Vakantiepark Village Le Chat

E Pali
31-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi park met vele mogelijkheden voor een zinnige vakantie

Geweldig

Martijn
3-10-2018
  • Onderkomen9

Geweldig eten en leuke animatie.

Leuk maar eenmalig

Ester
22-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een mooi park echter voor ons Centre Parcs in ruim opgezette vorm. Leuk als je niet veel in je vakantie wil doen, weinig van Frankrijk wil zien en tussen de Nederlanders wil zitten. Ligt niet centraal, ver rijden om ergens te komen. In de omgeving niet veel te doen tenzij je minstens een uur in de auto wil zitten. Wel een goede pizzeria La Toscane in Montbron. Gaaf zwemmeer met strandje waar de kids uren met bootjes, luchtbedden en schepjes hebben doorgebracht. Het overvolle zwembad hebben we weinig bezocht. Voor ons eenmalig.

Volgend jaar weer!

Yvonne
22-8-2018
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad met twee kinderen onder de 3 jaar. Veilig en gemoedelijk. Elk huisje ziet er anders uit. Bakker, snackbar, restaurantje, bar op het park. Veel Nederlanders verblijven hier.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Babs
12-8-2018
  • Onderkomen8

Schitterende omgeving en een heel mooi park. Het groen wordt goed bijgehouden en je kunt er heerlijk eten. Zwembad was superfijn ! In de omgeving is genoeg te doen en een prachtige golfbaan om de hoek. Huisje 93 lag heel centraal vlakbij alle gelegenheden zoals het restaurant en het zwembad. Dat was erg fijn. We hebben vele mooie wandelingen kunnen maken in de omgeving en veel hertjes gezien nog.

Heerlijk vakantiepark voor het hele gezin

Familie van Dalen
6-8-2018
  • Onderkomen8

Het is een heerlijk vakantiepark voor het hele gezin. Zeker het (zwem)meer was een succes. Er worden veel activiteiten georganiseerd en de receptie is erg behulpzaam. Ze hebben ook leuke eettips buiten het park. De huisjes zijn van verschillende eigenaren, daarom vooraf navragen of het huisje “actueel” is. Huisje #48 was prima, alles netjes met een (af)wasmachine en een lekkere tuin. We willen elk jaar naar een nieuwe plaats, maar ze maken het ons dit jaar erg moeilijk. Zeker omdat op de route ook een fantastisch overnachtingskasteel ligt (http://www.epilly.com/Chambres_d'hotes/1_welkom_chambres_d'hotes.html) van Nederlandse eigenaren met heerlijk eten.

Geweldig mooi park.

Anja
6-8-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park voor gezinsvakantie. Familiepark. Huizen Iris geweldige prijs/ kwaliteitsverhouding (nr. 131 aan het water!). Rustige omgeving, auto nodig om dingen te zien. Tulipe huisje nr. 37 zeer kleine slaapkamers. In kinderkamer met kinderstapelbed kan geen campingbedje staan. Wel alles ruim aanwezig in de bungalows. Nederlands animatieteam voor kinderen vanaf 6 jaar. Onze kleinkinderen zijn 1 en 3, dus hadden daar niets aan.

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad.

Het klopt dat de bungalows La Tulipe een stuk kleiner zijn, maar in 37m² is het ook moeilijk om grotere slaapkamers te maken ;-)

Wij zullen zeker rekening houden met uw opmerking over de animatie voor hele kleine kinderen. We gaan kijken hoe wij leuke activiteiten voor deze leeftijdscategorie toe kunnen voegen aan het programma.

Vast nog wel eens keer terugkomen

Marcel van Roekel
3-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooi park, rustig,ruime,schoonheid.wij hadden de bungalow nummer 66.Deze bungalow heeft veel privé grond,waardoor het daar prima vertoeven was.

Bonjour!

Wat leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Village Le Chat.

Het is inderdaad heerlijk om in de vakantie in een goed uitgeruste bungalow met veel ruimte erom heen te vertoeven :-)

Misschien tot een volgende keer!

Fantastich

Sandra sloep
19-7-2018
  • Onderkomen9

Een mooie camping met hele vriendelijke eigenaren. Niets is te veel. Goed eten. Heel schoon. En supergastvrij. Mooie schone accommodatie . Mooi en schoon sanitair. Mooie omgeving

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018
Wat leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Village Le Chat!

Huisje 58: erg goed!

Annelies
14-7-2018
  • Onderkomen9

We hebben genoten van huisje 58. We gaan al 4 jaar naar dit huisje en het bevalt erg goed. Vanaf dit huisje heb je een mooi overzicht over het strandje maar nog wel genoeg privacy. De kinderen kunnen heerlijk spelen op het strandje en in het water terwijl wij op het terras zitten. Het water is daar ondiep.

In het huisje genoeg ruimte voor ons 4en. Badkamer is nieuw en er is een apart toilet. Genoeg kastruimte en 2 slaapkamers.

Ik heb in andere reviews gelezen over de animatie. Onze jongens vinden het wel leuk, jammer dat je daar apart voor moet betalen als je bij de eigenaar boekt.

Contact met de eigenaar was verder heel goed.

In de omgeving zijn onder andere kastelen, kano mogelijkheden, een (buiten) klimpark. Supermarkt is ongeveer 10 minuten rijden. Op het park kan je 's morgens lekker broodjes halen. Verder mag er wel iets meer mogelijkheid zijn qua eten op het park. Daarbuiten hebben wij al veel leuke stekjes ontdekt.

Karen Hazendonk, Verhuur Manager, 17-8-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie al 4 jaar met plezier naar Village Le Chat komen. Het is inderdaad een mooie bungalow van alle gemakken voorzien op een fantastische plek!

Wat jammer dat de kinderen niet mee konden doen aan de animatie, echter de eigenaar kan er wel voor kiezen om deze dienst voor zijn gasten te regelen.

Bedankt voor jullie opmerkingen, wij zullen zeker proberen hier rekening mee te houden.

Graag tot ziens op Village Le Chat!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Le Chat in Ecuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Le Chat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.