Hotel Le Rivage

Kleine hotelsWeer vandaag28°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Rivage voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Rivage in het Nederlands

2007

Direct aan zee! Heerlijk balcon dat zelfs kan worden tot

Maria
23-9-2007

Direct aan zee! Heerlijk balcon dat zelfs kan worden afgesloten tot serre. Dat is prettig, want het kan soms flink spoken zo direct aan de kust. Goede kamers, schoon, up-to-date. Zeer matig ontbijt, maar er zijn voldoende mogelijkheden om buiten de deur te ontbijten. Hotel heeft geen restaurant, maar het buurhotel wel, en daar is het zeer goed eten.

Gereisd Met partner in september 2007

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Rivage in Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.