Vakantiepark Village Le Chat

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Village Le Chat is een rustig vakantiepark waar je de ruimte hebt. Het is er schoon en in het restaurant kun je goed eten. De animatie zorgt voor leuke activiteiten en daarnaast is er een mooi zwembad en zwemmeer waar de kinderen het naar hun zin hebben. Het vakantiepark ligt wel wat afgelegen, maar je kunt mooie wandelingen maken in de omgeving.

Contact

318 reviews over Vakantiepark Village Le Chat

• 2019
    8Leendert van der Laan22-09-2019

Echt uitrusten

Heerlijk ruim opgezet park. Mooi zwembad en zwem meertje. Prima animatie en Nederlands sprekende medewerkers.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Caroline19-09-2019

Heel rustgevend

Wij verbleven in bungalow 226. Een heerlijk 8-persoonsverblijf. Aan werkelijk alles is gedacht: (af)wasmachine, droger, kinderspeelgoed, meer dan genoeg buitenmeubilair met fijne ligbanken en zo kan ik nog wel even doorgaan. De tuin heeft erg veel privacy en een groot terras. De bungalow zelf heeft 2 badkamers met luxe douches. In een van de badkamers is een ligbad. Wij waren er buiten het hoogseizoen en het was heerlijk rustig op het park. De stilte daar is overweldigend.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Rimmelzwaan12-08-2019

Geweldig volgend jaar weer 👍

Wij zaten in huis 42 in het rustige gedeelte van het park. Een mooie goed onderhouden huis met groot terras en stenen BBQ geweldig 2 heerlijke weken gehad, volgend jaar weer !

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Coen23-06-2019

Fantastisch! Volgend jaar gaan we weer!

We waren dit voorjaar weer 10 dagen op "Le Chat" in huis 242. Een mooi, schoon huisje, dat goed onderhouden wordt aan de bosrand. Het huis heeft een grote tuin met volledige privacy. We komen hier al jaren. We genoten weer van het Franse leven, de prachtige natuur, heerlijk uit eten gaan en niet te vergeten: de prachtige 18holes golfbaan die je vanuit de tuin ziet liggen! Kortom, een heerlijk ontspannen vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5Stan08-12-2018

Nooit meer

Ik wil graag laten weten dat niet alle huisjes schoon en netjes zijn. Reis geboekt bij touroperator. Mooi park erg rustig maar nog nooit in mijn hele leven( bijna 50) een vies huisje. Huisje 220 vanaf 1978 niets meer aangedaan Schimmel in de stoel Grote gaten in de parasol Doorgezakte bedden Beddengoed en kussen te smerig Voordat je dit boekt meer dan de helft is nog oud, dus let daarbij goed op

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8E Pali31-10-2018

Fantastische weken

Mooi park met vele mogelijkheden voor een zinnige vakantie

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Martijn03-10-2018

Geweldig

Geweldig eten en leuke animatie.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Ester22-09-2018

Leuk maar eenmalig

Een mooi park echter voor ons Centre Parcs in ruim opgezette vorm. Leuk als je niet veel in je vakantie wil doen, weinig van Frankrijk wil zien en tussen de Nederlanders wil zitten. Ligt niet centraal, ver rijden om ergens te komen. In de omgeving niet veel te doen tenzij je minstens een uur in de auto wil zitten. Wel een goede pizzeria La Toscane in Montbron. Gaaf zwemmeer met strandje waar de kids uren met bootjes, luchtbedden en schepjes hebben doorgebracht. Het overvolle zwembad hebben we weinig bezocht. Voor ons eenmalig.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Yvonne22-08-2018

Volgend jaar weer!

Heerlijke vakantie gehad met twee kinderen onder de 3 jaar. Veilig en gemoedelijk. Elk huisje ziet er anders uit. Bakker, snackbar, restaurantje, bar op het park. Veel Nederlanders verblijven hier.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Babs12-08-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Schitterende omgeving en een heel mooi park. Het groen wordt goed bijgehouden en je kunt er heerlijk eten. Zwembad was superfijn ! In de omgeving is genoeg te doen en een prachtige golfbaan om de hoek. Huisje 93 lag heel centraal vlakbij alle gelegenheden zoals het restaurant en het zwembad. Dat was erg fijn. We hebben vele mooie wandelingen kunnen maken in de omgeving en veel hertjes gezien nog.

Gereisd met vrienden in juni 2018

25 tips over Vakantiepark Village Le Chat

• Renate, 18-09-2013

Tips met kleine kinderen: het aquarium in limoges, le vallee des singes (soort apenheul) en op dinsdag pannenkoeken eten op de golfclub.

• Fam Ulfenhout, 11-08-2013

Neem fietsen mee, je kunt heerlijk fietsen, o.a. op dinsdag gaat er een clubje samen met de restauranthouder fietsen in de omgeving.

• jhoffman, 03-09-2013

Restaurant Toscane in het nabijgelegen Montbron is even duur als het parkrestaurant maar dan veel lekkerder.

12 vragen over Vakantiepark Village Le Chat

• I.B. van Beek, 07-12-2018

Tieners 11 en 14 zomer 2019

Ik lees er niet heel veel over, maar zijn er ook oudere kinderen op het park te vinden en deze kunnen zich goed vermaken? Voor hun ook genoeg plek om te hangen, voetballen etc? Zeker voor deze gasten de opblaasboot meenemen begrijp ik?

• PRoselle, 10-08-2016

blauwalg en huisje 112 en 128

wij willen over een paar dagen hier op vakantie gaan. Weet iemand of er blauwalg zit in het meertje? En heeft iemand ervaring met huisje 112 of 128? gr Petra

• Cynthia, 20-06-2016

meertje goed zwemwater ?

Dacht dat ik wel eens las dat het meertje blauwalg heeft. Is dat ieder jaar zo? Weet niet zeker of we het rubberbootje meenemen namelijk. Als je ieder jaar er niet in kunt zwemmen heeft dat niet zoveel zin. De kinderen spelen altijd zwemmend met het bootje.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette