Camping Le Val d'Authie

37 reviews over Camping Le Val d'Authie in het Nederlands

Prima camping voor doorreis

William
3-8-2018

Mooie grote kampeerplaatsen, aardige medewerkers doen erg hun best. Veel vaste gasten (stacaravans). 'S-avonds wel wat onrustig door jeugd. Eigenaar is daar wel alert op. Je zit ongeveer 15 kilometer van het strand (Quend) en baai van de Somme. Voor fietsen met kinderen iets minder geschikt. De camping ligt wel centraal ten opzichte van Boulogne, Amiens, omgeving Somme (45 minute of minder).

Heerlijk rustig en schoon

Vd Ham
11-5-2018

Zeer nette goed onderhouden en schone camping. Rustig en overzichtelijk. Weinig Nederlanders, heerlijk!

Rustig gelegen camping

ndep
8-11-2017

vriendelijk onthaal, grote standplaatsen en proper sanitair. Gezellig restaurant en goede prijs kwaliteit. Goede uitvalsbasis om streek te verkennen.

fantastisch familieweekend

fam. Avet België
7-11-2017

We verbleven in een huur accommodatie met kinders en kleinkinders. Mooie accommodatie, alles voorzien en ruim. Zeer proper en verzorgd. Vriendelijk personeel. Min punt, te warm om te slapen. De camping en de bijhorende faciliteiten (speelplein, sportveld, zwembad ....) heel kindvriendelijk.

Gezellige familiecamping!

Fam.Mathijssen
29-6-2017

Deze camping is zeer verzorgd met een zeer gemotiveerde familie als eigenaar.De motivatie van het team zorgt voor een schoon en hygiënisch geheel met een fraai aangelegd parkachtig uitstraling.De tuinman is iedere dag ijverig bezig om de bloemen en grasvelden te verzorgen.De eigenaresse wist nog dat we 10 jaar geleden de camping hadden bezocht en mee hadden gedaan aan de karaoke avond.

Mooie, goed onderhouden camping

JHteB
7-6-2017

Ligt iets excentrisch van fietsroutes, maar dat hoeft geen probleem te zijn, want gebied is richting de baai van de Somme vrijwel helemaal vlak.

Rustig verblijf

Alex
7-9-2015

Mooi onderhouden camping. Kinderanimatie maar enkel in het Frans.

Nog druk bezocht eind augustus, op bepaald moment volzet.

Mooi overdekt zwembad.

Fietsen in omgeving maar bepaalde trajecten in licht heuvelig parcours.

In het dorp zelf is niets te beleven. Nabije stad is Rue.

We komen hier terug.

jo lahay
6-8-2015

De camping is ons goed bevallen. We waren hier 3 dagen op doorreis naar huis. We komen in september terug. Mooie fietsroute's.

Deze camping niet

Ten Napel
19-5-2015

Te weinig plaats voor kampeerder met caravan. Veel vaste plekken met mobilehome, te weinig sanitair

prima camping

Hans
29-7-2014

Vriendelijke ontvangst, mooie rustige plek met mooie groene aanplanting, goed en schoon sanitair, snel internet en je kunt er prima fietsen in de omgeving. Strand ook per fiets prima bereikbaar (ongeveer 10 km).

Bij goed weer hoef je er niet voor naar de overvolle cote d'azur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val d'Authie in Villers-sur-Authie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val d'Authie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.