Camping Les Grissotieres

Camping Les Grissotieres

1 review over Camping Les Grissotieres in het Nederlands

Kleine rustige camping met 21 mobile homes.

D& W
18-9-2011

Deze camping ligt op twee kilometers van alle winkels, is zeer proper, maar er zijn heel veel muggen, dit is een fenomeen voor gans het eiland in de maanden juni , juli , augustus, september.We hebben zelfs twee dagen ergens anders geslapen wegens een slaapgebrek door de agressieve muggen. De eigenaar zijn zeer vriendelijk en enkel aanwezig in het weekend. Er is geen winkel of broodaankoop mogelijk. De matrassen zijn naan vervanging toe.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grissotieres in Dolus-d'Oléron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grissotieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.