Géén boekingskosten

Vakantiepark Village Le Chat

FrankrijkPoitou CharentesEcuras

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Village Le Chat voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 321 reviews

• 6.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Village Le Chat is een rustig vakantiepark waar je de ruimte hebt. Het is er schoon en in het restaurant kun je goed eten. De animatie zorgt voor leuke activiteiten en daarnaast is er een mooi zwembad en zwemmeer waar de kinderen het naar hun zin hebben. Het vakantiepark ligt wel wat afgelegen, maar je kunt mooie wandelingen maken in de omgeving.

324 Reviews over Village Le Chat

• 8Fam. Kreijne30-03-2022

Fantastisch huisje

Wij zaten in huisje Magnolia 174, welke van alle gemakken voorzien was. Alles wat je je maar kan bedenken is aanwezig. Spelletjes, boeken, spelcomputer en een goede Wifi, dus hoef je je geen moment te vervelen. Je zit heerlijk vrij en aan de rand van het bos, waar wij onze hond heerlijk konden uitlaten. Ruim opgezet park met alle benodigde faciliteiten, die elk modern vakantiepark tegenwoordig heeft. Ook de eigenaren waren heel vriendelijk en super gastvrij. Een echte aanrader.

• 8Onderkomen
  • 6Guido23-10-2021

Mooi rustig en net park, huisje 138 verwaarloosd

Het park ligt in een rustige omgeving, naast een prachtige golfbaan, Golf de la preze. Het park ziet er netjes uit, maar aan het eind van het seizoen is er weinig tot geen activiteit. Restaurant is beperkt open, terras/bar is vaker gesloten dan open. Wel vriendelijk en gastvrij personeel! Vroeger 1990-2000 was het in de herfst vakantie dat het restaurant, receptie, zwembad, winkeltje, snackbar en bar die open waren. Dit geeft dan meteen een gezellige sfeer. Door dit allemaal te sluiten is de sfeer van het park verdwenen en voorkom je dat mensen terug keren in de herfst vakantie. Waar het vroeger vol zat, is het nu een handje vol huizen die bezet zijn. Wij huurde huisje 138, deze was zeer slecht onderhouden, vies en muf en stonk. Heel veel achterstallig onderhoud. Kapotte keuken, douche, extreem veel ongedierte (honderden kleine vliegjes). Terras was vies. Huisje is mooi groot, maar investeringen zijn gestopt zo’n 20 jaar geleden.

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 5Hoed30-09-2021

Park ja huis 150 nooit boeken!

Het park is mooi met een mooi zwembad en een goed restaurant, maar het huis (150) was erg gedateert en smerig. Ook was er veel kapot. Er moet echt veel aan gebeuren en beter schoon gemaakt worden. Klagen heeft niet geholpen er is niets mee gedaan.

• 3Onderkomen
  • 9Jan Lippens24-08-2021

Fantastisch park met een geweldig vakantiehuis

Een fijn vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Eigenaars doen er alles aan om de huurder het naar de zin te maken

• 10Onderkomen
  • 5Fam. Eijk17-08-2021

Veel achterstallig onderhoud

Wij zaten in huisje 88 via het park geregeld. Onkruid kwam je al tegemoet voordat je bij de voordeur was. Woning is echt toe aan een opknapbeurt. Veel achterstallig onderhoud, vochtplekken en voelde gewoon vies. Park weet het, maar een echte compensatie kwam er niet. De tuin zag er ook niet meer uit, jaren niet gesnoeid, gebroken tegels en de bbq kon je echt niet meer gebruiken. Sowieso mag het groen op het park meer aandacht krijgen. Heel rommelig. Zwembad is oké. Zou wat groter mogen. Gasten claimen stoelen met handdoeken, stoelen zijn stuk, geen controle op de regels. Speelveld, midgetgolf en terras zijn prima. Veel animatie voor kleine kinderen, weinig voor tieners.

• 2Onderkomen
  • 6G. Bos10-08-2021

Niet OK

Wat je moet weten dat het om particuliere huisjes zijn die door de organisatie van het park worden onderverhuurd.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Leendert van der Laan22-09-2019

Echt uitrusten

Heerlijk ruim opgezet park. Mooi zwembad en zwem meertje. Prima animatie en Nederlands sprekende medewerkers.

• 9Activiteiten
  • 9Caroline19-09-2019

Heel rustgevend

Wij verbleven in bungalow 226. Een heerlijk 8-persoonsverblijf. Aan werkelijk alles is gedacht: (af)wasmachine, droger, kinderspeelgoed, meer dan genoeg buitenmeubilair met fijne ligbanken en zo kan ik nog wel even doorgaan. De tuin heeft erg veel privacy en een groot terras. De bungalow zelf heeft 2 badkamers met luxe douches. In een van de badkamers is een ligbad. Wij waren er buiten het hoogseizoen en het was heerlijk rustig op het park. De stilte daar is overweldigend.

• 8Rimmelzwaan12-08-2019

Geweldig volgend jaar weer 👍

Wij zaten in huis 42 in het rustige gedeelte van het park. Een mooie goed onderhouden huis met groot terras en stenen BBQ geweldig 2 heerlijke weken gehad, volgend jaar weer !

• 8Onderkomen
  • 8Coen23-06-2019

Fantastisch! Volgend jaar gaan we weer!

We waren dit voorjaar weer 10 dagen op "Le Chat" in huis 242. Een mooi, schoon huisje, dat goed onderhouden wordt aan de bosrand. Het huis heeft een grote tuin met volledige privacy. We komen hier al jaren. We genoten weer van het Franse leven, de prachtige natuur, heerlijk uit eten gaan en niet te vergeten: de prachtige 18holes golfbaan die je vanuit de tuin ziet liggen! Kortom, een heerlijk ontspannen vakantie!

Vakantiepark Village Le Chat info

Camping-informatie