Camping Ostrea

11 reviews over Camping Ostrea in het Nederlands

• 2018
    10Fam Desmet03-08-2018

Super verzorgd verblijf

Kinderanimatie, winkeltje en keuken zorgen voor een zorgeloos verblijf. Zwembad zorgt voor afkoeling en rust dankzij de duidelijke afspraken! 'S avonds wordt stilte gevraagd vanaf 22u, wat ook nageleefd wordt. Kortom: ideaal om tot rust te komen!

10Hygiëne

Met oudere kinderen

• 2017
    5TR14-09-2017

Best prima maar niet met kinderen

Sanitair is netjes, prima ontvangst, leuke strandjes in de omgeving, plaatsen net groot genoeg, eenvoudig zwembad, Caravans moesten rug tegen rug staan ivm privacy, zwembad niet geschikt voor kinderen (geen gebruik van een bal, geen glijbaan, etc).. gedurende de vakantie allemaal van die regeltjes.. Helaas worden kinderen belast á €9,30 per dag per kind... daarmee een camping van €65,- per dag.. €40,- p/nacht is reeel voor deze camping..

2Kindvriendelijk
    6Eetgelegenheden
    7Ligging

Met jonge kinderen

• 9Johan en Jose van den Burg29-06-2016

Een heerlijke camping met vriendelijk ontvangst en heel schoon sanitair. De ligging aan zee is heel mooi. Ligt aan een weg, maar totaal geen last van gehad. De eigenaren zijn echt geïnteresseerd in de gasten. Een echte aanrader. Een eiland om hele leuke en afwisselende fietstochten te maken.

• 10Jeannet en Jan van Breugel27-06-2016

Voelt steeds weer als thuiskomen

We komen hier al een aantal jaren. Zeer sympathieke, gastvrije en behulpzame gastheer en gastvrouw, die echt geïnteresseerd zijn in jou en je vakantiewensen. De camping is kraakhelder, heeft ruime plaatsen voor caravanners en campers. Ook zijn er chaletjes beschikbaar, superschoon, goed onderhouden,compleet en mooi gelegen. De camping heeft een mooi verwarmd zwembad (28 graden) en de zee is op 25 meter afstand.

• 10hvwilligenburg25-06-2015

goede plek

fantastische camping sanitair super schoon zwembad super campingplaatsen goed en netjes voor een prijs van 16 euro per nacht in het voorseizoen en naseizoen klasse!!

• 10Jeannet en Jan van Breugel23-06-2015

Camping Ostréa, een topper!

We zijn voor het derde jaar naar Ostréa gereisd. Alles nog steeds perfect! Staanplaats, hygiëne, accommodatie, voorzieningen, alles 100%! En dat alles voor een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. De beheerders, Jean-Michel en Marie zijn alleraardigst en heel servicegericht. Je voelt je op Ostréa onmiddellijk welkom. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanbevelen.

10Ligging

• 9Eef19-08-2014

prima camping

3 dagen in dit heerlijke klimaat mogen staan, Ile D'Oleron is een aanrader. De mooiere campings liggen aan de zuidkant, daar zitten mooiere stranden.

90% van de toerist is hier fransman

op de camping kun je meeeten, maar ga toch alsjeblieft aan de kust in een dorp bij een restaurant vis en mosselen eten!

9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Robert13-07-2014

Heerijke camping

Gastvrijheid van het beheerdersechtpaar, de vriendelijkheid van alle personeel, de superschone camping, de mooie ligging.....kortom een camping om nog eens terug te komen. Ideaal voor fietsliefhebbers.

9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit

• 10Jeannet en Jan van Breugel05-07-2014

Een echte aanrader !

Wij hebben in juni 4 weken op deze camping gestaan, nadat we hier in 2012 ook al 2 weken hebben doorgebracht. Alles wat wij voor een prettig verblijf nodig hebben, is hier aanwezig. Mooie staanplaatsen, modern en heel zuiver sanitair, een prachtig verwarmd zwembad (30 graden). En dat alles voor een bescheiden prijsje. De camping ligt op loop- of fietsafstand van het dorp. Daar zijn alle voorzieningen aanwezig. Het beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en servicegericht, net als het overige personeel. Een echte aanrader!

10Ligging

• 10Lia en Arno Maarschalkerweerd06-09-2012

Voor ons een vondst

Camping Ostrea in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron) (Frankrijk) bleek voor ons een prima plek om het eiland (voor het eerst) te verkennen. Meer dan voortreffelijke gastvrouw en heer. Goede voorzieningen, zeer schoon toilet, douches warm zoals ze horen. Wij komen er zeker terug.

8Kindvriendelijk
    7Ligging