Hotel Le Pigeonnier du Perron

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pigeonnier du Perron voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Le Pigeonnier du Perron in het Nederlands

Alleenreizend

Aan te bevelen

GARDIN Geoffroy
8-8-2018

Vertaalde review

Rustig hotel in landelijke stijl, zeer welkom, zeer aan te bevelen.

Stenen en kalm

ROUILLIER Julien
    6-8-2018

Vertaalde review

Verblijf van 24 uur, een zeer mooie gebouwen met originele decoratie.

Het zwembad is een echt pluspunt (in hittegolf)

Vriendelijkheid van het personeel.

Hemel op aarde

KELLER Marcel
    29-7-2018

Vertaalde review

Prachtige oude gebouwen omgebouwd tot een hotel voor een zeer aangenaam verblijf.

Gefeliciteerd met de filosofische citaten.

Charmante site

BEHARELLE JULIE
    27-7-2018

Vertaalde review

Zeer mooie site, goed verblijf. Enige nadeel, het avondeten, vrij teleurstellend gezien de prijs en de standing van het hotel. Geweldig ontbijt hoewel 👍

CALM

ROGUET DIDIER
    23-7-2018

Vertaalde review

Efficiënte service kalm en kalm

Een oase van rust.

JODAR NATHALIE
    18-7-2018

Vertaalde review

Drie dagen in Le Pigeonnier du Perron ........ een totale verandering van omgeving, zeer mooie rustige plek, prachtige tuin, zeer ruime en goed ingerichte kamer, super goed restaurant, zeer professioneel en vriendelijk personeel, huisdieren accepteren. Rust, kalmte en zennitude.

ideale stap

LAMBERT Paul
    18-7-2018

Vertaalde review

eerste ervaring in deze keten, opnieuw uitvoeren

Perfect!

AULANIER ALICE
    16-7-2018

Vertaalde review

Zeer mooie plek, rustig zoals we hadden gehoopt. Beddengoed heel goed.

Natuur en stilte

ROOSEL BRUNO
    10-7-2018

Vertaalde review

Originele en vriendelijke plek, de term estafette van stilte wordt niet misbruikt, ondanks het gebruik van een grasmaaier op tijd (weliswaar laat) ontbijt. Kortom, twee dagen rust in het midden van een gecontroleerde natuur. Professioneel en attent personeel.

ESCALE VAN CHARME

LEGARS Christine
    10-7-2018

Vertaalde review

Charmant hotel in een zeer rustige landelijke omgeving, met zwembad. Voor het restaurant is er niet veel keuze, maar de gerechten en producten zijn van kwaliteit. Jammer dat de prijs een beetje hoog is om meer dagen door te brengen. De regio zou waarschijnlijk een langer verblijf vereisen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pigeonnier du Perron in Availles-en-Châtellerault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pigeonnier du Perron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.