Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages

Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village Corsaire Des Deux Plages voor je op een rij gezet:

16 reviews over Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages in het Nederlands

Anders

Voor ons geen meerwaarde geweest

Belgisch koppel
6-8-2018

Camping te druk voor de grootte.

Veel jongeren en nachtlawaai.

Wij waren de enige Belgen op de camping.

Wel goed gelegen aan het strand en uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes oa la Rochelle.

Votre capitaine Corsaire - 05 46 56 27 53, Président, 10-8-2018

Chère Madame, cher Monsieur,

Vous avez fait le chemin depuis la Belgique pour rejoindre notre sublime côte Atlantique. Merci d’avoir choisi notre camping, c’est un plaisir d’accueillir toutes les nationalités de client.

Je suis heureux de lire que vous avez apprécié votre emplacement et qu’il a fait le bonheur de votre séjour en couple. En ce qui concerne le bruit, nous en sommes désolés et sur simple mention à notre vigile, il aurait pu calmer vos voisins.

Je constate que vous avez apprécié Châtellaillon comme pied à terre pour votre découverte de la région ! J’espère que vous avez parlé à notre équipage, ils connaissent de nombreux lieux incontournables et secrets à découvrir 😉

Votre capitaine corsaire

Camping du Village Corsaire les 2 Plages

05 46 56 27 53

Geen aanrader

Catelijne
3-8-2018

Waarschijnlijk gezellige camping voor franse toerist. De camping bestaat dan ook voor 99% uit franse gasten. Voor ons echter drie keer niks. Zelfs het personeel spreekt geen of nauwelijks Engels. Zelfs het receptiepersoneel, wat niet echt enthousiasme uitstraalt, niet. Receptie is trouwens maar weinig open. Het eten in het restaurant is zeer matig en er is weinig keus, (Heel jong-)Personeel spreekt alleen frans en in dezelfde ruimte vindt de (alleen maar franstalige-)avondanimatie plaats. Dus druk en lawaaiig. Campingwinkeltje heeft een zéér gering aanbod en is maar een paar uurtjes per dag open. Het zwembad is klein, maar leuk. Mooi aangelegd.

Chalets zijn gedateerd, zeer karig uitgerust en staan heel dicht op elkaar. Met een beetje "geluk" sta je zo'n 25m van de spoorbaan af.

Al met al zeker geen aanrader voor Nederlandse toeristen.

Votre capitaine Corsaire - 05 46 56 27 53, Président, 8-8-2018

Chère Madame,

Nos corsaires parlent anglais et se font un plaisir d’accueillir des clients de nationalité étrangère. C’est une équipe dynamique et enthousiaste, toujours prête à rendre service.

Je pense que vous avez fait une confusion lors de votre réservation, car notre localisation proche de la voie ferrée est signalée sur tous nos sites afin de limiter les surprises.

Pour nos hébergements, nous faisons chaque hiver le point pour leur apporter des rafraîchissements. Au sujet de notre restaurant, il est en général apprécié pour ses soirées à thèmes (cochon à la broche, moules frites etc.) et justement la diversité des choix proposés.

Nous ne pouvons pas plaire à tous, nous le savons. Mais nous sommes attentionnés et le plaisir de nos vacanciers est notre priorité, c’est pourquoi votre ressenti nous déçoit.

Je note toutefois que vous avez apprécié la piscine, et j’espère que la côte atlantique et ses plages vous ont séduite !

Votre capitaine corsaire

Camping du Village Corsaire les 2 Plages

05 46 56 27 53

Fijne gezinscamping!

C.H. Bastiaan
31-7-2018

We waren enigszins geschrokken van de reviews die we vlak voor aankomst lazen, maar die bleken ongegrond. We hebben hier twee weken met onze vouwwagen op de camping gestaan en het sanitair werd elke dag schoongemaakt. Het gebouw achteraan op de camping is zelfs nieuw en er staat in beide gebouwen een wasmachine en droger. We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie die georganiseerd werd, maar er was wel elke dag variatie. Het ontvangst was prima. Heel gebrekkig engels, maar aardig en beleefd. Het aanbod van het campingwinkeltje kan iets uitgebreid worden, maar de Carrefour is dichtbij, dus niet onoverkomelijk. De stacaravans staan redelijk dicht op elkaar, maar onze campingplaats was daarentegen heerlijk ruim!

