Camping A La Corniche

12 reviews over Camping A La Corniche in het Nederlands

Drama

Karel
20-8-2016

Ik weet niet hoe men positief kan zijn over deze camping. De zee ligt inderdaad dichtbij, maar het strand is ieniemienie klein. De plekken zijn ruim, maar het sanitair is echt dramatisch slecht. WC deur die niet op slot kan, wc pot staat los, geen wc brillen, kortom, je gaat met grote tegenzin naar het toilet. Het restaurant rekent prijzen alsof je in hartje Parijs zit. Wat een hel !!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Overwegend Franse camping

Johan
16-8-2016

Als je op Les Chirats staat sta je aan de kant van de kampeerders. Aan de overkant van de weg zijn overwegend vakantiehuisjes met enkele trekkersplekken. Afgescheiden plekjes die vaak de nodige schaduw geven. Overwegend Fransen op deze camping. Camping vriest geen koelelementen in voor de terugreis, dat zijn minpunten. ' s avonds hoor je wel de animatie van het restaurant, maar het geluidsniveau is beperkt; onze kids sliepen er niet minder om!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

prima camping

yvonne
6-8-2016

prima camping en nette sanitair. bij de dames geen deurproblemen. elke avond animatie met muziek welke om half 12 stopte.voor de kinderen smorgens en smiddags animatie. leuke zwembad goede uitval camping naar de eilanden van aix, de re,madame of olderon. la rochelle is een leuke stad met interessante musea.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor herhaling vatbaar

Ronny
23-7-2015

ruime camping, met ruime staanplaatsen,alsook beschut ( niet ideaal voor sateliet op de camper of caravan) sanitair is dringend aan vervanging toe, wc potten staan los, deuren van de douche kunnen niet gelsoten worden, wel is het personneel heel vriendelijk en behulpzaam s'nachts is er geen controle, wat uit maakt dat jongeren nog tot een stuk in de nacht kabaal maken. ik heb foto's van het sanitair al gepost op zoover

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooie staanplaatsen

Stroobants
20-7-2015

Vriendelijk personeel. Goede staanplaatsen. Maar de sanitaire ruimtes zijn aan renovatie toe.

geweldig elk jaar weer

petit jean
2-5-2014

wandelen fietsen zwemmen zeilen vissen

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Leuke camping

Danique
17-8-2013

Leuke plek op korte loopafstand van het strand (5 min). Met eb en vloed had je grote verschillen zodat je veel beestjes kon zoeken bij eb. Personeel is gastvriendelijk. Het sanitair was niet super vies maar ook niet uitnodigend. Er zaten geen wc brillen op de potten en als er iemand achter je aan het douchen was kreeg je natte voeten. Zwembad was niet groot maar goed genoeg. Een groot nadeel was dat er best veel auto's reden en mijn dochtertje heel makkelijk de weg op kon

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

perfect

jan schipstra
29-5-2013

geweldige ambiance voor natuur zee strand en wijn

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

heel mooi maar niet voor herhaling vatbaar

mensink
9-6-2010

het is een echte franse camping met af en toe een paar nederlanders niks mis mee dus. wij als echte strandliefhebbers zijn toch eerder vertrokken van de camping dan gepland om de reden dat je alleen smorgens heel vroeg of savonds heel laat kunt zwemmen door eb en vloed smiddags heb je alleen maar rotsen en als je gaat zwemmen is het nog oppassen anders heb je je voeten en je benen open.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoud is het kenmerk van het ware

schip
17-5-2010

erg veelzijdig voor herhaling

zwemdad leuke bar vissen zwemmen in zee wandelen en eindeloos fietsen

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A La Corniche in Angoulins (Charente-Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A La Corniche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.