Camping Municipal Le Plein

3 reviews over Camping Municipal Le Plein in het Nederlands

Prima doortrekcamping

Hoppieh
30-9-2016

Voor één nacht een heel acceptabele camping. Het sanitair is redelijk en wordt goed schoon gehouden. De meeste plekken zijn schaduwrijk en vrij vlak. Met wat geluk hoef je dus niet af te koppelen. Je kan je plek zelf uitzoeken, want de beheerder komt pas tegen 18.00 uur langs. Er is een gemeentebad vlak naast, daar mag je bij langer verblijf gratis gebruik van maken.

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima camping voor de doorreis

hoppieh
19-7-2015

Voor de 3e maal op dez caming gestaan. Ider jaar een andere beheerder dus geen nederlands meer. Het sanitair is prima. Voor ons een prima caming voor de doorreis.

Gereisd Met partner in Wed Jul 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima doortrekcamping

hoppieh
28-7-2013

Deze rustige camping is uitstekend geschikt als doortrekcamping, Je kunt zelf een plek uitzoeken, waarbij je kunt kiezen voor zon of schaduw. Bij de receptie wordt nederlands gesproken. De service is buitengewoon. De beheerder boodt spontaan aan om 'sochtends een brood bij ons re brengen. De camping ligt vlak bij het rustieke dorpje. In het centrum kan je eten of iets drinken.

Gereisd Met partner in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Plein in Baignes Ste. Radegonde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Plein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.