Hotel Mercure Les 3 Iles

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Les 3 Iles voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mercure Les 3 Iles in het Nederlands

les 3 iles chatelaillon plage

sander
7-9-2010

hotel is mooi kamers zijn ook mooi en schoon en er word elke dag in je kamer schoongemaakt het eten is heerlijk mooie zwembad en strand voor het hotel en het groot gras was lekker om te spelen en warm zon en zonsverduiterins en paar minuten lopen naar het zwemparadijs en naar het strand lopen en naar winkel lopen en er is 1 keer per dag markt de service was goed en in paar kamers zitten er een trap in de kamer het eten daar is perfecht

2006

Inderdaad vergane glorie

Jurgen & Gerryanne
22-1-2006

Inderdaad vergane glorie. Wij waren er in juli 2005 en de verf hing los aan het hout. Ook waren sommige balkons afgezet vanwege betonrot (we hebben foto's!). We waren er maar een paar dagen (gelukkig) maar het zwembad was dicht omdat de inspectie het water niet goed had bevonden. Ook lag er al die dagen een dode vogel in het kinderbadje!! Na 2 dagen ging het grote bad wel weer open maar ga dan maar eens lekker zwemmen! Ontbijt was redelijk maar wel helemaal self service en erg rommelig. S'avons aten we in het stadje en dat was best goed maar niet op loopafstand helaas......Het strand was wel goed maar weinig te doen. Ons adviet NIET NAAR TOE GAAN!!

2005

Zeer aangenaam / behulpzaam personeel.

Prima ontbijt en bijhorende kranten.

Verzorgde kamer met voldoende onderhoud.

Leuke indeling der gebouwen.

Schitterende ligging / accomodatie voor wie gezinsvakanties in rustiger oorden opzoekt.

Klein maar verzorgd zwembad.

Zeer lekkere maaltijden en snelle service in het restaurant.

Wij hadden helemaal geen indruk van 'vergane glorie'. De verf was inderdaad wat afgeblakerd maar op dat aspect na was het een heel fijne verblijfplaats. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en werd voortdurend aangevuld. Alle dagen waren er ovenverse chocoladekoeken en croissants. Het uitzicht van aan je hotel op de zee was prachtig. Verder was het er zeer rustig, je was wat afgesneden van de drukte van het stadje. Wij hebben er van genoten.

Juli 2004; de eerste indruk die we hadden bij aankomst was "vergane glorie". Afbladderende verf, een onverzorgde indruk,.. De kamers bleken overboekt, waardoor we twee aparte kamers kregen voor ons en voor de kinderen. De kamers lagen weliswaar op hetzelfde verdiep, maar aan weerszijden van de gang en maximaal ver van elkaar. Gezellig was anders. Na een hele onderhandeling kregen we daags nadien dan toch twee kamers die naast mekaar lagen. Het ochtendbuffet was steeds chaos.Avondeten steeds met vaste menus. Geen buffetvorm , maar bediening aan tafel. Enerzijds positief ,anderzijds zijn we dikwijls niet voldaan van tafel gegaan.De ligging daarentegen is wel perfect. Een groot grasplein loopt uit op een paadje lang de kust. Geen drukke weg of dijk die moet overgestoken worden. Het zwembad is klein, maar is toch een welkome verfrissing.

Al bij al GEEN goede prijs/kwaliteitverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Les 3 Iles in Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Les 3 Iles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Les 3 Iles scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.