Géén boekingskosten

Hotel Le Relais du Lyon d'Or

FrankrijkPoitou CharentesAngles-sur-l'Anglin

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Relais du Lyon d'Or voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 4 reviews

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Rolstoel toegankelijk

4 Reviews over Le Relais du Lyon d'Or

• 10peschet17-09-2012

à découvrir absolument

l'accueil très sympa par les propriétaires eux-mêmes, la chambre confortable et très propre, le dîner en terrasse succulent et la carte des vins très fournie: Parfait!

• 8gerrie en andre13-09-2009

sfeervol, beetje engels, ook gasten

Dit hotel is gelegen in een heel mooi plaatsje met een gezellig pleintje, leuk terras. Wij hadden een van de goedkopere kamers aan de achterkant, viel wat tegen, weinig kastruimte, kleding moest hoofdzakelijk in de koffer blijven. Wij logeerden een hele week en na een vraag kregen we een grotere kamer. Veel gasten voor een nacht op doorreis. Lekker eten maar bijna elke dag broodjes bij het diner is niet spannend. Hadden wat meer betrokkenheid verwacht, vriendelijk personeel

• 9Hans en Theo04-06-2008

Hotel is ingesteld op gasten met kort durend verblijf (slapen na het - voortreffelijk - diner b.v.) maar omdat wij een week bleven kregen wij als heel aardig gebaar een van de 2 suites aangeboden; dat was uiteraard perfect, maar daardoor kan ik de 'gewone' kamers niet beoordelen..

• 8Carla Appels en Sjef Goossens10-08-2004

in 2001 en 2003 hebben wij het mooiste dorpje in frankrijk, angles sur anglin, bezocht en telkens overnacht bij le relais du lyon d or. een charme hotel met mooie kamers, fantastische ligging, vlak bij het kleine centrum van angles. S avonds aanschuiven aan diner is een tractatie. Mogelijk niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Er heerst een rustige, informele sfeer die een ieder op zijn gemak zal stellen. Kortom, mogelijk geen 10, maar zeker richting een 9!

Hotel Le Relais du Lyon d'Or info

• AirconditioningNiet beschikbaar