Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages

Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Corsaire Des Deux Plages voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Sanitair zoals wc en douche waren niet altijd schoon

Thomas POINT
13-8-2017

Sanitair zoals wc en douche waren niet altijd schoon. Wc werd amper schoongemaakt. Leuk zwembad goed aan de regels werd er gehouden. Koelkast voor tent was verschrikkelijk

Te klein en te voet naar toe. In het vervolg koelkasten aanschaffen die ze uit kunnen lenen.

we hebben 15eur betaald voor wifi maar geen verbinding had super vervelend!

Leuk!

Bea
    26-7-2015

Bij toeval hier terecht gekomen... Vorige recencies niet herkenbaar.

Personeel zeer vriendelijk! Alles en iedereen in piratenstijl (van receptie tot schoonmakers...).

Badmeester zeer alert op wat er gebeurd in en rond zwembad, op een vriendelijke manier. Een grote opblaasglijbaan zorgt voor veel lol bij het zwembad.. Klein speeltuintje en springkasteel voor de kleinere kids.

Plekjes niet heel groot, voornamelijk Franse gasten.(enkele nl)

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon.

Vlakbij het strand, wel even rekening houden met eb en vloed... Bij Eb is er veel drek..

Voor onze kids een leuke plek voor de vakantie!!

Geen vier sterren waard

Johan
      18-7-2013

Het lijkt een mooie camping,veel activiteiten (die soms heel laat eindigen) Het meest storend is aftakpunt voor water.Dat bevindt zich ergens achteraan een standplaats waardoor je een andere kampeerder zijn plaats moet betreden (tussen de drogende was bv.

Camping Card onwaardig, direct schrappen!

fam. Jobse
      11-10-2009

Camp. Le Vill Corsaire des 2Plages in Chataillon-Plage is niet geschikt als CC Acsi. Konden op 24-8- 2009 kiezen uit plaatsen naast de spoorlijn of naast de zandbak of op hoeken waar geen huisje meer op paste. volgens ons geen 80 toeristische plaatsen. Misschien helemaal achteraan de camping; camp. heeft geen sfeer, vreselijk rommelig. We zijn direct omgedraaid en hebben camp. lÓcean genomen in het dorp en veel gezelliger. Schrappen dus

2008

een dramatische camping

fam de bruijn
      22-9-2008

Slechte camping,vooral als je kleine kinderen bij je heb,er is één speeltuintje voor aan de camping verder is er niks voor de kids.winkel is niks amper wat te krijgen.je kan wat eten op de camping maar de keus is minimaal.je staat langs een drukke weg.er ligt bij elke staanplaats een wittetegel dat dat blijkt een open riolering te zijn dus vaak in de stront lucht zitten .strand is niks voor kinderen vies modderig.alleen frans sprekend personeel.trein die gemiddeld 4 a5 keer per uur voorbij komt.snap niet dat sun camps zo,n camping nog in de reis gids heeft staan en nog wel met vier sterren.wij zijn naar twee nachten vertrokken in plaats van 21 nachten.echt geen aanrader .en daar werk je dan het hele jaar voor kinderen die verdrietig zijn en ouders die met hun handen in het haar zitten en denken waar zijn we nu in beland .wat moeten we hier dus mensen echt geen aan rader.kijk foto,s de witte tegel is de riolering en de andere daar loopt de drukkeweg.

camping is 1 ster waard

spruijtenburg
      11-8-2008

voor kleine kinderen leuke camping maar voor opgroeiende jeugd niets te beleven.minimalistish met geen luxe.

campingwinkel bestaat uit 5 schapjes,om er te eten een klein menu,

disco is vanaf 20jaar!!

zeer slecht engels sprekend voor info omgeving.

we zijn met 2 gezinnen geweest eind juli-begin aug.2008,leeftijden varierend van klein tot tieners/twintiger en volwassenen.

allemaal hadden we zoiets van hier komen we nooit meer,vorig jaar zuidkust gehad dat was 10x beter,omgeving was prachtig maar verder weinig tot niks te beleven.

voor ons krijgt deze camping 1

ster,wij begrijpen niet hoe suncamp deze camping kan promoten!

2007

WEG BLIJVEN!!! wat een drama is het hier het enige wat hier mmoi is is het zwembad.

Alle voorzieningen zijn hier aanwezig.

Een trein die 2 meter van je caravan rijdt tussen 6.30 uur t/m 23.00 uur

AAn de andere kant van de camping een doorgaande weg waar sávonds de motorfietsen het gas open trekken (lees TT van Assen)

Als je van het strand houd dan moet je van zwarte blubber houden wat een drama hier ondanks 2 weken geboekt te hebben hier zijn we na drie dagen gelukkig weer weg gegaan!

U bent gewaarschuwd!!

De camping had veel entertainers

Vermylen Sandra
      7-8-2007

De camping had veel entertainers. Iedere dag voor iedere leeftijdsgroep wel iets georganiseerd. Spijtig dat het enkel in het Franstalig was.

Het strand was proper, maar door de enorme eb en vloed die 6uur in totaal duurde, voor de zee terug aan't strand was, moest je 20minuten stappen om van't strand naar het water te geraken.

De boottocht naar Ile d'Aix langs Fort Boyard was super. Het eiland heel gezellig.

De goede dingen:

- zwembad schoon en leuk gemaakt

- caravan (huisje) is netjes

- verse baguettes te koop op camping zelf

- personeel spreekt redelijk engels

- ontvangst ok

- strand en plaatsje vlakbij

De niet goede dingen:

- Openbare campingtoiletten niet schoon soms vuil

- Trein langs je camping ...schatting 12x per dag

- Badmeesters inconsequent

- Zwembad niet (lang) geschikt voor 12 jaar en ouder

- activiteiten zijn franstalig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages in Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages scoort een 6.7 uit 10 op basis van 459 reviews.