Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages

7.3Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime)

7.3Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

614 reviews over Camping Le Village Corsaire Des Deux Plages

• 2018
    6Belgisch koppel06-08-2018

Voor ons geen meerwaarde geweest

Camping te druk voor de grootte. Veel jongeren en nachtlawaai. Wij waren de enige Belgen op de camping. Wel goed gelegen aan het strand en uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes oa la Rochelle.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Votre capitaine Corsaire - 05 46 56 27 53, Président, 10-08-2018

Chère Madame, cher Monsieur, Vous avez fait le chemin depuis la Belgique pour rejoindre notre sublime côte Atlantique. Merci d’avoir choisi notre camping, c’est un plaisir d’accueillir toutes les nationalités de client. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié votre emplacement et qu’il a fait le bonheur de votre séjour en couple. En ce qui concerne le bruit, nous en sommes désolés et sur simple mention à notre vigile, il aurait pu calmer vos voisins. Je constate que vous avez apprécié Châtellaillon comme pied à terre pour votre découverte de la région ! J’espère que vous avez parlé à notre équipage, ils connaissent de nombreux lieux incontournables et secrets à découvrir 😉 Votre capitaine corsaire Camping du Village Corsaire les 2 Plages 05 46 56 27 53

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8C.H. Bastiaan31-07-2018

Fijne gezinscamping!

We waren enigszins geschrokken van de reviews die we vlak voor aankomst lazen, maar die bleken ongegrond. We hebben hier twee weken met onze vouwwagen op de camping gestaan en het sanitair werd elke dag schoongemaakt. Het gebouw achteraan op de camping is zelfs nieuw en er staat in beide gebouwen een wasmachine en droger. We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie die georganiseerd werd, maar er was wel elke dag variatie. Het ontvangst was prima. Heel gebrekkig engels, maar aardig en beleefd. Het aanbod van het campingwinkeltje kan iets uitgebreid worden, maar de Carrefour is dichtbij, dus niet onoverkomelijk. De stacaravans staan redelijk dicht op elkaar, maar onze campingplaats was daarentegen heerlijk ruim! Behalve een mooi strand dichtbij, ook veel andere dingen te doen in de nabije omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Thomas POINT13-08-2017

Sanitair zoals wc en douche waren niet altijd schoon. Wc werd amper schoongemaakt. Leuk zwembad goed aan de regels werd er gehouden. Koelkast voor tent was verschrikkelijk Te klein en te voet naar toe. In het vervolg koelkasten aanschaffen die ze uit kunnen lenen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2017

• 7Henri CHRISTIAEN10-06-2017

we hebben 15eur betaald voor wifi maar geen verbinding had super vervelend!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd in juni 2017

• 8Bea26-07-2015

Leuk!

Bij toeval hier terecht gekomen... Vorige recencies niet herkenbaar. Personeel zeer vriendelijk! Alles en iedereen in piratenstijl (van receptie tot schoonmakers...). Badmeester zeer alert op wat er gebeurd in en rond zwembad, op een vriendelijke manier. Een grote opblaasglijbaan zorgt voor veel lol bij het zwembad.. Klein speeltuintje en springkasteel voor de kleinere kids. Plekjes niet heel groot, voornamelijk Franse gasten.(enkele nl) Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Vlakbij het strand, wel even rekening houden met eb en vloed... Bij Eb is er veel drek.. Voor onze kids een leuke plek voor de vakantie!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Johan18-07-2013

Geen vier sterren waard

Het lijkt een mooie camping,veel activiteiten (die soms heel laat eindigen) Het meest storend is aftakpunt voor water.Dat bevindt zich ergens achteraan een standplaats waardoor je een andere kampeerder zijn plaats moet betreden (tussen de drogende was bv.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 4fam. Jobse11-10-2009

Camping Card onwaardig, direct schrappen!

Camp. Le Vill Corsaire des 2Plages in Chataillon-Plage is niet geschikt als CC Acsi. Konden op 24-8- 2009 kiezen uit plaatsen naast de spoorlijn of naast de zandbak of op hoeken waar geen huisje meer op paste. volgens ons geen 80 toeristische plaatsen. Misschien helemaal achteraan de camping; camp. heeft geen sfeer, vreselijk rommelig. We zijn direct omgedraaid en hebben camp. lÓcean genomen in het dorp en veel gezelliger. Schrappen dus

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

• 5fam de bruijn22-09-2008

een dramatische camping

Slechte camping,vooral als je kleine kinderen bij je heb,er is één speeltuintje voor aan de camping verder is er niks voor de kids.winkel is niks amper wat te krijgen.je kan wat eten op de camping maar de keus is minimaal.je staat langs een drukke weg.er ligt bij elke staanplaats een wittetegel dat dat blijkt een open riolering te zijn dus vaak in de stront lucht zitten .strand is niks voor kinderen vies modderig.alleen frans sprekend personeel.trein die gemiddeld 4 a5 keer per uur voorbij komt.snap niet dat sun camps zo,n camping nog in de reis gids heeft staan en nog wel met vier sterren.wij zijn naar twee nachten vertrokken in plaats van 21 nachten.echt geen aanrader .en daar werk je dan het hele jaar voor kinderen die verdrietig zijn en ouders die met hun handen in het haar zitten en denken waar zijn we nu in beland .wat moeten we hier dus mensen echt geen aan rader.kijk foto,s de witte tegel is de riolering en de andere daar loopt de drukkeweg.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 6spruijtenburg11-08-2008

camping is 1 ster waard

voor kleine kinderen leuke camping maar voor opgroeiende jeugd niets te beleven.minimalistish met geen luxe. campingwinkel bestaat uit 5 schapjes,om er te eten een klein menu, disco is vanaf 20jaar!! zeer slecht engels sprekend voor info omgeving. we zijn met 2 gezinnen geweest eind juli-begin aug.2008,leeftijden varierend van klein tot tieners/twintiger en volwassenen. allemaal hadden we zoiets van hier komen we nooit meer,vorig jaar zuidkust gehad dat was 10x beter,omgeving was prachtig maar verder weinig tot niks te beleven. voor ons krijgt deze camping 1 ster,wij begrijpen niet hoe suncamp deze camping kan promoten!

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 5vandebos30-08-2007

WEG BLIJVEN!!! wat een drama is het hier het enige wat hier mmoi is is het zwembad. Alle voorzieningen zijn hier aanwezig.

Een trein die 2 meter van je caravan rijdt tussen 6.30 uur t/m 23.00 uur

AAn de andere kant van de camping een doorgaande weg waar sávonds de motorfietsen het gas open trekken (lees TT van Assen)

Als je van het strand houd dan moet je van zwarte blubber houden wat een drama hier ondanks 2 weken geboekt te hebben hier zijn we na drie dagen gelukkig weer weg gegaan!

U bent gewaarschuwd!!

• 1Staat v/h sanitair