Camping Municipal Combe à l' Eau

5.5Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Ars-en-Ré (Charente Maritime)

5.5Voldoende

• 9.3Eetgelegenheden
  • 4.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Municipal Combe à l' Eau

• 8Carien05-08-2019

Leuke camping met restaurant!

Leuke camping! Veel plekjes onder bomen. Het sanitair is wat verouderd maar werkt goed. Het meest enthousiast waren wij over het restaurant vooraan de camping. Goed en verantwoord eten. Lekkere wijn in prettige hoeveelheden. De camping is een mooi uitgangspunt voor fietstochten over het westelijk deel van dit eiland.

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    2Hugo12-08-2018

Met gierende banden na 1 dag vertrokken

Al was het de laatste camping van Frankrijk. Deze moet je mijden. Wat een armoede. Camping met nauwelijks schaduw. Camping leek wel bevolkt door veel mensen met een vaste caravan. Deze caravans hadden veelal kapotte ramen en achtergesteld onderhoud wat de uitstraling niet ten goede kwam. Tel daar een verouderd en stinkend sanitair erbij op en je hebt een camping waar ik niet wil staan. We zouden 5 dagen blijven maar zijn er na 1 vertrokken. Strand is inderdaad 5 minuten lopen maar wat je krijgt is een strand vol rotsen waar je niet kan zwemmen. Wat een verschrikking. Deze camping wordt een Huttopia maar de enige optie om hier nog wat van de maken is met de grond gelijkmaken en helemaal opnieuw beginnen.

• 2Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Fam Peelen07-10-2014

Heerlijke camping, veel Fransen, aan het strand

Camping Municipal de la Combe à l’Eau was de eenvoudigste maar tevens fijnste camping waarop we deze zomer verbleven. Een redelijk grote camping met veel sfeer, veel Fransen en andere nationaliteiten, weinig Nederlanders, eenvoudig maar altijd schoon sanitair en een tentenveldje op minder dan een minuut van het strand gelegen. 1 duin over en je staat op het rustige strand, waar ook goed gezwommen kan worden (alleen wel opletten voor het gesteente in het water). Kinderen hebben zich geweldig vermaakt in de golven, met het zoeken van stenen en schelpen en met het klimmen in bomen. Lekkere mosselen en friet gegeten op de camping en altijd mooi weer. Enige minpuntje was 1 of 2 avonden luide muziek van een ander vakantiepark. Verder een topper!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Reizigers-197602-09-2013

Direct aan het strand

Leuke municipal, direct aan het strand. Sanitair is gedateerd en niet erg schoon. Vooral 'hurktoiletten'. Maar ligging en sfeer compenseert een hoop. Overigens ook zeer betaalbaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden