Kleine hotelsWeer vandaag13°3°

21 reviews over Hotel La Tour du Roy in het Nederlands

Voorlopig niet meer

eva,
5-10-2017

Het dorp is treurig, maar heeft wel een uitstekende bakker, een aanrader in plaats van het dure hotelontbijt. De troosteloze indruk werd versterkt doordat er allerlei straten open lagen toen wij kwamen. Er is avonds niets te doen, ook in hartje zomer heerst volop donkerte. Het hotel zelf is ouderwets, met eiken meubelen, zo'n luchtje van vroeger en een oude dame die je inschrijft. Dat is iets waar ik op zichzelf veel van houd. Eigenlijk kwamen we daar op af: een kasteelachtige ambiance. Maar er klopt iets niet. Er is teveel pretentie die niet wordt waargemaakt. Goudgeverfde kranen in het bad e.d. terwijl de bedden klein zijn en kraken. Het eten is goed maar het is te duur en de bejegening niet echt vlot of vriendelijk . De kamers waren niet schoon. Ik vond behalve dik stof, een buisje medicijnen achter het nachtkastje. Sorry..

Gereisd met partner in augustus 2017

vergane glorie

John
4-9-2016

Klein kasteeltje met antieke inrichting. Wel een leuke plek. Allemaal een beetje sleets en klein. diner was goed maar wel beperkte keuze. Duurde wel heel lang. 2-2,5 uur voor vier, vijf gangen.. Ontbijt beperkt. Vriendelijk personeel.

Voor uitstap moet je naar of Rheims of Laon met WOI rondrit. Verder saaie wat arme streek.

Kamer krap, laag erg minimaal. Redelijk schoon. douchen eigenlijk niet mogelijk in een bad

Gereisd met partner in september 2016

Leuk 3* hotel

Jorissen
26-10-2009

wij verbleven hier gedurende 2n/3d met een groepje van +/-10p. De kamers zijn ruim en proper. De inrichting is ouderwets en kasteel-achtig, hier ben je voor of niet natuurlijk. Ontbijt is niet uitgebreid maar wat er is, is lekker; stokbrood, croissants (op zondag ook nog chocokoeken en cake), jam, honing, fruitsla, yoghurt, koffie, vers fruitsap, warme choco,... Voor kaas/ham/eitjes/ontbijtgranen kon je supplement betalen. Diner is zéér lekker! Wij hadden 1n half pension en 1n kreeftmenu en beide maaltijden zijn super! Service is op zich Frans, maar valt verder niks op aan te merken. Alleen de ligging is wat minder. Vervins stelt niks voor, 'centre ville' is niet bestaand... Grotere stad zoals bv. Reims ligt op 1.5u rijden, doorheen het platteland.

Wij genoten er in ieder geval van een leuk weekend, in de zomer zijn er ook mogelijkheden in de buurt tot mooie wandelingen. Als het regent is dat natuurlijk wat moeilijker... Maw: zeker een aanrader om de streek per auto te verkennen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Toestanden

Marc
6-8-2009

Een 'gastronomisch' arrangement geboekt in dit "kasteel"-hotel. Bij aankomst was er fantastisch nieuws: we kregen, door de flauwe bezetting dat weekend, een upgrading van kamer!!! Deze kamer had echter meer weg van een mansarde: aan één kant kon je niet rechtopstaan; er kwam weinig licht binnen; het toilet was een klein donker hokje. Er was wel een jaccuzi maar de kans dat je de badkamer kon bereiken zonder het hoofd tegen één of andere dwarsbalk te hebben gestoten was bijzonder klein. Het geronk van het afzuigsysteem van de keuken maakte het compleet. Na protest kregen we een andere kamer. Het veelbelovende avondmaal (75 euro zonder wijn) was op zijn minst ook een tegenvaller: op het eerste voorgerecht was er nog een mini-kreeftje (6 cm) terug te vinden; bij het tweede voorgerecht beperkte het kreeft-aandeel zich tot de saus; het hoofdgerecht was rijst met wat tomaat geflankeerd door drie stukjes goed gezouten vis, waarvan, je gelooft het nooit (!!), één half stukje kreeft (4 cm).

Gereisd met partner in augustus 2009

Bijzonder en authentiek Chateau

Tjabel en Annek
22-3-2009

Wij hebben twee nachten (19-20 maart) in dit hotel geslapen en zijn erg tevreden. Weliswaar ontvangst op z'n "Frans" (nochalant), maar diner was echt bijzonder. Het predikaat "diner prestige" waardig.Kamer echt apart met leuke details, zoals badkamer. Ontbijt was wel wat simpel en sober.

