Camping Domaine Le Grand Cailleau

7 reviews over Camping Domaine Le Grand Cailleau in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

klein maar fijn

IJISBERG, 11-10-2015

kleine camping met fantastisch zwembad ieder dag vers brood en alles bereikbaar binnen het uur? fantastische stranden op 35 minuten!!

Heerlijk rustig

Ed en dita, 15-9-2015

Eind augustus op deze camping gestaan.

We hebben het prima gehad .

Genoeg te zien in de omgeving

Mooi uitzicht ,heerlijk zwembad en altijd een warme douce

We hebben hier een heerlijke 1,5 week doorgebracht. Eric en Marian doen er alles aan om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. De broodjes, pizza-avond en we konden zelfs tijdens het WK de wedstrijden zien! Ruime campingplaatsen, een fijn zwembad en een schitterend uitzicht maken deze camping tot een topcamping!

Super we hebben hier een TOP vakantie gehad

astridenjan, 9-9-2013

Direct bij aankomst voelde we ons hier al thuis. Werkelijk alles wordt hier geregeld voor de gasten (Broodjes service, bij aankomst opgemaakte bedden in de Gite, afval wordt afgehaald, Pizza service) Kortom genieten als god in Frankrijk. Eric en Marianne bedankt voor de heerlijke week, gaan we zeker overdoen bij jullie. Merci et Au revoir Jan en Astrid

Superklein en Superleuk en een herhaling waard!

Frank Visser, 17-7-2013

Na 30 jaar kamperen (3 campings/jaar) via Google in Bougneau terecht gekomen. Wij (m/v/dochter 13j) hebben 9 dagen genoten van de rust, ruimte, omgeving en natuurlijk het zwembad en de schaduw onder de fruitbomen. Met max. 4 andere gasten (3 kampeerplekken/grote/mob.home) heb je de ruimte, het sanitair en de kennis van Erik de eigenaar bijna voor je alleen. Het eten, drinken en ijsjes zijn prima verzorgd, evenals het kopje koffie bij vertrek. De omgeving is super, voor het weer hoef je echt niet 300 km zuidelijker te rijden, voor de mooie (romeinse) stadjes hoef je niet naar Italië en voor mooie stranden (half uurtje rijden en parkeren bijna op het strand) hoef je niet naar de Middellandse Zee. Met andere woorden: Voor een vakantie waar je echt tot rust komt, ga naar Le Grand Cailleau.

rustige kleinschalige camping

Familie Breimer, 10-8-2010

Ruime plaats, beperkt aantal campinplaatsen (2), een gite en een mobile home. Fantastisch privé zwembad, omheind, dus veilig. Rustige camping, geen radio. Ijsjes en drankjes te koop, friet en diner ook mogelijk (vb. zalmmenu inclusief koffie, wijntje, toetje was nog geen €16,00, prima gegeten!). Mooie omgeving, zonnebloemen, fietsen naar Pons was mogelijk met onze zoon van 8. Sanitair altijd schoon. Super gastvrije en vriendelijke (Nederlands) camping-eigenaren (verlicht zwemmen werd voor de kinderen in overleg met ons georganiseerd!). Altijd beschikbaar om informatie te geven over de omgeving, etc. Voor € 17,50 per nacht, waar vind je dit nog?

komen graag terug

Rob, 23-5-2010

heerlijk kleinschalig vriendelijke nederlandse eigenaar en prachtig zwembab

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Grand Cailleau in Bougneau (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Grand Cailleau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Le Grand Cailleau scoort een 8.94 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: