Hotel Nouvelle Classe

Onvoldoende

Laatste review

De ontvangst was slecht. Hadden het hotel vooraf betaald via ideal. Dit werd in eerste instantie niet geaccepteerd. Na overleg met het hoofdkantoor werd het goed gekeurd. De kamer was vies en de koelkast die werd vermeld op de site was niet werkzaam,defect en vies. Wij hadden de koelkast nodig om de insuline te bewaren. Via de receptie was het niet mogelijk om het in bewaring te geven.

Geboden parkeer ruimte was goed even zo als het ontbijt.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Nouvelle Classe in het Nederlands

Waardeloos, vies, rol gordijn om raam af te defect

Ab van der Lee,
26-9-2017

Geboden parkeer ruimte was goed even zo als het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nouvelle Classe in Châtellerault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nouvelle Classe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.