Vakantiepark Le Hameau de la Couture

FrankrijkPoitou CharentesArgenton-l'Eglise (Deux Sevres)
7GoedScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Le Hameau de la Couture

• 7tatjana09-08-2009

magerkes

na een lange rit te vroeg aangekomen. we mochten wat vroeger binnen wat een leuk begin was. Proper appartement, maar klein. Touroperator had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed. Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen. Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig) Maar met een groter gezin eigen potten meenemen. We zaten jammer genoeg op het eerste verdiep, hadden geen terrasmeubelen, dus verplicht om binnen te zitten met mooi weer. Animatie was ook niet voorzien, en om te zwemmen was het toch enkele 20km rijden.. Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

• 7tatjana09-08-2009

magerkes

na een lange rit te vroeg aangekomen. we mochten wat vroeger binnen wat een leuk begin was. Proper appartement, maar klein. Neckermann had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed. Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen. Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig) Maar met een groter gezin eigen potten meenemen. We zaten jammer genoeg op het eerste verdiep, hadden geen terrasmeubelen, dus verplicht om binnen te zitten met mooi weer. Animatie was ook niet voorzien, en om te zwemmen was het toch enkele 20km rijden.. Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

• 4Activiteiten
  • 7Koen Van Hulle21-07-2009

Nog wat werk aan...

Het hotel/verblijf is pas open en dat zal er voor een deel wat mee te maken hebben. Om het te kaderen ons verblijf was voor het eerst verhuurd. Van de 81 appartementen waren slechts 2 appartementen verhuurd.

De appartementen zijn proper en verzorgd, maar de inrichting is karig. 2 extra kastjes hadden wonderen kunnen verrichten. Ook de kookaccomodatie is karig. Voor elke persoon 1 item: dus 4 borden, 2 grote koppen, 2 kleine kopjes, 4 glazen, 2 kleine kookpotten en een pannetje, 4 vorken ... Voor wie hier voor een ouder gezin zelf wil koken, brengt best zijn eigen potten mee.

Op het moment van ons verblijf was het zwembad nog niet in gebruik. Maar op een 10 tal kilometer in Argenton-le-vallee is een groot buiten zwembad.

Het hotel is ideaal gelegen voor een bezoek aan de Anjou-streek, Futusoscope en Puy du Fou liggen op een klein uurtje rijden van dit hotel en er is voldoende te bekijken in de buurt.

Ik zou dit hotel afraden voor gezinnen met oudere kinderen.

• 5Activiteiten

Vakantiepark Le Hameau de la Couture info