Camping Les Sables

18-8-2018

Fabienne
17-8-2018

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables voor je op een rij gezet:

Mooie camping met leuk zwemparadijs

Evy Buelens
14-7-2018

Plaatsen zijn beperkt. Electriciteit ter plaatse. Waterpunten aanwezig. Veel last van vliegen, wespen en muggen.

Voldoende sanitaire blokken.

Douche is gratis en voldoende ruim. Wc’s zijn voldoende aanwezig. Hygiëne laat te wensen over. Franse toiletten en wc’s zonder bril. Enkel aan zwembad en restaurant fatsoenlijke wc’s.

Restaurant is lekker en eerlijke keuken. Prijs kwaliteit prima. Ook vriendelijk.

Zwembad zeer leuk voor jong en oud. Verwarmd water in 2 baden, overkapping mogelijk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Gratis boeken (Nederlandstalig) te leen.

Wandelafstand van het strand. Fietstochten mogelijk.

Tres bien

Danielle KARSTEN
1-8-2017

Prima vakantiebestemming met kinderen, heerlijk rustig!

Leuke camping

Hans
13-8-2016

Leuke camping, vriendelijk personeel.

Super vieze camping

Edwin
27-7-2015

Ik zal beginnen met het positieve. Dat lijstje is een stuk korter namelijk. Er was plaats op de camping, zwembad is prima en ze hebben wifi. Nu het zuur. Camping is qua structuur super saai. Honderden plaatsen in een lange rij met voor elke gang een letter van t alfabet. De enige manier om van voor naar de receptie te komen is via 1 verharde pad waar ook auto's rijden. voor kleine kinderen met fietsjes erg gevaarlijk. Het sanitair is vooroorlogs en erg vies. Na een kort bezoekje in de ochtend van de poetsvrouw is het nog steeds erg ranzig. We hadden een week geboekt en zijn na 1 dag al vertrokken. Knipper wifi! lekker vaak opnieuw inloggen. Sterke afrader, Strand gevaarlijk te bereiken en bij eb honderden meters modder tot de zee. Geen winkel maar bij de receptie stokbrood waar de Fransen zich voor schamen.

Vieze camping

CL
21-9-2014

In september 2014 een bezoek gebracht aan deze camping waar op dat moment een jongerenfestival plaatsvond. De jeugd was erg rumoerig en maakte er een troep van. Bij een van de sanitair blokken deden de douches het niet dus iedereen moest naar hetzelfde blok. Kun je voorstellen hoe deze douches er uit zagen. Vies Vies Vies. Om over de wc 's maar niet te spreken. Alle wc potten zaten onder de uitwerpselen. Hebben ook niemand gezien die er iets schoonmaakte.

Daarbij voor 1 dag € 6 betaald voor WI-Fi, wat absoluut onvoldoende werkte. Zijn na 1 dag direct vertrokken. En dat moet dan een 4 sterren camping zijn. Absoluut niet waard.

Zeker geen 4 sterrencamping!

marsenjo
17-8-2014

We hebben hier 3 nachten gestaan op doorreis naar Spanje.

De plaatsen zijn niet echt groot en wij stonden naast de treinrails, deze rijd niet de hele nacht door.

Wij hadden van een 4 sterrencamping wel meer verwacht.

De receptie was oud en er waren een paar producten te verkrijgen. Stokbrood en croissants elke ochtend waren heerlijk.

Zwembad was leuk, maar het was allemaal erg ruw (beton), waardoor onze kinderen alle drie met schaafwonden terugkwamen. Ze hebben zich overigens wel uitstekend vermaakt in dit zwembad.

Voor kitesurfers is dit een ideale bestemming. De zee is erg ondiep en tegen de avond trekt hij helemaal terug.

Sanitair was in slechte staat en vies.

Voor ons dus nooit meer. Wij denken dat er in deze omgeving veel leukere/mooiere campings zijn

Grote camping vlakbij het strand

eric5196
3-10-2013

Een zeer grote camping met een zwemparadijs. Er is tevens een overdekt zwembad met warm water. Vriendelijke mensen aan de receptie. Ruime plaatsen. De camping ligt op loopafstand van het strand. Naast de camping ligt de spoorbaan van Nantes naar Sainte, die ongeveer twee keer per uur langs komt. De camping ligt dicht bij La Rochelle. NB, Eind september moet je daar niet zijn. Er komt dan een grote groep medische studenten die een varkensstal van de toiletten maken. Je wilt dan daar je hond niet eens laten poepen! Verder rumoerig maar gezellig. Buiten deze tijd een prima camping om te verblijven, zeker met de prijzen van de Acsi kaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Aytré (Charente-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.