Camping A La Corniche

12 reviews over Camping A La Corniche in het Nederlands

Heerlijk voor strandvakantie

Feiko en Marjo Jilderda
6-8-2009

Camping "Les Chirats heeft een mooie ligging aan de Atlantische Oceaan. Je loopt zo van de camping af het zandstrand met wat steentjes en schelpen op. Wil je een mooier zandstrand met boulevard etc. dan is een fietstochtje naar Chatellion aan te bevelen (4 km). Bezienswaardigheden: La Rochelle (Zeeaquarium, haven), Rochefort, Ile de Ré en Ile d'Oleron. De plaatsen variëren in grootte, maar zijn meest erg ruim. Het sanitair is van prima kwaliteit en wordt goed onderhouden en goed schoongehouden. Warm water is op geen enkel tijdstip van de dag een probleem. We hadden één maal en stroomstoring, die was binnen 5 minuten verholpen. Een actieve en vriendelijke beheerder met dito personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

is niets

fam Van Berne
29-7-2009

waren op zoek naar camping aan de kust. de andere waren vol. Een nacht geweest. Duur en verder niets goed aan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A La Corniche in Angoulins (Charente-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A La Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.