Tijdelijk €25 aanbetaling

Capfun Le Val d'Authie

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Le Val d'Authie voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 56 reviews

6.8VoldoendeScore uit 56 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Capfun Le Val d'Authie

• 7FamH03-08-2022

Prima camping

Prima camping met voldoende faciliteiten. Zwembaden voor jonge kinderen (tot +/- 10 jaar) prima te doen. Niet veel Nederlands (wat wij zeker als voordeel ervaren). Huisjes waren erg netjes, maar wel dicht op elkaar, maar dat is Capfun;) Nadeel is inderdaad dat er weinig in de omgeving te doen is. Boodschappen en wat shoppen werd door ons gedaan in Rang-du-Fliers op ong 20 minuten rijden. Dit is nabij Berck sur Mer waar een mooi strand en boulevard is. Tevens is het strand van Quend de moeite waard. Tip: van 22 voor tot 2u na laagwater kun je prachtig zeehonden spotten bij het strand van de vuurtoren in Berck su Mer.

• 8Maarten01-08-2022

Heel fijn

In tegenstelling tot wat we hier lezen hadden wij (mijn dochter en ik) een heel leuke week op de camping. De zwembaden en glijbanen zijn prima in orde (zou echt niet weten wat daar nog aan kan verbeteren). Het restaurant is naar campingstandaard best ok (wel wat traag). Voor een 10 jarige is er ook voldoende te doen: tafeltennistornooi, tennis, voetbaltornooi... enz. De animatie is wel volledig in t Frans (je bent nu eenmaal in Frankrijk). Het enig minpunt is misschien het dorpje of de streek waar niet veel te beleven valt maar dat kan je compenseren met een uitstapje naar de mooie kust. Het huisje was trouwens in een perfecte staat. Kortom: wij zouden teruggaan voor een weekje.

• 5JH21-07-2022

Geen aanrader

We zijn een gezin met 4 kinderen (6 tm 11 jaar). De stacaravan is prima en we hebben een leuk extra “heksenhuisje” met 2 slaapplekken. Het zwembad met glijbanen is okay. Niet top. Dat jongens en mannen alleen maar van die lelijke strakke zwembroekjes aan mogen (en geen shorts), snap ik niks van en vind ik echt een nadeel. Het zou handig zijn als ze op de camping dat soort broekjes zouden verkopen, maar dat is helaas niet het geval. Je wordt verwezen naar Carrefour in de buurt, maar daar zijn ze ook niet… De animatie is echt ondermaats. Naast het saaie programma, spreekt niemand Engels (laat staan Nederlands). Nederlandse kinderen hebben dus echt niks aan de “animatie”. Het restaurantje (mag die naam eigenlijk niet hebben) is echt verschrikkelijk. Ze kijken niet naar je om, er is geen kundige bediening en is er weinig te kiezen. Het positieve van deze plek is de afstand vanaf Nederland en de prijs. Maar daarmee is alles wel gezegd….

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7William03-08-2018

Prima camping voor doorreis

Mooie grote kampeerplaatsen, aardige medewerkers doen erg hun best. Veel vaste gasten (stacaravans). 'S-avonds wel wat onrustig door jeugd. Eigenaar is daar wel alert op. Je zit ongeveer 15 kilometer van het strand (Quend) en baai van de Somme. Voor fietsen met kinderen iets minder geschikt. De camping ligt wel centraal ten opzichte van Boulogne, Amiens, omgeving Somme (45 minute of minder).

• 6Eetgelegenheden
  • 8Vd Ham11-05-2018

Heerlijk rustig en schoon

Zeer nette goed onderhouden en schone camping. Rustig en overzichtelijk. Weinig Nederlanders, heerlijk!

• 10Alain et Sylvie17-11-2017

Super camping

Mon mari et moi avons passé une semaine en avril dans un cottage. A notre arrivée, l'accueil et la propreté étaient impeccable! Lors de notre séjour nous avons profité de la piscine chauffée et couverte mais aussi de la séance de sauna, hammam et jacuzzi, c'était très agréable. Le camping se situe à 15 min de voiture de tous les sites touristiques que nous voulions visiter en Baie de Somme. La veille de notre départ nous avons dîner au restaurant du camping, le service et la qualité des plats nous ont fait regretter de ne pas y avoir mangé plus tôt!!! Nous y retournerons, c'est sûr!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Gillain Pierre12-11-2017

Camping très agréable, bel environnement.

Ce camping calme est très bien géré par un personnel très compétent et serviable. Le cadre est superbe et le camping est très bien équipé, piscine, jeux pour enfants , plaine de sports et château gonflable en saison, salle de spectacle (en saison), un paradis pour les enfants(et pour les grands). Le resto est très sympa et les prix corrects. Tous les ans des améliorations sont apportées. Nous y avons séjourné a de nombreuses reprises et toujours avec grand plaisir, même si la météo n 'est pas toujours de la partie.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Pitchoun11-11-2017

Super camping familial

De l’accueil aux services en passant par le restaurant, nous avons passés nos vacances d’ete Avec nos petites filles. Elles ne veulent plus aller ailleurs tout comme nous ! Et très bonne situation pour visiter la baie de somme. L’hébergement Riviera d’une propreté incomparable et très fonctionnel

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8ndep08-11-2017

Rustig gelegen camping

vriendelijk onthaal, grote standplaatsen en proper sanitair. Gezellig restaurant en goede prijs kwaliteit. Goede uitvalsbasis om streek te verkennen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9fam. Avet België07-11-2017

fantastisch familieweekend

We verbleven in een huur accommodatie met kinders en kleinkinders. Mooie accommodatie, alles voorzien en ruim. Zeer proper en verzorgd. Vriendelijk personeel. Min punt, te warm om te slapen. De camping en de bijhorende faciliteiten (speelplein, sportveld, zwembad ....) heel kindvriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar