Sorteren

Reviews over Cierzac

Bij aankomst ziet de oude molen er mooi uit en ligt het in

berna
    5-9-2007

Bij aankomst ziet de oude molen er mooi uit en ligt het rustiek in een mooi park. Maar de kamer was stoffig, oud en het behang kwam op verschillende plekken van de muur. De badkamer was niet alleen heel erg oud en aan alle kanten kapot, het was ook nog smerig en er hingen zelfs nog kleren van een vorige gast! Het eten was minimaal (hoofdgerecht 1 krielaardappel en een minikipkluifje) en smakeloos, maar wordt opgediend alsof het het heerlijkste eten is. de bediening is afstandelijk en hooghartig. Bij het ontbijt werd het overgebleven brood van het diner van de vorige avond geserveerd. Absoluut geen aanrader.