Vakantiehuis Le Petit Chenac Gîtes

7 reviews over Vakantiehuis Le Petit Chenac Gîtes in het Nederlands

Gun uw huurders privacy

Familie Van Wemmel
18-8-2019

Een tof verblijf ... mooi huisje...prachtige omgeving ... gastvrij ...maar wij hadden wel nood aan alleen zijn en niet telkens het gevoel hebben dat er iemand aanwezig is ... de eigenaars zitten kort op de lip ... dit hebben wij niet zo graag als we met vakantie zijn ... wij genieten graag van ons gezin. Privacy was hier vaak ver te zoeken . Huisje was ook iets te ver van de atlantische kust zoals beschreven ....dit hadden we niet verwacht ... maar dit maakt niet zoveel uit ... want het is een prachtige omgeving ... maar graag meer privacy ! Huisdieren zijn welkom maar aan de leiband ! Vrij rondlopen is niet mogelijk. Tip aan de verhuurders: gun uw huurders hun welverdiende vakantierust en wees niet altijd aanwezig ... niet iedereen is daar happig op... we betalen genoeg ! Ook duidelijker zijn met de eindfactuur ... deed ons even duizelen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch, prachtige ligging, gastvrij.

familie Scheepbouwer
7-5-2019

Het gevoel van thuiskomen en gelijk weer terug willen bij aankomst in Nederland.... dat omschrijft het beste onze heerlijke vakantie in Le Petit Chenac. Een week is te kort! De warme ontvangst, gastvrijheid, het enthousiasme en de zorgzaamheid van Jean en Ellen (de eigenaren die ook bij het huis wonen) waren hartverwarmend. Een heerlijke plek om uit te rusten en te ontspannen. We hebben genoten van een luxe vakantiehuis waarin het ons aan niets ontbrak. De omgeving van de Gironde, de natuur, de dorpjes, gezellige restaurantjes, de wijn en pineau en het klimaat maken het plaatje compleet.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke week in een rustieke omgeving !

Marjan
30-4-2019

Een heerlijk weekje bij Ellen en Jean geweest. Naast gastvrijheid, gezelligheid en borreltjes hebben we ook genoten van de schoonheid van de omgeving. De Charente Maritime is een mooie streek waar je honderden plantensoorten, vlinders en vogels kunt zien. We ontdekten de mooiste vogels aan de Gironde. De Zwarte roodstaart, de Torenvalk, de Zwarte wouw, de Patrijs, de Hop, de Roodborsttapuit, en de Veldleeuwerik, om maar eens een paar soorten te benoemen. Je kunt hier ook genieten van het Oranjetipje, de Citroenvlinder, de kleine vuurvlinder en de mooie koningspage. Zomaar een paar voorbijvliegende soorten... Om ze te bekijken is eigenlijk niet veel meer nodig dan een paar goede wandelschoenen, een verrekijker, en een goede veldgids. (mijn partner Ton). Dit gebied is een bezoek meer dan waard !! Het geeft je zin er zelf op uit te trekken, om te genieten van deze mooie natuur.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke ontspannen week met mooie uitstapjes.

Margreet
1-4-2019

Een week in La Coubre. Mooi ingericht en een goed bed. En wat een vrijheid, dat uitzicht! Jean en Ellen zijn erg gastvrij. Ellen geeft leuke tips voor uitstapjes in de omgeving en restaurants met goede keuken, op mooie locaties. Wandelingen gemaakt tussen de wijnranken door. De week is voorbij gevlogen. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ellen Molenaar, Eigenaar, Tue Apr 30 2019 13:09:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn om te horen dat jullie het zo hebben genoten, graag gedaan en tot een volgende keer!

Heerlijke plek!

Ursula Couwenberg
13-12-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Ellen en Jean in Le Petit Chenac. Wat een fijne rustige plek! In het huisje ontbrak werkelijk niets! We hebben genoten van de rust, ruimte, mooie omgeving en de zee op loopafstand. Leuke kneuterige dorpjes en mooie steden hebben we gezien, en we zijn naar de dierentuin in de nabije omgeving geweest. Kortom van alles te beleven voor jong en oud! Onze kindjes van 2 en 5 hebben het er ook erg naar hun zin gehad. Mede door het warme onthaal en de gastvrijheid van Jean en Ellen was dit een vakantie die we zo weer over zouden willen doen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Landelijk, rustig, luxe appartement, veel te doen

Francis Smal
6-11-2018

Prachtig gerenoveerde appartement, heerlijk bed/schone handdoeken, volledige keuken, mooi terras met prachtig uitzicht. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Veel te doen in omgeving zoals strand/zee, Saintes, Cognac, opgravingen. We zijn er nu 2 x geweest, genoeg te ontdekken , ook voor kinderen, maar niets doen , rust en wandelen bv kan ook

Gereisd Met partner in juni 2018

Aanbevelenswaardig!

Familie van Winkelen
31-10-2018

We hebben 2 super geweldige weken gehad in het vakantiehuis le Cordouan in Le Petit Chenac! Een huis van alle gemakken voorzien, een prachtig plekje waar je tot rust kan komen, maar waar vanuit je ook leuke plekjes kan bezoeken. Er is genoeg te doen voor jong en oud; fietsen, wandelen, stadjes bekijken met allerlei attracties, oudheden bezoeken en vergeet niet te genieten in de mooie baaitjes die er vlakbij zijn! Een boottocht naar de vuurtoren Corduoan was onvergetelijk, een fietstocht van Ronce les bains naar vuurtoren de la Coubre was bosrijk en mooi , wandeling rond dorpje Mortagne sur Gironde prachtig...te veel om op te noemen. Jean en Ellen zijn fijne prettige mensen, die weten hoe ze met gasten om moeten gaan. Genoten van de gastvrijheid, de tips en meedenken over uitjes waren handig. Het zwembad bij de gites was heerlijk om af te koelen en elke dag een top-afsluiter van de dag van onze dochter ;)

Aan te bevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Chenac Gîtes in Chenac-Saint-Seurin-d'Uzet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Chenac Gîtes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.