Camping A La Corniche

3 reviews over Camping A La Corniche in het Nederlands

Drama

Karel
20-8-2016

Ik weet niet hoe men positief kan zijn over deze camping. De zee ligt inderdaad dichtbij, maar het strand is ieniemienie klein. De plekken zijn ruim, maar het sanitair is echt dramatisch slecht. WC deur die niet op slot kan, wc pot staat los, geen wc brillen, kortom, je gaat met grote tegenzin naar het toilet. Het restaurant rekent prijzen alsof je in hartje Parijs zit. Wat een hel !!

Gereisd Met partner in augustus 2016

niet voor herhaling vatbaar

Ronny
23-7-2015

ruime camping, met ruime staanplaatsen,alsook beschut ( niet ideaal voor sateliet op de camper of caravan) sanitair is dringend aan vervanging toe, wc potten staan los, deuren van de douche kunnen niet gelsoten worden, wel is het personneel heel vriendelijk en behulpzaam s'nachts is er geen controle, wat uit maakt dat jongeren nog tot een stuk in de nacht kabaal maken. ik heb foto's van het sanitair al gepost op zoover

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooie staanplaatsen

Stroobants
20-7-2015

Vriendelijk personeel. Goede staanplaatsen. Maar de sanitaire ruimtes zijn aan renovatie toe.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A La Corniche in Angoulins (Charente-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A La Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.