Camping Camp du Soleil

8.3Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, Ars-en-Ré (Charente Maritime)

8.3Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

215 reviews over Camping Camp du Soleil

• 8Monique29-08-2019

Doen! Maar wel een echte Franse camping

Mooie camping. Ligt supercentraal op het noordelijk deel van Ile de Re. Het prachtige dorp Ars-en-Re op loopafstand, super U op 500m. Lopend naar de dijk/zee. Prachtig strand op 5km fietsen (rechts vd vuurtoren). Grote ruime plekken incl eigen picknickbank. Wel een Franse camping. Handjevol NL en Britten. De rest volledig Frans. Wij vonden dat prima. Mooi en fijn zwembad. Enige minpuntjes: de plekken zijn erg zanderig, veel stof. De kinderen/jongeren hangen en fietsen de hele dag rond op de camping. We hadden geboekt voor een week maar zijn heerlijk 10dg gebleven. Tip: huur fietsen bij Cycland in Ars bij de haven. Uitstekende fietsen en service. Restaurant ook prima maar in Ars meerdere goede restaurants.

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2018
    8Onno16-08-2018

Prima plek

kleinschalig, gemoedelijk, rustig, leuk met jonge kinderen... Fijn zwembad en dichtbij Ars,

Anders

• 2017
    8Ward09-07-2017

Super camping

In het voorseizoen een rustige camping. Zeer handig is de mogelijkheid om fietsen bij je plekje te huren. Vlak bij het charmante plaatsje Ars-en-Re.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Ron04-08-2015

Heerlijke, gezellige camping

Hele prettige week doorgebracht op deze camping. Jammer genoeg is het strand weliswaar zeer dichtbij, maar de zee onzwembaar door aangespoelde plantengroei. Het strandrestaurant maakt veel goed. De camping is rustig, goed georganiseerd en schoon. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Dit geldt ook voor het, op het campingterrein gelegen restaurant.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 5Janet 17-07-2015

Lawaaiige camping

Goede ligging op het mooie Île de Ré, fijn zwembad en prachtige bloemen, maar wat een overlast hebben wij 's nachts ervaren. Fransen die tot half 2 voor de tent blijven eten en drinken. En die om half 7 hardop tegen hun kind praten. Jammer ook dat de kampeerplekken een zandbak zijn.

Met oudere kinderen

• 8A19-06-2015

Mooi en centraal gelegen

Camping dichtbij Ars en Re gelegen. Ruime plaatsen, mooi zwembad en schoon sanitair. Plekken in verschillende grootte en maten. Zon en schaduw plekken, dicht bij strand met goed restaurant bij strandopgang.

• 9Staat v/h sanitair

• 8A16-05-2015

Centraal gelegen op eiland

Op loopafstand van het dorp Ars en Re, supermarkt en het strand. Camping goed verzorgd, ruime plekken. Comfort met picknickset. Fiets verhuur mogelijk.

• 8hieke07-07-2014

Leuke camping.

Leuke gezellige, kleine camping. Wij waren er Juli/Augustus 2013. Het strand bij de camping is niet zoveel, een klein stukje met de auto naar het noorden (rechts van de vuurtoren) goede strand overgangen, of bij de brug waar je het eiland weer afrijd. Camping is op loop afstand van het gezellige dorpje Ars en Re, supermarkt ook op loopafstand. Sanitair was voldoende voor ons, goede douche en kinderbadje/douche. Zwembad ook goed onderhouden. Het eiland Ile de Ré is zeker een aanrader! een mooi eiland!

• 0Linda14-01-2012

Ile de Re, een stuk authentiek Frankrijk

Prachtige camping, mooie omgeving. Typisch Frans, weinig Nederlanders. Mooi dorp met witte huisjes en groene luiken EN klaprozen in overvloed! Op fietsafstand van het strand. St Marin de Re is een aanrader.

• 9Familie van Golde29-07-2011

Gemoedelijk

Camp du Soleil is een verzorgde kleinschalige camping met zeer toegewijde medewerkers. Een echte familiecamping met een overzichtelijk zwembad, een kleine speeltuin en een jeu de boule baan. Geen animatie. Het strand en het gezellige dorp met zijn lokale markt liggen op loopafstand.

3 tips over Camping Camp du Soleil

• hieke, 07-07-2014

Saint-Martin-de-Ré is een aanrader!

• A, 16-05-2015

Huur fietsen. Via camping of in het dorp.

• A, 19-06-2015

Goed eten bij strandtent. Huur fietsen!!

0 vragen over Camping Camp du Soleil

• SchaduwplaatsenAanwezig