Aubeterre-sur-Dronne

We hebben een aantal aanbieders voor Aubeterre-sur-Dronne voor je op een rij gezet:

Reviews over Aubeterre-sur-Dronne

prachtig, kindvriendelijk, relaxed park

s,
    12-8-2018

Mooi park met heel verschillende huisjes, heel relaxte sfeer, kinderen kunnen er zo rondlopen, verschillende rustige zwembadjes waaronder 1 peuterbadje, kleinschalig veel engelse mensen maar vriendelijke en nette, leuk kleuterspeeltuintje, tennisbanen, golfbaan, prachtig uitzicht over zonnebloemvelden, leuke meren in de buurt, supermarkt wel 20 minuten rijden, prachtig stadje aubeterre in de buurt, broodjes op het park te halen. Horeca kan nog verbeterd worden verder top vakantie verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet verder zoeken gewoon boeken

Familie Koldeweij,
    29-9-2014

Niet verder zoeken gewoon boeken

Chambre d'Hotes Gaillardon, een perfect bed and breakfast in Aubeterre, gerund door Nina en Hanjo, mensen met passie voor het werk dat ze doen. Aan alles is gedacht. Heerlijke bedden, zalig ontbijt, en de mogelijkheid om ook in de avond lekker te eten. De ligging van dit bed and breakfast is alsof je in een romantisch decor van een Franse film bent beland. Na de bezichtiging van het prachtige stadje en omgeving kun je heerlijk bijkomen in de sfeervolle tuin en genieten van de gastvrijheid die Hanjo en Nina bieden. In deze streek heerst een microklimaat waardoor het vaak heel fijn weer is en je buiten de maanden juli en augustus ook goed terecht kunt. Wij hebben dan ook voor oktober weer geboekt en kunnen niet wachten om weer te gaan.Je hoeft eigenlijk niet verder te zoeken, bij dit adres moet je gewoon boeken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische plek met een mooi uitzicht.

Yvonne, Hélène en Merlijn,
    3-8-2014

Eigenlijk is Gaillardon geen B en B, maar een prachtig appartement met de klasse van een hotelkamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Hanjo en Nina zijn vriendelijk, gastvrij en gezellig. Beslist een adres om te onthouden en vaker naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Heerlijk

joyce geerligs ,
    21-7-2014

Een heerlijke midweek gehad twee jaar geleden bij hanjo en nina. Lekker eten, heerlijk geslapen en wat een uitstekende service, recht uit het hart. We komen zeker terug! Rolf, Joyce en Tycho

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Lekker relax met toch veel activiteit

Esther Stam,
    8-9-2013

Longeveau bestaat al heel lang en richtte zich tot voor kort vooral op de Britten, die er dan ook veel zijn. Via via kwamen wij er terecht en dat beviel goed. Veel (sport) activiteiten als zwemmen, tennis en golf, ook in toernooivorm. De kleine kinderen (2 en 5) spelen in het zwembad of met hun (engelse) vriendjes. In de buurt een mooi dorp (Aubeterre) met zelfs een schitterend rivierstrand. Longeveau biedt tevens een bar als een soort gezamenlijke huiskamer alsmede broodservice en een prima restaurant. Aan te bevelen voor kinderen met jongere gezinnen die niet perse naar zee hoeven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Aubeterre-sur-Dronne scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews