten) klimpark. Supermarkt is ongeveer 10 minuten rijden. Op het park kan je 's morgens lekker broodjes halen. Verder mag er wel iets meer mogelijkheid zijn qua eten op het park. Daarbuiten hebben wij al veel leuke stekjes ontdekt.

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie al 4 jaar met plezier naar Village Le Chat komen. Het is inderdaad een mooie bungalow van alle gemakken voorzien op een fantastische plek!

Wat jammer dat de kinderen niet mee konden doen aan de animatie, echter de eigenaar kan er wel voor kiezen om deze dienst voor zijn gasten te regelen.

Bedankt voor jullie opmerkingen, wij zullen zeker proberen hier rekening mee te houden.

Graag tot ziens op Village Le Chat!

Fantastisch.

Agnes
19-6-2018
  • Onderkomen8

Fantastisch park. Verblijf in huisje 238 geweldig, schoon, goede bedden,moderne keuken. Tuin op het zuiden. Wij komen hier al jaren met veel plezier.

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 25-6-2018

Bonjour!

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Fijn ook om te lezen dat buiten de parkfaciliteiten ook de bungalow zo goed voorzien was van alle gemakken.

Peut-être à bientôt!

Geweldig

AJ
4-6-2018
  • Onderkomen10

Mooi schoon huis met twee badkamers

Grote tuin met voldoende tuinmeubels

Omheinde tuin

Rustige ligging uitzicht op het bos en weiland

Genoeg parkeerplaatsen naast het huis of achter het hek in de tuin

Vlakbij zandstrand en meer

Karen Hazendonk, Verhuurster, 7-6-2018

Bonjour,

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Village Le Chat in een mooi uitgeruste ruime bungalow.

Misschien tot een volgende keer.

We komen hier terug.

Sandra
10-4-2018
  • Onderkomen8

Wat een prachtig park. Voor rustzoekers en vogelliefhebbers de ideale plek om er helemaal uit te zijn. Wij verbleven aan t meer huisje 144. Van alle gemakken voorzien. Zelfs een lekkere houtkachel. Een echte aanrader. Het zwembad was nog niet open. De mooie wandelingen waar we veel reeen zagen waren super.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Le Chat in Ecuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Le Chat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.