Camping Les Sables

18 reviews over Camping Les Sables in het Nederlands

Tres bien

Danielle KARSTEN
1-8-2017

Prima vakantiebestemming met kinderen, heerlijk rustig!

Oude reviews (archief)

Leuke camping

Hans
13-8-2016

Leuke camping, vriendelijk personeel.

Super vieze camping

Edwin
27-7-2015

Ik zal beginnen met het positieve. Dat lijstje is een stuk korter namelijk. Er was plaats op de camping, zwembad is prima en ze hebben wifi. Nu het zuur. Camping is qua structuur super saai. Honderden plaatsen in een lange rij met voor elke gang een letter van t alfabet. De enige manier om van voor naar de receptie te komen is via 1 verharde pad waar ook auto's rijden. voor kleine kinderen met fietsjes erg gevaarlijk. Het sanitair is vooroorlogs en erg vies. Na een kort bezoekje in de ochtend van de poetsvrouw is het nog steeds erg ranzig. We hadden een week geboekt en zijn na 1 dag al vertrokken. Knipper wifi! lekker vaak opnieuw inloggen. Sterke afrader, Strand gevaarlijk te bereiken en bij eb honderden meters modder tot de zee. Geen winkel maar bij de receptie stokbrood waar de Fransen zich voor schamen.

Vieze camping

CL
21-9-2014

In september 2014 een bezoek gebracht aan deze camping waar op dat moment een jongerenfestival plaatsvond. De jeugd was erg rumoerig en maakte er een troep van. Bij een van de sanitair blokken deden de douches het niet dus iedereen moest naar hetzelfde blok. Kun je voorstellen hoe deze douches er uit zagen. Vies Vies Vies. Om over de wc 's maar niet te spreken. Alle wc potten zaten onder de uitwerpselen. Hebben ook niemand gezien die er iets schoonmaakte.

Daarbij voor 1 dag € 6 betaald voor WI-Fi, wat absoluut onvoldoende werkte. Zijn na 1 dag direct vertrokken. En dat moet dan een 4 sterren camping zijn. Absoluut niet waard.

Zeker geen 4 sterrencamping!

marsenjo
17-8-2014

We hebben hier 3 nachten gestaan op doorreis naar Spanje.

De plaatsen zijn niet echt groot en wij stonden naast de treinrails, deze rijd niet de hele nacht door.

Wij hadden van een 4 sterrencamping wel meer verwacht.

De receptie was oud en er waren een paar producten te verkrijgen. Stokbrood en croissants elke ochtend waren heerlijk.

Zwembad was leuk, maar het was allemaal erg ruw (beton), waardoor onze kinderen alle drie met schaafwonden terugkwamen. Ze hebben zich overigens wel uitstekend vermaakt in dit zwembad.

Voor kitesurfers is dit een ideale bestemming. De zee is erg ondiep en tegen de avond trekt hij helemaal terug.

Sanitair was in slechte staat en vies.

Voor ons dus nooit meer. Wij denken dat er in deze omgeving veel leukere/mooiere campings zijn

Grote camping vlakbij het strand

eric5196
3-10-2013

Een zeer grote camping met een zwemparadijs. Er is tevens een overdekt zwembad met warm water. Vriendelijke mensen aan de receptie. Ruime plaatsen. De camping ligt op loopafstand van het strand. Naast de camping ligt de spoorbaan van Nantes naar Sainte, die ongeveer twee keer per uur langs komt. De camping ligt dicht bij La Rochelle. NB, Eind september moet je daar niet zijn. Er komt dan een grote groep medische studenten die een varkensstal van de toiletten maken. Je wilt dan daar je hond niet eens laten poepen! Verder rumoerig maar gezellig. Buiten deze tijd een prima camping om te verblijven, zeker met de prijzen van de Acsi kaart.

Mooi camping voor doorreis

Peter de Moor
17-7-2013

Op onze reis naar Spanje hadden we het idee hier nachtje te blijven. Echter zijn het er 2 geworden. Onze kinderen van 7 en 9 vonden het er geweldig. Vooral het zwembad met zijn glijbanen was favoriet.

Receptie was zeer vriendelijk. Sanitair was gedateerd. Overall een goede camping.

Leuke camping, maar niet weer

Janet
26-8-2011

Camping Les Sables is een leuke camping als je van Fransen houdt. Toen wij er waren, 31 juli t/m 16 aug. waren er nog 2 nederlandse gezinnen. Verder waren er alleen maar Fransen, een paar Belgen en dat was het. Veel vaste plaatsen (stacaravans), dus s'avonds vrij veel lawaai, ivm vaste plaatsen, dus komen dezelfde mensen steeds op de camping. Ons kent ons. Sanitair eerst vreselijk vies!! Maar na het vragen voor betere schoonmaak was het "goed"! (Franse begrippen). Het weer viel echt tegen. 4/5 dgn zon van de 16 dgn, het was koel, maar daar kan de camping niks aan doen. Camping ligt vlakbij de zee. Zee was vies! Maar dat komt denk ik ook door EB en VLOED. Je loopt er in 5 min naar toe. Leuk strandje. De trein rijdt wel langs de camping, maar daar hebben wij niet veel last van gehad. Zwembad vonden onze jongens wel leuk. (13 en 10 jaar). Eten viel wel mee. Je kon er simpel eten. Pizza's kon je halen en patat. Supermarkt op 5min met de auto. Voor ons niet weer deze camping

Nooit meer!

Pauline Scheffers
3-9-2009

Langgerekte camping met aan de ene zijde een spoorbaan en aan de andere zijde een drukke straatweg. Disco tot 1.00 uur 's nachts, veel lawaai overdag (harde muziek van over de gehele camping), jonge mensen die naast gezinnen wordt gezet, er wordt te hard gereden met muziek in auto aan, sanitair oud en vies, kortom teveel ellende om op te noemen. Zelfs na klachten doet men er niets aan. Wifi werkt niet altijd. Enige dat mooi is is het zwembad.

Nooit meer

Nadia
30-8-2009

Wij hebben de camping bezocht met onze dochter van 13. Waren op rondreis met onze camper, hadden de dag ervoor op een mooie prachtige 2 sterren camping gestaan maar zijn dan uiteindelijk door gereden naar Les Sables vanwege het zwembad dat dan weer interressanter was voor onze dochter. Veel nachtlawaai op de camping: annimatie tot 01.00 's nachts, daarna dwaalt de jeugd er wat rond met drank en muziek, ook auto's rijden tot laat na middernacht nog binnen en buiten. Zwembad was ok. Het strand stelde echt niets voor. Zijn uiteindelijk vroeger vertrokken dan we voorzien hadden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Aytré (Charente-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sables scoort een 7.1 uit 10 op basis van 213 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: