Hotel Ibis Budget Chatellerault

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Chatellerault voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Chatellerault in het Nederlands

Prima voor onderweg

anne
27-8-2009

Wij verbleven hier 1 nacht op de heenreis van onze vakantie. Het is lekker dicht bij de tol weg richting bordeaux en spotgoedkoop. Je moet dan ook niet veel verwachten, erg simpel dus maar alles was schoon dus vonden wij het al snel goed. Het is op een soort industrieterrein, dus er is niets te beleven, er zit wel een mcdonald in de buurt waar wij gegeten hebben. Het ontbijt was ook best, wederom erg simpel, maar wat wil je voor zo weinig geld. Kortom: goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Chatellerault in Châtellerault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Chatellerault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.