Camping Le Courte Vallée ***

Review geschreven door kenneth

Gezellige mooie camping

kenneth
4-8-2014

Helaas hebben we deze camping alleen maar gebruikt voor twee overnachtingen, want hij verdiende meer. De eigenaar is super vriendelijk, de camping is heerlijk groen met niet al te veel schaduw maar wel veel bloemen en planten.

Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt dus daar hebben we ook geen oordeel over. Het zag er wel keurig uit.

Het sanitair is voldoende, je hebt muziek tijdens het douchen en samen met de fijne douchestraal maakt dat het moeilijk om terug naar de tent te gaan.

Papier is op de w.c. te vinden, helaas geen zeep bij de wasbak. Maar dat is ook gelijk eigenlijk het enige minpunt van de hele camping. Vandaar ook helaas in het begin van de recensie. Onze vakantieplannen waren anders, want we waren graag gebleven!