Vakantiepark Etang Vallier

24 reviews over Vakantiepark Etang Vallier

• 2019
    8Familie van Dijk06-08-2019

Zeker voor herhaling

Geweldig park, rustige ontspannen sfeer met een breed internationale bezetting. Vanuit Brossac leuke plaatsjes bezocht. Schitterend zwembad met een apart zwembad voor de allerkleinsten. Komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• Oude reviews

8carolina15-08-2016

Rustig en kindvriendelijk park

We hebben een fijne week gehad op dit park. Het park ligt tussen de bomen en is rustig gelegen. Er is voldoende ruimte en privacy rondom het huisje. Op het park zelf is er een heel klein speeltuintje voor peuters en kleuters en is er het zwembad. Deze is goed beveiligd voor kleine kinderen en er zijn altijd wel ligstoelen vrij. Het meer wat bij het park ligt is een prima plek om je met kinderen te vermaken. In de omgeving is genoeg te doen en er zijn prachtige wandelingen te maken. In de avond hebben we wel een aantal keer last gehad van harde muziek vanuit het nabij gelegen restaurantje bij het meer. Voor de rest heerlijk rustig park en ook het huisje was goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Marjan23-03-2014

Heerlijk rustig gelegen

Park ligt prachtig maar wel wat afgelegen, zwembad is heerlijk. Groot genoeg voor kleine en grote kinderen. Huis was prima, we hadden nog wel 4 personen mee kunnen nemen. Interieur was minimaal maar dat kan per huisje verschillen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Eeftingh29-07-2013

Zeker de moeite waard

Prachtig 10 persoons huis met veel privacy en een heerlijke grote veranda met bbq. Drie goede slaapkamers, geschikt voor maximaal 8 personen, niet meer. De overigen zouden op de slaapbank in de woonkamer moeten en dat is geen aanrader. Te hard en nogal smoezelig. Gezellige grote eettafel, slaapbank is de enige zitplaats in de zithoek. Tv en dvd werkten niet, maar dit hebben wij niet gemist. Huisje met wasmachine, afwasmachine, oven en magnetron. Electriciteit wordt achteraf verrekend. Inrichting volledig van Ikea. Vriendelijk personeel, oplossingsgericht .De vrijdagmarkt was erg gezellig, de markten staan genoteerd in de informatiefolder die je bij aankomst ontvangt. Wel stukje rijden maar erg mooie route.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9barry10-08-2012

heerlijke huizen en park

wat een heerlijk park, lekker rustig en een heel goed huis. wij hebben een huis gehuurd via een touroperator . zij hebben 6 huizen op dit park in eigen beheer en dat is perfect geregeld. een nederlands sprekende beheerder die bijna 24 uur per dag voor je klaar staat, gratis bbq leent en allerlei tips heeft voor de omgeving. huis was perfect schoon en alles was zeer compleet, dvd, satelliet tv, vaatwasser en wasmachine. gratis wastabletten en vuilnis zakken. deze huizen zijn zo gelegen dat je totale privacy hebt, je kijkt niet bij de buren op het terras en er is genoeg ruimte . dit is een heerlijk rustig park en zeer geschikt voor jonge kinderen. lekker zwembad en speelveld. 1 keer per week is er live muziek, tot 22.30. verder worden er ander dingen georganiseerd. boodschappen doe je in brossac op 1 km loopafstand en wil je een grote supermarkt dan ga je naar chalais (intermarche en lidl) op 8 km (10 minuten met de auto). we komen zeker nog een keer terug.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Hans en Annemiek17-01-2012

Heerlijke vakantieplek

Vakantiepark Etang Vallier is een mooi vakantiepark in een vriendelijke heuvelrijke omgeving. De huizen zijn mooi over het park verdeel met veel ruimte om de huisjes heen, een prachtig nieuw zwembad, lekker ruim aangelegd met ligstoelen. De meeste activiteiten worden georganiseerd rond het meer, waar je ook heerlijk kunt zwemmen en vissen. Het nieuwe Spa Resort is een aanwinst. Er worden gezellige avonden georganiseerd, er is een binnenzwembad, een sauna, een squashbaan speeltoestellen voor de kinderen en een minigolf. Je kunt in de omgeving heerlijk wandelen en er zijn fietsen te huur. Wij hadden een mooi huis wat goed voorzien was van pannen, bestek etc. De meubels waren comfortabel en er waren een wasmachine en een vaatwasser.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8mieke20-04-2011

vriendelijke omgeving,prachtig huisje gewoon Top!!

rustig, goed onderhouden,prachtig huisje Het meer is fantastisch. Ook de binnen activiteiten zijn heel gezellig Met wifi!!