Behalve een mooi strand dichtbij, ook veel andere dingen te doen in de nabije omgeving.

Suncamp Holidays

Sanitair zoals wc en douche waren niet altijd schoon

Thomas POINT
13-8-2017

Sanitair zoals wc en douche waren niet altijd schoon. Wc werd amper schoongemaakt. Leuk zwembad goed aan de regels werd er gehouden. Koelkast voor tent was verschrikkelijk

Te klein en te voet naar toe. In het vervolg koelkasten aanschaffen die ze uit kunnen lenen.

we hebben 15eur betaald voor wifi maar geen verbinding had

Henri CHRISTIAEN
10-6-2017

we hebben 15eur betaald voor wifi maar geen verbinding had super vervelend!

Leuk!

Bea
    26-7-2015

Bij toeval hier terecht gekomen... Vorige recencies niet herkenbaar.

Personeel zeer vriendelijk! Alles en iedereen in piratenstijl (van receptie tot schoonmakers...).

Badmeester zeer alert op wat er gebeurd in en rond zwembad, op een vriendelijke manier. Een grote opblaasglijbaan zorgt voor veel lol bij het zwembad.. Klein speeltuintje en springkasteel voor de kleinere kids.

Plekjes niet heel groot, voornamelijk Franse gasten.(enkele nl)

Sanitair is wat verouderd maar wel schoon.

Vlakbij het strand, wel even rekening houden met eb en vloed... Bij Eb is er veel drek..

Voor onze kids een leuke plek voor de vakantie!!

Geen vier sterren waard

Johan
    18-7-2013

Het lijkt een mooie camping,veel activiteiten (die soms heel laat eindigen) Het meest storend is aftakpunt voor water.Dat bevindt zich ergens achteraan een standplaats waardoor je een andere kampeerder zijn plaats moet betreden (tussen de drogende was bv.

Camping Card onwaardig, direct schrappen!

fam. Jobse
    11-10-2009

Camp. Le Vill Corsaire des 2Plages in Chataillon-Plage is niet geschikt als CC Acsi. Konden op 24-8- 2009 kiezen uit plaatsen naast de spoorlijn of naast de zandbak of op hoeken waar geen huisje meer op paste. volgens ons geen 80 toeristische plaatsen. Misschien helemaal achteraan de camping; camp. heeft geen sfeer, vreselijk rommelig. We zijn direct omgedraaid en hebben camp. lÓcean genomen in het dorp en veel gezelliger. Schrappen dus

2008

een dramatische camping

fam de bruijn
    22-9-2008

Slechte camping,vooral als je kleine kinderen bij je heb,er is één speeltuintje voor aan de camping verder is er niks voor de kids.winkel is niks amper wat te krijgen.je kan wat eten op de camping maar de keus is minimaal.je staat langs een drukke weg.er ligt bij elke staanplaats een wittetegel dat dat blijkt een open riolering te zijn dus vaak in de stront lucht zitten .strand is niks voor kinderen vies modderig.alleen frans sprekend personeel.trein die gemiddeld 4 a5 keer per uur voorbij komt.snap niet dat sun camps zo,n camping nog in de reis gids heeft staan en nog wel met vier sterren.wij zijn naar twee nachten vertrokken in plaats van 21 nachten.echt geen aanrader .en daar werk je dan het hele jaar voor kinderen die verdrietig zijn en ouders die met hun handen in het haar zitten en denken waar zijn we nu in beland .wat moeten we hier dus mensen echt geen aan rader.kijk foto,s de witte tegel is de riolering en de andere daar loopt de drukkeweg.

camping is 1 ster waard

spruijtenburg
    11-8-2008

voor kleine kinderen leuke camping maar voor opgroeiende jeugd niets te beleven.minimalistish met geen luxe.

campingwinkel bestaat uit 5 schapjes,om er te eten een klein menu,

disco is vanaf 20jaar!!

zeer slecht engels sprekend voor info omgeving.

we zijn met 2 gezinnen geweest eind juli-begin aug.2008,leeftijden varierend van klein tot tieners/twintiger en volwassenen.

allemaal hadden we zoiets van hier komen we nooit meer,vorig jaar zuidkust gehad dat was 10x beter,omgeving was prachtig maar verder weinig tot niks te beleven.

voor ons krijgt deze camping 1

ster,wij begrijpen niet hoe suncamp deze camping kan promoten!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages in Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.