Vakantiepark Le Hameau de la Couture

7Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, Argenton-l'Eglise (Deux Sevres)

Op vakantie geweest naar Le Hameau de la Couture?

7Goed

• 6Onderkomen
  • 4.5Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Le Hameau de la Couture

• 7tatjana09-08-2009

magerkes

na een lange rit te vroeg aangekomen. we mochten wat vroeger binnen wat een leuk begin was. Proper appartement, maar klein. Touroperator had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed. Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen. Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig) Maar met een groter gezin eigen potten meenemen. We zaten jammer genoeg op het eerste verdiep, hadden geen terrasmeubelen, dus verplicht om binnen te zitten met mooi weer. Animatie was ook niet voorzien, en om te zwemmen was het toch enkele 20km rijden.. Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7tatjana09-08-2009

magerkes

na een lange rit te vroeg aangekomen. we mochten wat vroeger binnen wat een leuk begin was. Proper appartement, maar klein. Neckermann had me verteld dat er 2 slaapkamers waren, 1 met dubbel bed, en 1 met 2 enkele bedjes, maar bij aankomst was er maar 1 slaapkamer met dubbel bed, en in de living zetel/bed. Dus dochterlief mocht alleen in het groot bed slapen. Keuken klein, maar wel alles voorzien (waterkoker niet aanwezig) Maar met een groter gezin eigen potten meenemen. We zaten jammer genoeg op het eerste verdiep, hadden geen terrasmeubelen, dus verplicht om binnen te zitten met mooi weer. Animatie was ook niet voorzien, en om te zwemmen was het toch enkele 20km rijden.. Een rustig vakantie gehad, maar zeker niet voor een 2de keer.

• 6Onderkomen
      • 4Activiteiten