Mooie auto-tocht in de omgeving gemaakt. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2009

Bijzondere ervaring in authentiek chateau

Tjabel en Anneke
22-3-2009

De vaak negatieve beoordelingen (op deze site), maakten ons wat huiverig. Maar wij zijn zeer tevreden! Natuurlijk de ontvangst is "Frans"d.w.z. wat nochalant. Maar de kamer was echt bijzonder met authentieke details , zoals de badkamer, die ons deed vragen naar de fabrikant (blijkt in Lille te zitten). Diner was de vermelding "cuisine prestige" zeker waardig! Erg lekker. Ontbijt is wat sober.

Wij verbleven twee nachten en hebben een prachtige auto-tocht in de streek gemaakt. Kortom erg tevreden!

Gereisd met partner in maart 2008

Puur genieten!!!!!!!!!!!!!

sandra
2-2-2009

Na al dat negatief gedoe te lezen, had ik schrik te vertrekken!Ik had dit cadeau gedaan aan mijn echtgenoot voor zijn nieuwjaar.

Maar het was super, puur genieten!

Het gastronomisch arrangement menu homard is top gewoon, zeker een ster waard, super bediening aan tafel, bij alles woordje uitleg, super wijnkaart en champagnekaart.

romantische kamers met luxe badkamer, en lekker warm overal in kasteeltje!

We hebben nog nooit zo genoten!

En zker niet duur, zoals vele zeggen!

Ik betaalde €132 pp voor menu homard en ontbijt+€91 champagne en water!Dat is zeker niet veel!

KWALITEIT moet betaald worden!

Alles was super vers van kreeft, foie gras, soufles van kreeft tot uitgebreide vers gebakken chocolade gebak!

Ontbijt hetzelde!

Zeer vriendelijk personeel.

Zeker als romantisch uitje te doen met zijn twee, niet met kindjes.

Maar niet te min denk dat kindjes er warm onthaald worden.

Vele groeten sandra

Gereisd met partner in januari 2009
2008

Na onze boeking via internet las ik het commentaar van anderen en ik hield mijn hart vast ! Onze kamer kostte 135 euro voor 2 pers . Maar bij de eindafrekening telde men het dubbel zeggende dat dit een fout van de pc is ! Ik kreeg het klaar om 270euro vermindering te krijgen maar voor het ontbijt vraagt men 15 euro voor 2stukjes frans brood en 1 croissant , platte kaas, verse fruitsla?er zat ook macedoine uit blik onder.Het diner begint vanaf 44 euro en eigenlijk zijn hun sterren erg overroepen .Ze zouden eens zelf eens in Evreux , Aux Armes Du Champagne , moeten gaan eten , daar hebben ze pas de echte michelinsterren en zijn de mensen echt vriendelijk ! Neen ik had dit nooit durven denken , wat een ontgoocheling ! Spijtig van mijn centjes .En 't ergst van al is dat je gepluimd wordt waar je bij staat . Ik had nml bij aankomst duidelijk gevraagd of het werkelijk klopte van die 135 euro voor 2 personen , jaja tout est compris ! Volgens mij is daar juste niks compris , jamais de ma vie!

Gereisd met partner in oktober 2008

prima !

dupont lief
19-9-2008

We hadden geboekt en dan pas op deze site de beoordeling gelezen, en waren vertrokken met een bang hartje. Wat een meevaller ! Heel charmant hotel, we hadden een gezellige torenkamer met niveauverschillen, en een pracht van een badkamer met een antiek bad op pootjes, handbeschilderd.

Het eten was superbe, de bediening correct, alles afgewerkt tot in de puntjes (mooi tafellinnen, prachtig servies,we voelden ons echt verwend).

Dit hotel voldoet prima qua prijs /kwaliteitverhouding, snap niet waar al die negatieve kritiek vandaan komt.

Wij komen hier zeker nog een keer !

Gereisd met partner in september 2008

die zien ons nooit meer terug!!!!!!!!!!!

maja de visser
22-8-2008

De foto's geven een erg ander beeld dan het in werkelijkheid is!

Een kasteel zonder tuin????????????

Wij vonden een hummelig en niet lekker ruikend hotel.

Absoluut geen aanrader.

Het ontbijt is niet erg culinair en uitgebreid, alleen jam als beleg!

Gereisd met partner in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor La Tour du Roy voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Tour du Roy in Vervins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Tour du Roy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.