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 8joop_hendrikse21-09-2010

Prima park voor gezinnen met kinderen van 6 -12

Dit park is uitstekend voor gezinnen met kinderen van 6 tot 12, en misschien ook wel voor jonge kinderen. Het zwembad is niet al te groot, maar samen met het naastgelegen voetbalveld biedt het genoeg vermaak. Er waren altijd vrije ligbedden, dat is dan weer fijn voor de ouders. De bbq avond met line-dansen was gezellig, ook voor kinderen in die leeftijdsgroep, ofschoon er wel wat te weinig eten was.
    Het restaurant vonden wij wat duur, en de enige pizzeria in Brossac vonden wij niet echt gezellig. Broodjes halen bij de bakker in Brossac kan niet te voet, moet echt met (gehuurde) fietsen of de auto. De dichtsbijzijnde grote supermarche is in Barbezieux. (19 km)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8henkjan en ferdau02-08-2010

leuk park

Wij zaten met ons zoontje van 2 in een type 100 huisje. Alles is erg ruim opgezet, en je hebt erg veel ruimte om je huisje. Ontvangst was hartelijk. Inboedel is niet erg nieuw, maar wij hebben er ons wel 14 dagen mee kunnen redden. De landelijke sfeer, en de vriendelijke mensen zijn ons erg goed bevallen. Wij zijn hier tot rust gekomen. Het zwembad is niet groot, maar wel functioneel. Vooral de speelweide en de toestellen zijn leuk voor kinderen. Wel 3 keer tot laat muziek (een keer half 3) een concert, vonden wij iets minder passen bij een familiepark. Je kunt leuk in de omgeving wandelen. Mountainbiken is ook goed te doen, alleen de routes zijn waardeloos aangegeven.Markt charlais op maandag en, en auberterre zijn leuke uitstapjes die niet ver weg zijn. Heerlijk pineau gedronken bij Renee Carree, en met de lama's gewandeld. Er wordt momenteel een spa resort gebouwd. Ik hoop dat het zo rustig en mooi blijft en het meer geen lokaal festival terrein gaat worden

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Jacqueline01-08-2010

Erg fijn vakantie park!

Het was een fijne vakantie!! Het vakantie park is erg mooi, de huizen liggen uit elkaar dus je hebt echt de ruimte! Je kon er heerlijk buiten zitten. Buiten eten en in de avond heerlijk lang op het terras!. Ons huis was groot, het was een tienpersoonshuis. We waren met 5 ( 2 volw. en 3 kind.) maar met 10 in dat huis zou het wel heel klein zijn! Het was echt niet schoon en dat vond ik heel vervelend. De huisraad was ook niet compleet. Het park is erg mooi, het meer is geweldig en het zwembad ook; super schoon allemaal. Er waren veel Nederlanders. Onze kinderen vonden het heel leuk om samen te spelen en te zwemmen. Het weer was prachtig; veel zon afgewisseld met wat bewolkte dagen; prima! Erg leuk uiteten geweest in het prachtige restaurant! De mensen van het park zijn erg aardig en behulpzaam. Ja ik vind dit park echt een aanrader. Wij hebben het echt fijn gehad!

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

4 tips over Vakantiepark Etang Vallier

• Eeftingh, 29-07-2013

Bakker en kleine supermarkt in Brossac, wij hebben onze boodschappen verderop gedaan in Chalais, bij de Lidl die de hele dag vers brood verkocht.

• Marjan, 23-03-2014

neem goede wandelschoenen mee, bos is prachtig om mooie wandeling te maken

• barry, 10-08-2012

boodschappen in brossac of chalais.

0 vragen over Vakantiepark Etang Vallier

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd