Camping Camp du Soleil

10 reviews over Camping Camp du Soleil in het Nederlands

Doen! Maar wel een echte Franse camping

Monique
29-8-2019

Mooie camping. Ligt supercentraal op het noordelijk deel van Ile de Re. Het prachtige dorp Ars-en-Re op loopafstand, super U op 500m. Lopend naar de dijk/zee. Prachtig strand op 5km fietsen (rechts vd vuurtoren). Grote ruime plekken incl eigen picknickbank. Wel een Franse camping. Handjevol NL en Britten. De rest volledig Frans. Wij vonden dat prima. Mooi en fijn zwembad. Enige minpuntjes: de plekken zijn erg zanderig, veel stof. De kinderen/jongeren hangen en fietsen de hele dag rond op de camping. We hadden geboekt voor een week maar zijn heerlijk 10dg gebleven. Tip: huur fietsen bij Cycland in Ars bij de haven. Uitstekende fietsen en service. Restaurant ook prima maar in Ars meerdere goede restaurants.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek

Onno
16-8-2018

kleinschalig, gemoedelijk, rustig, leuk met jonge kinderen... Fijn zwembad en dichtbij Ars,

Gereisd Anders in augustus 2018

Super camping

Ward
9-7-2017

In het voorseizoen een rustige camping. Zeer handig is de mogelijkheid om fietsen bij je plekje te huren. Vlak bij het charmante plaatsje Ars-en-Re.

Heerlijke, gezellige camping

Ron
4-8-2015

Hele prettige week doorgebracht op deze camping. Jammer genoeg is het strand weliswaar zeer dichtbij, maar de zee onzwembaar door aangespoelde plantengroei. Het strandrestaurant maakt veel goed. De camping is rustig, goed georganiseerd en schoon. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Dit geldt ook voor het, op het campingterrein gelegen restaurant.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Lawaaiige camping

Janet
17-7-2015

Goede ligging op het mooie Île de Ré, fijn zwembad en prachtige bloemen, maar wat een overlast hebben wij 's nachts ervaren. Fransen die tot half 2 voor de tent blijven eten en drinken. En die om half 7 hardop tegen hun kind praten. Jammer ook dat de kampeerplekken een zandbak zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Mooi en centraal gelegen

A
19-6-2015

Camping dichtbij Ars en Re gelegen. Ruime plaatsen, mooi zwembad en schoon sanitair. Plekken in verschillende grootte en maten. Zon en schaduw plekken, dicht bij strand met goed restaurant bij strandopgang.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Centraal gelegen op eiland

A
16-5-2015

Op loopafstand van het dorp Ars en Re, supermarkt en het strand. Camping goed verzorgd, ruime plekken. Comfort met picknickset. Fiets verhuur mogelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping.

hieke
7-7-2014

Leuke gezellige, kleine camping. Wij waren er Juli/Augustus 2013. Het strand bij de camping is niet zoveel, een klein stukje met de auto naar het noorden (rechts van de vuurtoren) goede strand overgangen, of bij de brug waar je het eiland weer afrijd. Camping is op loop afstand van het gezellige dorpje Ars en Re, supermarkt ook op loopafstand. Sanitair was voldoende voor ons, goede douche en kinderbadje/douche. Zwembad ook goed onderhouden. Het eiland Ile de Ré is zeker een aanrader! een mooi eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Ile de Re, een stuk authentiek Frankrijk

Linda
14-1-2012

Prachtige camping, mooie omgeving. Typisch Frans, weinig Nederlanders. Mooi dorp met witte huisjes en groene luiken EN klaprozen in overvloed! Op fietsafstand van het strand. St Marin de Re is een aanrader.

Gemoedelijk

Familie van Golde
29-7-2011

Camp du Soleil is een verzorgde kleinschalige camping met zeer toegewijde medewerkers. Een echte familiecamping met een overzichtelijk zwembad, een kleine speeltuin en een jeu de boule baan. Geen animatie. Het strand en het gezellige dorp met zijn lokale markt liggen op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp du Soleil in Ars-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.