Camping Le Val d'Authie

8,3

35 reviews over Camping Le Val d'Authie in het Nederlands

Rustig gelegen camping

ndep, 8-11-2017

vriendelijk onthaal, grote standplaatsen en proper sanitair. Gezellig restaurant en goede prijs kwaliteit. Goede uitvalsbasis om streek te verkennen.

fantastisch familieweekend

fam. Avet België, 7-11-2017

We verbleven in een huur accommodatie met kinders en kleinkinders. Mooie accommodatie, alles voorzien en ruim. Zeer proper en verzorgd. Vriendelijk personeel. Min punt, te warm om te slapen. De camping en de bijhorende faciliteiten (speelplein, sportveld, zwembad ....) heel kindvriendelijk.

Gezellige familiecamping!

Fam.Mathijssen, 29-6-2017

Deze camping is zeer verzorgd met een zeer gemotiveerde familie als eigenaar.De motivatie van het team zorgt voor een schoon en hygiënisch geheel met een fraai aangelegd parkachtig uitstraling.De tuinman is iedere dag ijverig bezig om de bloemen en grasvelden te verzorgen.De eigenaresse wist nog dat we 10 jaar geleden de camping hadden bezocht en mee hadden gedaan aan de karaoke avond.

Mooie, goed onderhouden camping

JHteB, 7-6-2017

Ligt iets excentrisch van fietsroutes, maar dat hoeft geen probleem te zijn, want gebied is richting de baai van de Somme vrijwel helemaal vlak.

Rustig verblijf

Alex, 7-9-2015

Mooi onderhouden camping. Kinderanimatie maar enkel in het Frans.

Nog druk bezocht eind augustus, op bepaald moment volzet.

Mooi overdekt zwembad.

Fietsen in omgeving maar bepaalde trajecten in licht heuvelig parcours.

In het dorp zelf is niets te beleven. Nabije stad is Rue.

We komen hier terug.

jo lahay, 6-8-2015

De camping is ons goed bevallen. We waren hier 3 dagen op doorreis naar huis. We komen in september terug. Mooie fietsroute's.

Deze camping niet

Ten Napel, 19-5-2015

Te weinig plaats voor kampeerder met caravan. Veel vaste plekken met mobilehome, te weinig sanitair

prima camping

Hans, 29-7-2014

Vriendelijke ontvangst, mooie rustige plek met mooie groene aanplanting, goed en schoon sanitair, snel internet en je kunt er prima fietsen in de omgeving. Strand ook per fiets prima bereikbaar (ongeveer 10 km).

Bij goed weer hoef je er niet voor naar de overvolle cote d'azur.

Mooie Camping in een prachtige streek .

ruud_11, 5-7-2014

Deze mooi aangelegde camping ligt in een onverwacht mooi gebied,

vlakbij de Baie de Somme.

Wij stonden aan de achterzijde van de camping met een vrij uitzicht over de (mais) velden. Het personeel is zonder uitzondering heel vriendelijk en erg behulpzaam. Het sanitair is uitgebreid en wordt heel goed onderhouden.

Wij hebben het er erg naar onze zin gehad!

Nooit meer!!

Fam. Terwindt, 18-6-2014

Deze camping is voor de vaste gasten leuk, maar als je als gewone campinggast komt, heb je een kleine plek.

Wij stonden op een plek achteraf, lekker rustig dachten we, maar er stonden op het veldje achter ons (officieel een fietsparcours) een flinke groep Engelsen die asociaal veel herrie maakten. De campingbeheerder was in haar nopjes met de inkomsten van die groep en het boeide haar niet dat onze vakantie verpest was.

De douches zijn schoon, maar je moet continue een knop ingedrukt houden. De temperatuur is niet te regelen. Tanden poetsen ook lastig, omdat de waterstraal na 2 seconden op houdt.

De omgeving is niet spectaculair, maar dat moet je ook niet zoeken in Noord-Frankrijk.

Ontvangst was vriendelijk, het winkeltje piepklein, maar heerlijk brood om te bestellen.

Het zwembad wordt bezet door vaste gasten. Niet prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val d'Authie in Villers-sur-Authie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val d'Authie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val d'Authie scoort een 8.28 uit 10 op basis van 51 reviews.