Vakantiehuis Village Le Chat 2a

Tonen op kaart

14 reviews over Vakantiehuis Village Le Chat 2a

• 2018
    9Els & Reijer Band30-08-2018

Echt een aanrader in een prachtige omgeving.

De bungalow was super en van alle gemakken voorzien. Zowel het park als de omgeving zijn prachtig. De golfbaan De la Preze is zeer uitdagend en zelfs 18 holes van de 3 par pitch & put zijn geweldig om het kleine spel te oefenen. Kortom we hebben ontzettend genoten en een fantastisch verblijf gehad in deze bungalow.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9John en marlou 8 juli 201808-07-2018

Dus is deze bungalow een echte aanrader!

Wat een Fijne bungalow! 2A Van alle gemakken voorzien, Ria en Gert hebben echt aan alles gedacht. Mooi en gezellig ingericht! Mooie keuken met vaatwassser en op badkamer wasmachine enz. Lekker rustig en fijn met de hond. Toen wij er waren was het er wel behoorlijk warm, dus airco zou geen overbodige luxe zijn. Gelukkig was er in de bungalow ook een oventje aanwezig, want op het park was er nog geen brood te krijgen. En ook de snackbar dit gaat allemaal wat later open.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9J. Claassen17-08-2017

Heerlijk en relaxed

Een ruim opgezet park met verschillende type huisjes. Neem de tijd om de keuze voor een bepaald huisje te maken. Huisje 2a ligt op een rusitg gedeelte van het park. ongeveer 10 minuutjes lopen naar het zwembad, broodjes halen en voetbalveld. Huisje 2 a is goedingericht en voorzien val alle gemakken. Een aanrader als je op een rustige plek wil zitten en het comfort van thuis wenst. (goede douche, was- en afwasmachine, aparte toilet, ruime terrassen, en een heel fijn goed bed).

De omgeving is rustig en is het rustige gedeelte van Frankrijk. Kleine dorpjes en stadjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9I.W.06-09-2016

Prachtige, goed verzorgde woning.

De bungalow is rustig gelegen. Het park heeft een zwembad en meer om in te zwemmen. Hier vind je rust en ontspanning. Zeker als je gesteld bent op privacy, zit je hier op de juiste plek. Het park ademt een rustige en vredige sfeer uit. Het zwembad is mooi, maar net iets te klein voor de hoeveelheid bezoekers van het park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Krista31-07-2016

Super!

Heerlijk ontspannen verblijf! Super compleet huisje, heerlijk bed, vaatwasser, wasmachine, terrassen in zon en schaduw: alles klopt gewoon. Heerlijk ruime parkeerplek bij het huisje ook. Vanaf het huisje heb je nog net uitzicht op het speelponton in het meer. Kinderen van 10 en 12 hebben zich uitstekend vermaakt in het meer, op het voetbalveld en met de activiteiten van het animatieteam. Genoeg te doen in de omgeving; wij zijn onder andere naar Oradour-sur-glane, chateau de la Rochefoucauld (waar we het troffen met middeleeuwse festiviteiten!), grotten van Villars, markt in Brantome en de markt in Piegut geweest. Verder hebben we gegolfd (voor de kinderen daar wat gehuurd), gekanood op de Tardoire en gekart op een mooie grote buitenkartbaan. Wat betreft uit eten is zeker de italiaan in Montbron een aanrader. Kortom: wij hebben genoten van een heerlijk ontspannen vakantie met voor ieder wat wils!

Gert, Projectleider, 05-10-2016

Hoi Krista Leuk dat jullie volgend jaar weer terug kom

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Sylvie VT08-07-2016

Heerlijke vakantie.

Bungalow 2A is heel mooi ingericht. Er is echt aan alles gedacht ! Goede ligging, op 10 m van het meer. Op het park is er voor elk wat wils en je kunt heerlijk tafelen in het restaurant. Mooie en rustige omgeving. Bedankt Gert en Ria, we hadden een fijne, ontspannen vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Bakker03-07-2016

Geweldig

Alles aan dit huis is geweldig, niets gemist

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Bert Vos17-05-2016

Superbe; een beter woord is er niet.

Eigenlijk was alles prima in orde; de kwaliteit en uitrusting van de woning, de tuin, de sfeer van het park en de prachtige natuur om het park. Ook de voorzieningen op het park zijn prima in orde, zeker sinds het restaurant en de winkel weer worden uitgebaat door het echtpaar die dat al eens eerder deed. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vlotte en vriendelijke bediening.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10A.A.16-09-2015

Kwaliteit en schoon

Geweldige vakantie gehad begin september. Werkelijk alles was aanwezig in de bungalow. Een goed matras waardoor we heerlijk hebben geslapen en een fijne douche met goede straal. Goed uitgeruste keuken en zelfs een wasmachine en droogmolen dus we kwamen zonder vakantie was thuis. Bakker en supermarkt zijn een klein stukje rijden van het park maar daar was wel alles te verkrijgen, op het park kun je ook brood laten bezorgen (een dag van tevoren bestellen). Mooie, groene omgeving en een zeer mooie golfbaan op korte afstand. Ruim voldoende tuinmeubelen beschikbaar inclusief kussens, heerlijk met mooi weer. Voor ons was het een week genieten, gelukkig hadden wij mooi weer maar stel dat dit niet zo is dan zijn er mooie tochten in de buurt met de auto te maken of kun je gebruik maken van Wi-Fi, de spelletjes, boeken en dvd's die in de kast liggen. Kortom een zeer geslaagde vakantie hebben wij gehad in Village Le Chat nr. 2A.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Fam.Breuer24-08-2015

geweldig

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooi vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Ligging van het huisje is in een rustige straat, dicht bij het meer. Het zwembad/winkeltje is wat verder lopen. In verband met de drukte bij het zwembad (geen ligbedden meer) hebben wij meer bij het meer gelegen. Hier was het relatief rustig en goed toeven door de schaduw van de bomen. Helaas voor de hondenliefhebbers mogen deze niet in dit meer zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

0 tips over Vakantiehuis Village Le Chat 2a