Vakantiepark Le Domaine du Grand Tourtre

Frankrijk, Poitou Charentes, Chalais

7.4Goed

• 7.5Onderkomen
  • 5.5Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine du Grand Tourtre voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

29 reviews over Vakantiepark Le Domaine du Grand Tourtre

• 2018
    7Fam van Broekhoven03-09-2018

Prima maar water zwembad te koud

Mooi en klein, maar ruim opgezet park. Prima ontvangst, met aperitief! Alles gaat heel relaxt, je kan fietsen en sportspullen lenen, registreren hoeft niet eens. Er is geen winkel of bakker op het terrein, maar je kunt bij de de receptie brood bestellen. Oudere recensies vermelden dat het park onderhoud behoefde, maar alles zag er nu prima uit. Uitrusten was hier geen probleem, en de tennisbanen en de pingpongtafel waren altijd beschikbaar.

Grootste minpunt vonden wij dat het water in het privézwembad erg koud was, zelfs bij 32 graden buitentemperatuur. Ook het grote zwembad, dat verwarmd zou zijn, was koud. Daarnaast vonden wij het huis wat kaal van binnen, maar dat was niet zo erg. Wel misten we het beloofde koffiezetapparaat. De bedden waren prima en heerlijk dat er airco was voor de warme dagen. Er is wel een barbecue bij het huis, maar dan weer geen barbecuegereedschap.

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10marjan30-06-2016

voor de vijfde keer

Super... zalig genieten van de rust Toffe omgeving, leuke markten, zalig restaurant op 5 min. met de auto en happy hour op vrijdag op het dorpsplein in chalais. zelfs voor onze 16 jarige jongens een aanrader qua sport en accommodatie hier blijven we komen☺ en inderdaad goedkoper wanneer je rechtstreeks bij HELENE boekt

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Martine25-06-2016

Heerlijk rustig parkje, mooi huis!

Klein park, vriendelijke eigenaresse die zelfs allerlei buitenspeelgoed voor de kinderen kwam brengen. Heerlijk ruim huis, van alle gemakken voorzien. helaas te koud voor het privé zwembad. Wij hebben genoten van een weekje in mei!

• 8Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 7Vanwynsberghe chris14-08-2015

Gezellig park

Gezellig huisje gelegen in een rustige omgeving, heel goede ontvangst.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6Jean26-07-2015

Voor rustzoekers

Le domaine du grand tourtre is een rustig villapark dat zijn beste tijd heeft gehad. Te weinig onderhoud en ondertussen veel gebreken. Onverzorgde speeltuin met gevaarlijke mankementen, slecht onderhouden sportvelden, loskomende zwembadranden, grasveld vol mierennesten, defecte keukentoestellen, veel stofhoeken in de villa, luidruchtige ventilatie, krakende houten bedden...... Als je dit er bij wil nemen is het verder een rustig park met ruime villa's en een eigen zwembad. Met warm weer heb je niet veel meer nodig. Op 15min rijden een strandje met speeltuin en kajaks.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6Stephanie26-07-2015

Gedateerd

Het villapark is niet goed onderhouden en vertoont veel mankementen. Speeltuigen met verrotte treden, zwembadboorden met kromgetrokken planken, defecte keukentoestellen, krakende bedden. Wie zich hieraan niet stoort vindt wel een rustige omgeving met veel privacy en ruime villa's. Comfort maar geen luxe.

• 6Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Francis02-10-2013

Ten zeerste aanbevolen.

Het domein is bewust kleinschalig gehouden en beantwoordt voor de volle 100% aan de beschrijving, zowel bij touroperator als op de website. Alle comfort is in de villa's te vinden tot en met wifi ( meerprijs ) en BVN via sateliet TV. De site is heel mooi ingericht met oog voor natuurlijke afsluitingen ( hout, struikjes, rotspartijen ) rond het zwembad om de privacy te garanderen. Een pluspunt is de vrij grote Supermarkt in Chalais op 3 km rijden. Interessante bestemmingen zijn wel op 50 - 80 km afstand.

Gereisd met partner in september 2013

• 9schoenaerts lieven01-09-2013

uitstekend vakantieverblijf

heel mooie accomodatie ,prachtige grote tuin en zwembad ,huis"Le Buis" op en top in orde .Alles voorhanden ,lekker koel binnen en indien nog nodig voorzien van airco.Supervriendelijk onthaal en geen enkele vraag was teveel .Jammer dat eetgelegenheid en drankgelegenheid in vakantieperiode niet veel open is . Zeer rustig gelegen met prachtig uitzicht ,zeker geen last van de overige vakantiegangers in de andere huizen . Men kan er werkelijk leven als God in Frankrijk .Een adres om nog naar terug te keren . Familie Schoenaerts

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Roadrunner30-06-2013

Uitstekend villa's op een mooi park!

In dit vakantiepark twee weken zomervakantie doorgebracht en ik kan niet anders zeggen: uitstekend! Het park is mooi aangelegd, ligt prachtig en vanaf de speeltuin is er een mooi uitzicht op het landschap. De speeltuin is keurig verzorgd en ideaal voor kinderen tot zo'n 6 jaar. Wij hadden een grote villa met eigen zwembad (hopen op lekker weer, is niet verwarmd), 3 badkamers, 4 slaapkamers en een grote woonkamer. Uitrusting is uitstekend. Tuin is mooi aangelegd met veel privacy. Er is ook een gezamenlijk zwembad dat wel verwarmd is en deze is aangenaam van temperatuur.

minpunten: - Kwaliteit van de bedden: smal (2-persoons) en de matrassen zijn niet erg goed. Geen dekbedden maar een laken met losse dekens. Juist in zo'n luxe park, had ik van de bedden iets beters verwacht. - De televisie is een kleine ouderwetse beeldbuis televisie met klein scherm - Sanitair heeft op sommige punten wat extra onderhoud nodig: bijvoorbeeld de kitranden bij de douche en de bevestiging van de douchekop.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9suzannedegoede10-09-2012

Prachtige vakantiehuizen!

We hebben 1 week in Domaine du Grand Tourtre verbleven in een 6 persoons huis. Deze was heel ruim, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine, droger, 2 badkamers, alle keukenbenodigdheden). Grote tuin met mooie veranda. Het zwembad water was wel erg koud, en helaas was het water in het gezamenlijke verwarmde zwembad niet erg warm (24 graden). De eigenaren van het park zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het park was volgeboekt maar erg rustig en elk huis heeft veel privacy. Ondanks de geschakelde bungalow hebben we onze buren niet gehoord. Chalais zelf is niet veel te beleven. Wel zijn er 2 supermarkten en bakker in het dorp. In de omgeving is de vrijdagmarkt in Riberac erg leuk, de maandagochtend markt in Chalais is een bezoekje waard en Angouleme is de dichtsbijzijnde stad waar je leuk kunt winkelen, musea bezoeken en wandelen. Kortom, dit vakantiepark is een aanrader!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Vakantiepark Le Domaine du Grand Tourtre info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig