Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43

22 reviews over Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43 in het Nederlands

super de luxe

fam van voorst
25-4-2018

Wederom weer 3 weken vakantie gevierd in schot in de roos -het huis is zeer compleet ingericht en heel gezellig en super schoon er is niets wat je mist en een tweede badkamer en tweede TV is wel heel luxe in een vakantie huis .En de tuin en ligging van het huis is geweldig met meerdere zitjes wel of niet overdekt , wel of niet in de zon .Kortom een van de mooiste huisjes

Oude reviews (archief)

Erg mooi park, rustig maar ver afgelegen

Ron & Marjan
31-8-2016

Park is voor echte rust zoekers en erg goed onderhouden, goede supermarkt op 9 km ,

Uitstekend huisje dat van alle gemakken is voorzien. Het park is zeer mooi en netjes. De trap naar het parkcentrum is wat aan de pittige kant. Ondanks dat dit nog weken waren in de 'grote vakantie' was het restaurant en het cafetaria al zeer beperkt in keuze. Ergens te begrijpen maar hierdoor is het restaurant in onze ogen niet klantvriendelijk richting de jongere gasten. Wel is het eten dat er is van uitstekende kwaliteit.

Je bent in de omgeving echt afhankelijk van een auto. De omgeving is prachtig en niet al te toeristisch. Dit heeft zijn charmes maar het vergt ook enig uitpluiswerk wat je wil bezoeken want alles is wel even rijden.

Al met al twee fantastische weken aan het meer gezeten in huisje nummer 5 en met volle teugen genoten.

Aanrader voor iedereen!

TOP!

jurian.langer@eui.eu
28-8-2016

Huisje 5 is ruim, goed ingericht en goed voorzien. Het ligt heerlijk bij het meertje en het (kindvriendelijke) strand. De tuin is een oase van rust!

Heerlijk ontspannen in prachtige omgeving.

Simone Vlaar
24-8-2016

Imagine...een kopje koffie in de ochtend met uitzicht over een klein meertje midden in het groen...daar wordt je wel ontspannen van!

Heerlijke vakantie gehad in een super huis !!

Fam. Hoogendoorn
19-8-2016

2 heerlijke weken gehad in huis nummer 5.Wat een ruimte in en om het huis !

Het huis was bij aankomst heerlijk schoon.Mooie nieuwe (3e) slaapkamer en extra badkamer.Sauna niet gebruikt, het was buiten al warm genoeg.2 mooie terrassen, altijd wel een plekje in de zon of in de schaduw.Het allerfijnste was toch wel het meer zo vlak voor de deur.Vele karpers gevangen en heerlijk om er zo in te plonzen.Zeer prettig was het goede contact met de eigenaar voor,tijdens en na de vakantie. Weinig tot geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het park, onze 3 pubers waren superblij met de erg goede wifi ! Bedankt voor alles en veel geluk met jullie mooie huis !!

Zeer voor herhaling vatbaar. Wij komen terug!

eric eijkelberg
17-8-2016

Het park heeft veel te bieden (zwemmen, tennis, voetbal, golf, animatie), maar de omgeving ook. Hier kan het Limburgse heuvellandschap een puntje aan zuigen. Heerlijk wielrennen en fantastische MTB trails, kajakken, een "adventure park om te klimmen", ooutdoor karten en ga zo maar door. Dat vonden wij minstens allemaal net zo leuk als de kinderen.

De kinderen vonden dat er wel meer en betere wifi kon zijn, maar eerlijk gezegd vonden wij dat juist wel fijn ;-)

Geweldig huis op fantastische plek!

fam. Te Loo
10-8-2016

Eigenlijk is alles prima aan deze accommodatie. De ligging is fantastisch, met heel veel ruimte, rust en privacy.

Het huis biedt alles wat je nodig hebt voor een onbezorgde vakantie en is bovendien knus, gezellig en zeer compleet ingericht. We kunnen eigenlijk niet echt een minpunt noemen. Ook het park biedt voor ieder wat wils. Het is ruim opgezet, zodat je veel ruimte hebt en niet het gevoel hebt dat het druk is. Tegelijkertijd is er voldoende vertier, zoals een mooi zwembad met als groot voordeel een zeer ruim apart kinderbad, een mooi zwemmeer en tal van sportieve mogelijkheden. We hebben met het gezin hier nu 2 vakanties doorgebracht en we blijven onverminderd enthousiast!

heerlijk huis

fam van voorst
31-7-2016

het is de fijnste en mooiste plek op het park

Heerlijk en fantastisch

A. Boeser
26-7-2016

ik vond het erg goed dat er bij iedere slaapkamer een eigen badkamer was en dat er aan alles gedacht is b.v extra

Kaarsjes, lampjes een zeepje ,boeken, cd's folders vd omgeving zelfs een doos met spelletjes en heel fijn de tv in de slaapkamer. En overal uitleg hoe alles werkt.

Ik vond de tuin ook erg mooi en de ligging aan het meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43 in Ecuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schot in de Roos 5 & 43 scoort een 9.36 uit 10 op basis van 22 reviews.