Géén boekingskosten

Hotel Novotel Poitiers Futuroscope

FrankrijkPoitou CharentesChasseneuil du Poitou (Futuroscope)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Poitiers Futuroscope voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 9 reviews

7.2GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over Novotel Poitiers Futuroscope

• 5Elly11-09-2016

Waardeloos hotel

Wij hadden een superior kamer geboekt voor 3 personen voor 1 nacht. Kamer was geen loopruimte meer over met een uitklapbed, terwijl deze kamer aangeprezen werd voor 3 personen. Wel waterkoker op kamer voor koffie/thee maar geen water. WC was echt een lachertje, plastic cabine en wel zo klein, deur ging naar binnen open en dan kon je met goed fatsoen amper op de toiletpot plaatsnemen. Je zat klem tussen de pot en de deur. Verder was de douche erg verouderd en ook een geheel plastic cabine, net of je in een trein/vliegtuig zat. Hele vieze, oude vloerbedekking vol met vlekken. Overal nog kringen op bureau, ontbijt slecht, geen versbrood, stokbrood was droog en taai, waarschijnlijk nog van de vorige dag en diner was ook matig. Personeel zei alleen het hoognodige en gerechten werd zonder wat te zeggen zo voor je neus gekwakt. Voor ons was dit een heel slecht hotel voor een behoorlijk hoge prijs. bijna 180 euro voor 1 nacht vind ik niet echt voordelig.

• 10Marianne Schillemans27-08-2016

Mooi hotel - zeer vriendelijke mensen

Ideale hotel voor tussenstop naar zuiden en/of bezoek aan Futuroscope!! Prachtige beleving met kinderen, maar zeker ook voor volwassenen. Perfect logistiek georganiseerd.

• 9schram_watson29-09-2014

Perfecte plek om Futuroscope te bezoeken!

Zeer net hotel, free wifi, behulpzaam personeel, prima ontbijtbuffet en ruime moderne kamers (familiekamer met slaapbank). Het zwembad hebben we niet uitgeprobeerd. Hotel heeft ruime en gratis bewaakte parkeerplaats. We kregen bij vertrek zelfs een fles mineraalwater mee! Top! Omgeving: glooiend, landelijk. Wij zijn niet verder geweest dan Futuroscope; Poitiers dus niet verkend. Op loopafstand (10 minuten) van de ingang van Futuroscope, maar er gaat evt. ook een pendelbus.

• 8Yvonne04-08-2014

Prima doorreis hotel. Viel helemaal niet tegen

Prima hotel met vriendelijke medewerkers. Ontbijt was druk maar het liep allemaal geordend. Ruime kamer en fris.

• 7greet26-09-2011

proper en in orde, maar geen vier sterren waard

We verbleven hier een week, wat achteraf gezien toch iets te lang was. Voor het hotel, zeker niet voor de streek want Poitou is een verrassend mooie onbekende streek met pareltjes om te bezichtigen! De kamer was heel ruim en proper, maar het sanitair was inderdaad helemaal in plastic en je kon de deur van de wc inderdaad niet meer toekrijgen als je erop zat. Het eten was ok, maar niet speciaal. Het personeel in het restaurant was ook niet altijd even vriendelijk. Het onthaal aan de receptie van het hotel was HEEL vriendelijk en warm; we werden zelfs in het Nederlands onthaald. Ze namen ook alle tijd en moeite om dingen op te zoeken voor bijvoorbeeld uitstapjes. Wij zouden dit hotel niet terugnemen, maar als je met kinderen de Futuroscope gaat bezoeken is het een ideale uitvalsbasis!

• 7de Wit13-08-2011

Prima hotel voor onderweg

Wij hebben 1 nacht in dit hotel overnacht. Omdat we wat eerder waren moesten we even wachten voordat we naar de kamer mochten. Maar dat was het zeker wel waard; we kregen een super-de-luxe kamer met alles erop en eraan (bedankt aardige receptionist). Dit was extra; we hadden nl een gewone familiekamer geboekt! We zijn lekker uitgerust weer verder gegaan. Het enige minpuntje is de kwaliteit van het eten en de forse bijbehorende prijs.

• 3vdv-rutten31-07-2011

Dit nooit meer !

4 nachten geboekt, na 2 nachten vertrokken, langer blijven zagen we echt niet zitten. Niet echt propere vloerbekleding in de kamer, rare doordringende geur aanwezig. Badkamer volledig in plastic uitgevoerd, schimmel tegen het plafond. WC leek eerder op het soort dat je in een vliegtuig of trein tegenkomt, met dit verschil dat je hier de deur onmogelijk kon sluiten als je er op zat wegens te klein ! Geen 4 sterren waard, zelfs nog geen 3 !

• 7Maite30-07-2011

Bien

Novotel Fuuroscope es un buen hotel, muy bien ubicado, con un desayuno muy bueno y variado, tranquilo y cómodo, apropiado para ir con niños. Muy bueno el detalle del hervidor de agua y los cafés e infusiones que uno mismo puede preapararse en la habitación sin cargo alguno. Lo que no me ha gustado es la moqueta del suelo de la habitación, con manchas y polvorienta , le pasan el aspirador pero no queda suficientemente limpia. Si tienes alergia al polvo, no vayas a este hotel, si no, vale la pena por la relación calidad/precio.

• 9Familie Wennekers15-08-2009

Great hotel for a stopover!

Wij zijn hier voor een stopover geweest met onze twee tiener dochters. Het was gewoon perfect. Prima ligging vlakbij de snelweg, dus niet zoeken in een vreemde omgeving. Een net, schoon en nieuw hotel, fijn zwembad, goede service van receptiepersoneel, lekker en behoorlijk uitgebreid ontbijt inbegrepen bij de prijs, hoewel wel prijzig is er ook een goed restaurant . De kamer was netjes en alles was aanwezig. De wc was wel claustrofobisch klein, maar verder prima sanitair. We zijn na a nachtje hier heerlijk uitgerust weer verder naar onze vakantie bestemming doorgereisd.

Hotel Novotel Poitiers Futuroscope info

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden