Kleine hotelsWeer vandaag24°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois de Saint Hilaire voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Le Bois de Saint Hilaire in het Nederlands

Fantastisch leuke camping!

M. Mondria
10-8-2019

Mooie, gezellige, engelse camping in bos, met zeer ruime plaatsen, die makkelijk in tweeën gedeeld zouden kunnen worden. Zeer luxe douches met zelfs "regendouche en thermostaatkranen en geen beperking qua tijd. Campingbaas bakt 2 keer per week verse op hout gebakken pizza's! Op camping zelf prachtige boswandelng te maken en mooi zwembad met leuk terras! In omgeving prachtige fietstochten te maken. Hele leuke, enthousiaste eigenaren!

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooie groene camping, veel faciliteiten

Liesbeth
1-8-2016

Hele ruime plaatsen, groot zwembad, veel speelgoed en vriendelijke eigenaren. Sommige faciliteiten wat verouderd, maar wij hebben ons prima vermaakt. Bakker op de hoek van de straat en Spar ernaast.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantieplek

theo
4-9-2012

We hebben echt genoten van 2 weken op deze campimg. Er was veel te doen, zeker ook voor de kinderen. Prima zwembad. Leuke midgetgolf, tennis, tafeltennis, voetbal, voor elk wat wils. Grote plaatsen.Vriendelijke eigenaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois de Saint Hilaire in Chalandray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois de Saint Hilaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.