We hebben een aantal aanbieders voor Brossac voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Brossac voor je op een rij gezet:

Reviews over Brossac

• 7barry10-08-2012

heerlijk rustig

mooie rustige omgeving, lekker zwem meer . verder weinig uitgaans mogelijk heden.

• 8Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn

juli 2012

• 8Petra23-04-2009

Heerlijk! Zo moet een vakantie zijn.

Prachtige natuur. Een plaats welke nog niet door veel toeristen ontdekt is. Hierdoor ook zijn charme. Heel veel te doen in de omgeving. Ideaal voor kleine kinderen. Ook voor natuurliefhebbers, kasteelbezoekers, drankliefhebbers, voor rust, maar ook actief etc etc. Voor ieder wat wils

• 5Uitgaanslevenn

juli 2008

• 7Ruud en Joke17-07-2010

prachtige omgeving

goed leven. Prachtige plek met veel natuur en nog het echte plattelands leven. Veel mooie dorpjes en steden in de buurt voor de cultuur liefhebber. Zeker doen mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

juni 2010

• 5Heleen13-08-2009

Wat een misser!

Let op als je op dit park wilt boeken! Er zijn nieuwe huisjes en gerenoveerde huisjes. Wij hadden huisje nr 2, een zogenaamd gerenoveerd type, alhoewel? De matrassen waren compleet doorgezakt. We kregen gloednieuwe, helaas keihard, onmogelijk om op te slapen. De lattenbodems waren compleet versleten. Elke nacht vielen er latten uit de bodem en meerdere keren zakten we compleet door de bodems heen. Dat was het ergste. Een greep uit de andere klachten: servies incompleet, oven vies en aangekoekt, lampen op plekken waar geen stopcontact was, een douchedeur die niet wilde sluiten (elke dag dweilen), een wespennest in het dak, een 'tuin' die louter bestond uit asfalt parkeerplaats en een mega waslijn, 8 (!) stinkende vuilcontainers en ranzige werkplaats naast ons huisje, doorgezakte plastic tuinstoeltjes, enzovoorts. On top of it all: huisje lag aan de rand van het park. Kinderen konden dus niet zelfstandig naar speeltuin of zwembad. De enige plus: het restaurant aan het binnenmeer is top!

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Cultuur

juli 2009

• 10marijn16-03-2010

geweldig

elk jaar weer naar brossac de cultuur is gewelgig en de natuur is zeker heeeel mooi het is in een woord perfect.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

maart 2010

• 0bulle25-04-2012

Charente luxuriante

Vacances au vert, loin des embouteillages

• 6Omgeving

juli 2011

• 8Pecheur11-02-2010

om verliefd op te worden

alle seizoenen en zij hier mooi en hebben hun eigen charme,wij komen er al voor de 8ste keer, de kinderen (15 en 12)vinden het er geweldig, lekker rondbanjeren over het park en rond het meer, boomkikkers vangen, hagedissen een slangen zoeken(niet gevaarlijk), lekker vissen, lekker lunchen in bardenac (8 gangetjes 12,50pp incl wijn) prachtige steden in de omgeving (Bordeaux zeker doen!), een uurtje naar de kust(royan)en de dierentuin van in la Palmire mag je niet missen. Een aanrader voor mountenbikers, vissers, natuurvorsers,wandelaars, cultuursnuiver, fotografen en zeker ook voor zonaanbidders, lekker rustig buiten het hoogseizoen, nette prijzen, wij zitten altijd in huisje 2.04 boeken via alsgodinfrankrijk.nu mooin gazon, leuke tuin, hangmatten, ligstoelen en lekkere bedden. Volgende week gaan we weer (eind feb.) voor een paar tientjes met de TGV vanuit brussel(wel auto huren)

• 9Sfeer in stad

oktober 2009

• 4Cammaerts03-07-2014

desert fin juin

tristes soirées si pas de jeux de société!

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juni 2014

• 9marianne koolen13-04-2008

mooi park, geweldige huisjes en schitterende omgeving, geweldig voor gezinnen met kinderen, heel goed restaurant op het park. heerlijk zwembad en goed strand.

Gereisd in april 2008

• 8P.C. H19-05-2009

Erg leuke vakantie gehad.

Mooi weer, lekker gegeten. Goed, leuk park. Mooie natuur, leuke stadjes en chateaux om te bezichtigen. Heerlijk relaxed. Aardige mensen.

• 9Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn