Camping Marco de Bignac

8 reviews over Camping Marco de Bignac in het Nederlands

Een echte aanrader!

Froukje Oudshoorn
13-8-2019

Een kleine groene gemoedelijke camping met zeer gastvrije camping eigenaren. Gelegen aan een mooie visvijver. Mooie ruime plaatsen met veel schaduwplekken onder de bomen. Een gezellig terras aan het water met af en toe live muziek. Het eten in de Bistro is heerlijk. Geen luxe camping, lekker eenvoudig. Daar houden we van.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Marijke
15-9-2018

Prachtige plek. Echt een enorme aanrader! Aan een meertje, veel bomen, schoon, goed onderhouden, aardige mensen, lekker eten. Hier komen we zeker een keer terug.

Geweldig mooie en gezellige, gastvrije camping!

M. Mondria
24-5-2017

Engelse camping met zeer gastvrije eigenaren, gelegen aan een prachtig meer. Heel mooi nieuw en schoon sanitair. Douches regelbaar dmv . thermostaatkraan. Ruime plaatsen en een mooi zwembad helaas alleen geopend in juli en augustus. Wij waren hier voor de 4e. keer op doorreis, maar blijven altijd weer langer, vanwege de gezelligheid! De prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant is erg goed! Altijd weer moeilijk om van deze camping weg te komen!

Gereisd Met partner in mei 2017

Prachtige Camping met sympatieke Engelse eigenaren

Karel J. den Haan
9-3-2017

Als je in Oktober kampeert weet je dat niet alles mogelijk is op campings. Maar in dit Paradijs is dat niet erg.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een. Paradijsje!

P. Halling
12-8-2016

Heerlijke camping net voordat je de Dordogne binnen rijdt. Mooie park-camping met zeer ruime plaatsen. Zeer schoon sanitair, prachtig zwembad en de camping is prachtig gelegen aan een binnen meertje. Camping wordt gerund door een Engelse familie. Heerlijke gastvrije mensen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij

Jos
23-6-2016

Zeer vriendelijke ontvangst op een prachtig onderhouden campingterrein. Prima sanitair. We komen zeker hier nog eens terug.

Prima camping

chagen
30-12-2012

Ons verblijf was van korte duur omdat we op weg naar Spanje waren, maar dit is een camping om vast en zeker nog eens terug te komen voor een langer verblijf!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Kom hier tot rust!

Ravestein
13-10-2009

Rustige camping, ruime plaatsen en eigenaren die er alles aan doen om het op een beter plan te brengen c.q. te houden. Engelse eigenaren zouden zo in "het roer om" kunnen en verdienen succes met de camping!

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marco de Bignac in Bignac (Charente), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marco de Bignac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.