Camping Le Courte Vallée ***

Review geschreven door Jack

Little Britain

Jack
8-6-2016

Camping de Courte Vallée in Airvault is een voornamelijk Britse camping die, ondanks dat de naam anders doet suggereren, ook in Britse handen is. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. De camping is niet goedkoop, 20 euro voor 1 nacht met twee personen( dat was met korting in laagseizoen, in het hoogseizoen was het tarief voor 2 personen 30 euro per nacht incl. stroom). Wel hele grote plaatsen, bijna twee maal zo groot als normaal. Zoals gezegd, alles Britten op de camping maar dat is niet vervelend. Over het algemeen buitengewoon vriendelijke mensen waarmee je snel een gesprek aanknoopt. Het sanitairgebouw kan wel even een opfrisbeurtje gebruiken, problemen met de brillen, niet echt schoon en erg donker. Verder was het zwembad kapot, niet echt vervelend voor mij maar je betaalt er toch voor. Verder vond ik de muziek in het sanitairgebouw erg storend. De plek waar de vuilnis verzameld wordt mag ook wel een opknapbeurtje krijgen. Nu is het verdeeld over twee plekken, niet handig. Verder heeft het hier en daar een wat rommelig karakter, meer Frans dan Brits en voor dat geld mag je toch wel wat verwachten.