Camping L' Ocean

Camping L' Ocean
7,1

20 reviews over Camping L' Ocean in het Nederlands

Geen keuzemogelijkheid voor wat betreft de campingplaatsen, ook niet bij navraag bij de receptie.

Mooie camping, hele mooie fietsroutes, de Velodyssee begint direct als je de camping afkomt. Leuke plaats om te winkelen en te eten! Ik heb geen winkel kunnen ontdekken. En ook geen restaurantje, bij het meertje kon je volgens mij wat kleine hapjes krijgen

Meer ias fantastisch! Sanitair minder maar schoon!

We hebben een zeer slechte ervaring met deze camping. De hele dag door klinken er schoten van de schietbaan. De medewerkers zijn zeer onvriendelijk. Hier gaan we nooit meer naar toe.

Nette rustige camping. Met avondklok.

Tanya
      27-7-2017

Het zwemmen in de zee is niet mogelijk. Dat is jammer. Het Zwembad is netjes.

Wat wel apart is, zijn de tijden totdat je gebruik kunt maken van de douches en toilettafels bij de dames. Dit is tot 22.30 uur.

De eigenaren zijn een vriendelijk wat ouder echtpaar.

Zeer slecht onderhoud van het sanitair maar 2 x / week en

Ribbens VAN ROEN
      21-6-2017

Zeer slecht onderhoud van het sanitair maar 2 x / week en dan nog onvoldoende proper gemaakt .

Betaling op voorhand vind ik een min punt .

Schoonmaak toiletten , en dan vooral achter het toilet Er

Christy ter Riet-Assink
        21-6-2017

Schoonmaak toiletten , en dan vooral achter het toilet matig. Er lag veel rommel.

Onvriendelijke ontvangst, heel onzorgvuldige schoonmaak

Voorzieningen op sanitair gebiedgedateerd, en slecht onderhouden

Geen goede watertappunten en geen goede stortgelegenheid voor vuil water.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

Rustige kleine camping in het voorseizoen.

Roel Bouwknegt
              31-7-2016

Goed: De warmwatervoorziening in en om het sanitair. Het meertje. Mooie plaatsen.

Sanitair wordt 2x daags schoongemaakt. Leuk dorpje en boulevard

Slecht: de Wifi voorziening. Geen campwinkel(tje) 1 soort brood op bestelling bij de receptie. receptie gaat pas om 9 uur open!

We hebben hier begin juli gestaan. L' Ocean is een nette rustige camping met kleine plaatsen. Op de achtergrond hoor je wel de route nationaal. Het sanitair is netjes en wordt 2x per dag schoon gemaakt, maar is gedateerd, geen brillen op de pot en hier en daar tegels van de muur. Wifi betaal je flink extra voor en werkt zeer slecht. Iedere avond een andere food truck op de camping. Dicht bij het plaatsje en fantastischen fietspaden.

Prachtige camping met grote plekken

S.Kosters
              2-9-2014

Deze camping heeft een mooie ligging op loopafstand (10 min.) van het plaatsje en het strand, ook biedt deze omgeving enorm veel voor fietsers. De camping heeft mooie grote plekken en is mooi verzorgd evenals het sanitair. Het meertje is als een blue lagoon, zo mooi. Was wel erg koud water. Maar met mooi weer een heerlijke afwisseling van het strand. 1 keer in de week word er wat georganiseerd op de camping, wat erg leuk is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Ocean in Châtelaillon-Plage (Charante-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Ocean scoort een 7.05 uit 10 op basis van 94 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: