FrankrijkPoitou CharentesEcurasVakantiehuizen EcurasVakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43

Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43

• 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

22 Reviews over Schot in de Roos 5 & 43

• 9fam van voorst25-04-2018

super de luxe

Wederom weer 3 weken vakantie gevierd in schot in de roos -het huis is zeer compleet ingericht en heel gezellig en super schoon er is niets wat je mist en een tweede badkamer en tweede TV is wel heel luxe in een vakantie huis .En de tuin en ligging van het huis is geweldig met meerdere zitjes wel of niet overdekt , wel of niet in de zon .Kortom een van de mooiste huisjes

• 8Ron & Marjan31-08-2016

Erg mooi park, rustig maar ver afgelegen

Park is voor echte rust zoekers en erg goed onderhouden, goede supermarkt op 9 km ,

• 10francois31-08-2016

Uitstekend huisje in rustig stukje Frankrijk

Uitstekend huisje dat van alle gemakken is voorzien. Het park is zeer mooi en netjes. De trap naar het parkcentrum is wat aan de pittige kant. Ondanks dat dit nog weken waren in de 'grote vakantie' was het restaurant en het cafetaria al zeer beperkt in keuze. Ergens te begrijpen maar hierdoor is het restaurant in onze ogen niet klantvriendelijk richting de jongere gasten. Wel is het eten dat er is van uitstekende kwaliteit.

Je bent in de omgeving echt afhankelijk van een auto. De omgeving is prachtig en niet al te toeristisch. Dit heeft zijn charmes maar het vergt ook enig uitpluiswerk wat je wil bezoeken want alles is wel even rijden.

Al met al twee fantastische weken aan het meer gezeten in huisje nummer 5 en met volle teugen genoten.

Aanrader voor iedereen!

• 9jurian.langer28-08-2016

TOP!

Huisje 5 is ruim, goed ingericht en goed voorzien. Het ligt heerlijk bij het meertje en het (kindvriendelijke) strand. De tuin is een oase van rust!

• 9Simone Vlaar24-08-2016

Heerlijk ontspannen in prachtige omgeving.

Imagine...een kopje koffie in de ochtend met uitzicht over een klein meertje midden in het groen...daar wordt je wel ontspannen van!

• 10Fam. Hoogendoorn19-08-2016

Heerlijke vakantie gehad in een super huis !!

2 heerlijke weken gehad in huis nummer 5.Wat een ruimte in en om het huis ! Het huis was bij aankomst heerlijk schoon.Mooie nieuwe (3e) slaapkamer en extra badkamer.Sauna niet gebruikt, het was buiten al warm genoeg.2 mooie terrassen, altijd wel een plekje in de zon of in de schaduw.Het allerfijnste was toch wel het meer zo vlak voor de deur.Vele karpers gevangen en heerlijk om er zo in te plonzen.Zeer prettig was het goede contact met de eigenaar voor,tijdens en na de vakantie. Weinig tot geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het park, onze 3 pubers waren superblij met de erg goede wifi ! Bedankt voor alles en veel geluk met jullie mooie huis !!

• 9eric eijkelberg17-08-2016

Zeer voor herhaling vatbaar. Wij komen terug!

Het park heeft veel te bieden (zwemmen, tennis, voetbal, golf, animatie), maar de omgeving ook. Hier kan het Limburgse heuvellandschap een puntje aan zuigen. Heerlijk wielrennen en fantastische MTB trails, kajakken, een "adventure park om te klimmen", ooutdoor karten en ga zo maar door. Dat vonden wij minstens allemaal net zo leuk als de kinderen.

De kinderen vonden dat er wel meer en betere wifi kon zijn, maar eerlijk gezegd vonden wij dat juist wel fijn ;-)

• 10fam. Te Loo10-08-2016

Geweldig huis op fantastische plek!

Eigenlijk is alles prima aan deze accommodatie. De ligging is fantastisch, met heel veel ruimte, rust en privacy. Het huis biedt alles wat je nodig hebt voor een onbezorgde vakantie en is bovendien knus, gezellig en zeer compleet ingericht. We kunnen eigenlijk niet echt een minpunt noemen. Ook het park biedt voor ieder wat wils. Het is ruim opgezet, zodat je veel ruimte hebt en niet het gevoel hebt dat het druk is. Tegelijkertijd is er voldoende vertier, zoals een mooi zwembad met als groot voordeel een zeer ruim apart kinderbad, een mooi zwemmeer en tal van sportieve mogelijkheden. We hebben met het gezin hier nu 2 vakanties doorgebracht en we blijven onverminderd enthousiast!

• 10fam van voorst31-07-2016

heerlijk huis

het is de fijnste en mooiste plek op het park

• 10A. Boeser26-07-2016

Heerlijk en fantastisch

ik vond het erg goed dat er bij iedere slaapkamer een eigen badkamer was en dat er aan alles gedacht is b.v extra Kaarsjes, lampjes een zeepje ,boeken, cd's folders vd omgeving zelfs een doos met spelletjes en heel fijn de tv in de slaapkamer. En overal uitleg hoe alles werkt. Ik vond de tuin ook erg mooi en de ligging aan het meer.

Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43 info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij