Reviews over Dissay (Vienne)

Veel schaduw goed gras. Ruim en goed sanitair

Piet en Rina,
    5-7-2009

Camping municipal Du Parc in Dissay is voor rustzoekers ideaal.Mooie fietsweg naar grote supermarkt (5km)

Heerlijk rustg en besloten,

Mar Mensert,
    1-9-2008

Lekker veel bomen, goed beschut, ruime plaatsen, vriendelijke bediening bij de receptie, schattig dorpje met een prachtig kasteel, flinke supermarché op 5 km afstand. Kortom écht een camping voor wat oudere mensen die rust zoeken en gewoon genieten van de Franse sfeer en omgeving.

Heerlijke rustige goedkope saaie doorgangscamping met een

L.de Koning,
    31-7-2006

Heerlijke rustige goedkope saaie doorgangscamping met prima sanitair. Dissay heeft een mooi kasteel maar verder is er niet veel te beleven. Poitiers is wel een bezoekje waard. Deze camping is een aanrader om een bezoek te brengen aan het Futuruscope(van 10.00-23.00). Binnen 10 minuten ben je er.

Dissay (Vienne) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews